نحوه ثبت نام در پیک موتوری آنلاین اسنپ

کدخبر: 2374958

پیک موتوری اسنپ

 

شما هم احتمالاً برایتان پیش آمده است که برای کاری از اسنپ موتوری استفاده کرده باشید یا حداقل اینکه در گوشه و کنار با موتورسیکلت های اسنپ برخورد داشته باشید. اسنپ یکی از مجموعه هایی است که می توانید از روش های مختلف از آن کسب درآمد کنید. برای مثال هم می توانید در بخش اسنپ رانندگان آن مشغول به کار شوید، هم به عنوان پیک موتور اسنپ از این ناوگان درآمد میلیونی کسب کنید. خوشبختانه پیوستن به این مجموعه بسیار راحت است و شما بلافاصله پس از عضویت در این تیم می توانید فعالیت خود و به تبع آن درآمدزایی از کار در اسنپ را شروع کنید.

ثبت نام در اسنپ چه مزایایی برای موتور سواران دارد؟

شاید برجسته ترین مزیت ثبت نام در پیک موتوری آنلاین اسنپ کسب درآمد آن به میزان دلخواه باشد. به عبارتی به خود شما بستگی دارد که تا چه حد برای خود درآمدزایی کنید. شما می توانید به این کار به عنوان یک شغل پاره وقت نگاه کنید که درآمدی هر چند کم برای شما به دنبال دارد. شاید هم بخواهید در کنار شغل اصلی خود یک منبع درآمد جداگانه ای داشته باشید، پس چند ساعتی در روز را در اسنپ مشغول به کار می شوید.

اما بسیاری از افراد که در اسنپ در حال فعالیت هستند به کار خود به عنوان یک شغل ثابت نگاه می کنند و با فعالیت تمام وقت در مجموعه اتفاقاً درآمد خوبی هم کسب خواهند کرد. پس مهم ترین مزیت کار در اسنپ این است که با هر وسیله نقلیه ای که دارید (موتور، خودرو سواری یا وانت) به راحتی می توانید به کسب درآمد بپردازید. برخی دیگر از مزایای کار با این مجموعه شامل موارد زیر می شوند.

1.ساعات کاری دلخواه

اکثر افراد میانه خوبی با کار مداوم و در یک زمان مشخص ندارند. هر کسی دوست دارد در کاری مشغول شود که متناسب با شرایط او باشد. برای مثال برخی افراد کار در روز را ترجیح می دهند، این در حالی است که عده ای ترجیح می دهند در شب کار کنند. اسنپ این موقعیت را برای تمام رانندگان خود فراهم کرده است که در ساعات کاری دلخواه مشغول به کار شوند. در این شرایط فرقی نمی کند که شما یک دانشجو هستید یا کارمند، یا حتی شخصی بیکار، زیرا در هر تایمی که آزاد باشید می توانید فعالیت کرده و درآمدزایی کنید.

2.انعطاف پذیری بالا

وقتی صحبت از اسنپ موتوری می شود، شما می توانید در چند شغل نیازمند به موتور به شکل همزمان ثبت نام کنید. برای مثال می توانید در پیک موتوری اینترنتی اسنپ مشغول به کار شوید و سفارشات مشتریان از اسنپمارکت یا اسنپ فود را به دست مشتریان برسانید، یا اینکه با مشغول شدن در اسنپ باکس، مرسوله های افراد را به آن ها تحویل دهید. علاوه بر این موارد شما می توانید در اسنپ بایک هم مشغول فعالیت شوید.

اسنپ بایک شرایطی را فراهم می کند که شما بتوانید مانند رانندگان خودروی اسنپ به جابه‌جایی مسافران در نقاط مختلف شهر مشغول شوید. پس با عضویت در این مجموعه حق انتخاب برای شما زیاد و دستتان برای کار و فعالیت است. بنابراین شما مجبور نیستید در جایی مشغول به کار شوید که علاقه چندانی به آن ندارید.

3. تضمین درآمد

همانطور که گفتیم میزان درآمد شما به میزان فعالیت شما بستگی دارد. اما شرکت اسنپ با ایجاد یک برنامه برای رانندگان درآمد آن ها را تضمین کرده است. البته برای شرکت در این طرح باید در جای ثابت مشخص شده از سوی اسنپ حضور داشته باشید و در مواقع خواسته شده مشغول به کار شوید. در چنین شرایطی حتی اگر درآمد روزانه شما به حد نصاب نرسد، مجموعه مابقی مبلغ را به شما پرداخت خواهد کرد.

دو روش ثبت نام در اسنپ موتوری

یکی از روش هایی که می توانید از طریق آن به عنوان اسنپ موتوری ثبت نام کنید، این است که به سایت اسنپ مراجعه کنید. در بخشی از صفحه اصلی سایت با یک تب سبز رنگ مواجه خواهید شد که باید با وارد کردن شماره موبایل خود مراحل ثبت نام را شروع کنید. در ادامه دیگر اطلاعات خواسته شده از جمله جنسیت، شهر سکونت و دیگر موارد مثل پلاک وسیله نقلیه از شما پرسیده می شود که باید کاملاً دقیق به آن ها پاسخ دهید. در نهایت پس از وارد کردن اطلاعات روی بخش ارسال کلیک کنید.

پرسنل مجموعه اسنپ در طی چند روز آینده اطلاعات شما را بررسی خواهند کرد و در صورت صحت آن ها با شما تماس خواهند گرفت تا به مصاحبه دعوت شوید. در تماسی که با شما گرفته می شود زمان مصاحبه به شما اعلام خواهد شد. در این زمان باید مدارک خواسته شده را با خود به همراه داشته باشید. روش دیگر ثبت نام در اسنپ موتوری به این شکل است که از طریق نصب اپلیکیشن اسنپ مختص رانندگان اقدام به پیش ثبت نام کنید.

جمع بندی

با بررسی این مطلب متوجه شدیم که کار به عنوان اسنپ موتوری تا چه اندازه می تواند مزیت داشته باشد. همچنین دو شیوه ثبت نام رانندگان موتور اسنپ به صورت غیر حضوری را بررسی کردیم. اگر هنوز هم با سؤالات یا ابهاماتی در این زمینه مواجه هستید می توانید از طریق پشتیبانی آنلاین با کارشناسان اسنپ در ارتباط باشید و پرسش های خود را مطرح کنید.

 

ارسال نظر: