در کارت دعوت و بروشور های تبلیغاتی از چاپ افست استفاده کنیم یا چاپ دیجیتال؟

کدخبر: 2374943

بهترین طرح ها برای چاپ کارت دعوت

 

افرادی که به دنبال چاپ کارت دعوت هستن، باید به ظاهرش اهمیت خیلی زیادی قائل باشن. در واقع هدف اصلی از چاپ کارت دعوت و فرستادنش با زیباترین قالب ممکن، اینه که رویداد رو به بهترین و برجسته ترین حالت توی ذهن مخاطبا حک کنه. به همین دلیل توصیه میکنیم قبل از اینکه برای طرح کارت دعوت خودتون تصمیم بگیرین، حتما بهترین طرح های کارت دعوت رو یه دور ببینین؛ چون دیدن عکس این ایده‌ها باعث میشه تا خلاقیت بیشتری توی این زمینه استفاده کنین.برای مشاهده اطلاعات کامل در رابطه با چاپ کارت دعوت لینک قبل و لمس کنید.

مهم‌ترین معیار توی انتخاب طرح مناسب برای چاپ کارت دعوت، کاربرد اون هست. اگه به دنبال چاپ کارت دعوت عروسی باشین، باید یه طرح شاد و جذاب انتخاب کنین که با عروسی و زندگی مشترک تطابق داشته باشه؛ اما اگه به دنبال چاپ کارت دعوت تولد هستین، بهتره یک طرح با عکس شمع، کادو و کیک تولد انتخاب کنین. با توجه به این موارد، احتمال اینکه پیشنهادات ما برای شما مفید نباشن وجود داره؛ اما با این حال قصد داریم برخی از بهترین طرح‌های کارت دعوت رو بهتون معرفی کنیم:

  • کارت دعوت بادکنکی
  • کارت دعوت خراشیدنی (مانند شارژ اعتباری)
  • کارت دعوت با تم نوستالژی و قدیمی
  • کارت دعوت با تم نقشه
  • کارت دعوت پارچه‌ای
  • کارت دعوت هنری
  • کارت دعوت مصور
  • کارت دعوت مینیاتوری
  • کارت دعوت با تم بازی

این موارد، فقط چند تا ایده هستن که شما ازشون برای الهام گرفتن استفاده کنین. مسلما در صورتی که این ایده‌ها و ایده‌های خودتون تلفیق شن، نتیجه چاپ کارت دعوت بسیار جذاب‌تر میشه؛ چون شما به نوعی نقص‌های این موارد رو از بین بردین و یک طرح عالی برای خودتون انتخاب کردین.

کیفیت عکس در چاپ تخته شاسی باید چگونه باشد؟

 

کیفیت عکس در چاپ تخته شاسی باید چگونه باشد؟

 

 

بدون شک کیفیت عکس یکی از ویژگی‌هایی هست که مستقیما روی نتیجه چاپ تخته شاسی تاثیر داره. افرادی که به دنبال چاپ عکس دلخواه خودشون روی تخته شاسی هستن، باید به کیفیت عکس خودشون توجه ویژه ای داشته باشن؛ چون فایل عکسی که به مسئول چاپخانه میفرستین تا اونو روی تخته شاسی چاپ کنه، دقیقا به همون شکل روی تخته چاپ میشه و اگه فایل کیفیت پایینی داشته باشه، نتیجه نهایی زیاد خوشایند نخواهد بود.

عموما یک کیفیت و وضوح مشخص برای عکس اعلام نمیشه و افراد میتونن عکس مورد نظرشون رو با کیفیت و وضوحی که خودشون میخوان ارسال کنن. ما به شما توصیه میکنیم برای اینکه کیفیت عکسی که ارسال میکنید کاهش پیدا نکنه و نتیجه چاپ تخته شاسی براتون رضایت بخش باشه، عکس مورد نظرتون رو در قالب فایل به مسئول چاپخانه ارسال کنید؛ در غیر این صورت، کیفیت عکستون شدیدا کاهش پیدا میکنه. کیفیت عکستون برای چاپ تخته شاسی هر چقدر بیشتر باشه، برای خودتون بهتر و رضایت بخش تره.

بهترین ایده برای چاپ بروشور تبلیغاتی

 

بهترین ایده برای چاپ بروشور تبلیغاتی

دوران امروزی، دورانیه که کسب و کارها باید با استفاده از ابزارهای مختلف خودشون را به مخاطبانشون ارائه بدن. کسب و کاری در نهایت میتونه به یک غول توی بازار کار تبدیل بشه که بتونه به بهترین شکل خدماتشو به مشتریانش شرح بده و اونا رو جذب کنه؛ در غیر این صورت، امیدی برای موفقیت و افزایش درآمد کسب و کار وجود نداره. چاپ بروشور تبلیغاتی یک اقدام هوشمندانه هست تا کسب و کارها با پخش کردن بروشور تبلیغاتی خودشون، تعداد زیادی از آدما رو جذب کنن و ازشون درآمد به دست بیارن.

چاپ بروشور به عنوان یکی از مهم ترین وسیله های تبلیغاتی است که شما برای نمایش کسب و کارتون بهش نیاز دارید پس در این زمینه اطلاعاتتون و زیاد کنید.

برای این که بروشور تبلیغاتی کسب و کار شما به بهترین شکل بازده داشته باشه، باید به طرحش توجه کنین. نظم و زیبایی بروشورهای تبلیغاتی کسب و کارها، اولین چیزیه که باعث میشه نظر مشتریان به سمتش جلب بشه و خریدشون رو از اون انجام بدن. به همین دلیل توصیه میکنیم حتما بهترین ایده‌های چاپ بروشور تبلیغاتی رو جدی بگیرین و به دنبال بهترین طرح‌های گرافیکی و بصری باشین. در ادامه همین مطلب، قصد داریم توی پیدا کردن بهترین ایده برای چاپ بروشور تبلیغاتی به شما کمک کنیم.

  1. یک کادر محدود با مرزهای مشخص برای بروشور تبلیغاتی خودتون مشخص کنین.
  2. پیام‌هایی که میخواین بروشور تبلیغاتی شما به مخاطب انتقال بده رو مشخصا در نظر داشته باشین.
  3. تمام مزایای رقابتی و امکاناتی که در اختیار مشتریان خودتون قرار میدین رو بنویسین.
  4. ابعاد بروشور تبلیغاتی رو مطابق با محتویات و نیازهایی که در نظر دارین انتخاب کنین.
  5. طرح بصری بروشور تبلیغاتی شما، نقطه عطفی برای مشتری هست که برای به خرید کردن از شما تصمیم بگیره.

در صورتی که همه این موارد رو رعایت کنین، نتیجه چاپ بروشور برای شما بسیار بهتر خواهد بود. توجه داشته باشین که بروشور تبلیغاتی کسب و کارتون باید نشان دهنده تمام مزایای رقابتی شما در مقایسه با رقبا باشه تا بتونه مخاطبان رو قانع کنه.

تعداد و نوع کاغذ در چاپ افست چگونه است؟

تعداد و نوع کاغذ در چاپ افست چگونه است؟

کاغذهای مورد استفاده در چاپ افست انواع مختلفی داره و افراد گزینه‌های زیادی برای انتخاب کردن در اختیار دارن. افرادی که میخوان یکی از این کاغذها رو انتخاب کنن، باید ویژگی‌ها و مزایای هر کدومشون رو بدونن؛ چرا که نقاط تفاوت و وجه تمایزهای هر کدوم از انواع کاغذ چاپ افست، باعث شده تا تفکیک بشن و همشون توی بازار موجود باشن. مسلما نوع کاغذ میتونه مستقیما کیفیت چاپ افست رو تحت تاثیر قرار بده و اهمیت خیلی زیادی برای افراد داره.

در حال حاضر ده‌ها نوع کاغذ در چاپ افست مورد استفاده قرار میگیره و همه میتونن نوع مناسب رو برای خودشون انتخاب کنن. اصلی ترین معیاری که در انتخاب کاغد چاپ افست وجود داره، کیفیت و نازک بودن اونه. البته این اتفاق دلیل نمیشه تا موارد دیگه اهمیت چندانی نداشته باشه. به شما پیشنهاد میکنیم قبل از انتخاب کاغذ برای چاپ افست،  با چاپخانه مورد نظرتون مشورت کنین. موارد زیر، چندتا از پرکاربردترین کاغذهای کاربردی در چاپ افست هستن:

  • کاغذ تحریر
  • کاغذ پوشش‌دار
  • کاغذ آنتیک
  • کاغذ روزنامه
  • کاغذ مکانیکی
  • کاغذ کارتریج
  • کاغذ گلاسه مات و براق
  • کاغذ کربن
  • کاغذ و مقوای کرافت

حالا که به صورت کامل با چاپ افست، چاپ تخته شاسی، چاپ بروشور تبلیغاتی و چاپ کارت دعوت آشنا شدین، نوبت به معرفی کوثر پرینت میرسه. چاپخانه آنلاین کوثر پرینت پذیرای تمام سفارشاتی هست که از سمت شما ثبت میشه و میتونه تمام طرح‌ها رو با انواع روش‌ها چاپ کنه.

برای چاپ بروشور و کارت دعوت از چاپ دیجیتال استفاده کنیم یا افست؟

اگر تعداد برشور و کارت دعوتی که میخوایید چاپ کنید زیاده بهتره از چاپ افست استفاده کنید زیرا که هزینه چاپ دیجیتال بالاست.اما از نظر کیفیتی میتوان گفت که چاپ دیجیتال کیفیت بالایی دارد.

کوثر پرینت

چاپخانه کوثر پرینت kosarprint.com یکی از بزرگترین و با سابقه ترین چاپخانه های کشوره که به صورت آنلاین و حضوری و میتونه شما رو در زمینه چاپ و طراحی راهنمایی کنه و بهترین و محصول و با کیفیت بالا در اختیار شما عزیزان قرار بده.

 

 

 

ارسال نظر: