پرفروش ترین کتاب های انتشارات گاج

کدخبر: 2374976

انتشارات گاج

گروه آموزشی جوکار یا همان انتشارات گاج، فعالیت خود در زمینه کتب کمک آموزشی از سال 1381 آغاز کرد. تالیفات این انتشارات، مقاطع تحصیلی ابتدایی تا کنکور را شامل می شود. البته گاج، چندین نمونه کتب آموزشی، با موضوع کتاب های آموزشی دانشگاهی ارائه کرده که داوطلبان برای تحصیلات تکمیلی خود می توانند از آن استفاده کنند.

کتاب های انتشارات گاج

مهم ترین سری هنگام خرید کتاب های انتشارات گاج ، شامل دور دنیا در 4 ساعت، میکروطبقه بندی، سیر تا پیاز، آی کیو و آی کیو پلاس، کتاب های موضوعی، کارپوینو، خط ویژه، دکتر آی کیو، میکروطلایی و مینی میکروطلایی، قند و عسل، امتحان یار، 33 استان و آس می باشد. فهرست کتاب های گاج، بیش از 1000 عنوان کتاب دارد و این یعنی گروه آموزشی جوکار، مسیر پیشرفت خود را پرقدرت آغاز کرده و پرقدرت نیز ادامه می دهد.

کتاب های دور دنیا در 4 ساعت گاج

شاید برای شما نیز جالب باشد که بدانید گاج، نخستین انتشاراتی بود که کنکورهای سراسری خارج از کشور را چاپ کرد. گاج، نام جالبی را برای این مجموعه کتاب ها انتخاب کرد؛ دور دنیا در 4 ساعت. (4 ساعت، مدت زمان تقریبی کنکور است.)

در این کتاب، کنکورهای دروس عمومی، که حدوداً 37 کنکور است، ارائه شده و داوطلبان در هر رشته ای که باشند می توانند از آن استفاده کنند. نکته مهمی که باید بدانید این است که در نظام جدید، سوالات تالیفی با سوالات نامربوط با کتب درسی جدید جایگزین شده و این یک امتیاز مثبت برای کتاب های دور دنیا در 4 ساعت انتشارات گاج می باشد.

 

کتاب های میکرو طبقه بندی و میکرو طلایی گاج

کتاب های میکرو گاج، درس نامه های مختصر و مفیدی دارند. فرم اصلی این کتاب ها، نکات تستی است. همچنین چگونگی کاربرد آن ها در تست ها، در این کتاب آمده است. پس از این ها، نوبت به تست ها و پاسخ های تشریحی می رسد که به صورت دقیق و کامل آماده شده اند.

هدف مولفان گاج از انتشار چنین کتابی، ایجاد آمادگی در دانش آموزانی بوده که قرار است با تست ها و آزمون های آزمایشی مواجه شوند. پس از کتاب های میکروطبقه بندی، کتاب های میکرو گاج با کمی تغییر به بازار ارائه شد. در نهایت هم، سری کتاب های میکرو طلایی به عنوان خوشنام ترین کتاب های تالیف شده از سوی گاج، منتشر و به بازار عرضه گشت تا در اختیار داوطلبان قرار گیرد. اگر بخواهیم به یکی از موفق ترین کتاب های میکرو گاج معرفی نماییم، آن کتاب فیزیک میکرو گاج می باشد.

image_1650722412

 

کتاب های سیر تا پیاز گاج

کتاب های سیر تا پیاز گاج، از سه بخش مجزا تشکیل شده اند. بخش اول شامل آموزش است و بخش دوم، امتحانات نهایی را در بر می گیرد. بخش سوم نیز متشکل از تست ها یا همان سوالات 4 گزینه ای است. این سه بخش، در سه قسمت کاملاً جداگانه گردآوری شده اند و دسترسی داوطلب، به منابع آموزشی که لازم دارد، به سادگی میسر شده است.

آن بخش آموزشی کتاب های سیر تا پیاز (درسنامه ها)، از سطح متوسطی برخوردار اند و تنها در نکات تستی خلاصه نشده اند. به همین دلیل طیف بیشتری از دانش آموزان می توانند آن را تهیه و از آموزشات نابی که دارد، استفاده کنند.

 

کتاب های آی کیو IQ و آی کیو پلاس IQ گاج

بسیاری از دانش آموزان، حل تست ها در کتاب های میکرو طبقه را کافی نمی دانند و به آن راضی نمی شوند. حل تست های چالشی که سخت تر باشد، کمک بهتری به آن ها می کند. پیشنهاد ما به این عزیزان، استفاده از منابع علمی کتاب های آی کیو IQ و آی کیو پلاس گاج است.

اگر به ساختار این کتاب ها نگاه کنید، متوجه شباهت شان به کتاب های میکرو خواهید شد. اما مسلماً کتاب های آی کیو، سطح بالاتری دارند و بهتر است به عنوان یک منبع تستی مکمل مورد استفاده قرار گیرند. اساساً انتشارات گاج، با هدف ارائه یک منبع ارزشمند مکمل دست به تالیف کتاب های آی کیو و آی کیو پلاس زد.

 

 

کتاب های کارپوچینو گاج

وقتی گروه آموزشی جوکار، نخستین کتاب های کار را به بازار ارائه نمود، در ابتدا مجموعه ای از سوالات بدون راه حل بود که اندک اندک درسنامه های آموزشی نیز به آن اضافه شد. به علاوه تست های چهارگزینه و سوالات سخت تر و همچنین فیلم های آموزشی، در نهایت به این مجموعه افزوده شده و در آخر پکیج دکتر آی کیو به وجود آمد.

کتاب های کار یا همان کارپوچینو، محبوبیت زیادی در نزد معلمان دارند؛ چرا که بهترین منبع برای تکلیف دادن به دانش آموزان هستند. نباید فراموش کرد که این کتاب ها، برای کسانی که خود قصد آموختن درس ها را دارند، مناسب نیستند.

به تازگی، کتاب های جامع کارپوچینو نیز به جمع این کتب اضافه شده و توجه بسیاری از دانش آموزان و معلمان را به خود جلب کرده است. کارپوچینو آموزش الفبا اول ابتدایی، ریاضی سوم و جامع پیش دبستانی از معروف ترین سری کتاب های کارپوچینو گاج محسوب می شوند.

 

 

کتاب های پرسمان گاج

در کتاب های پرسمان گاج، مجموعه ای از پرسش های مشابه آزمون های نهایی را می بینید. انتخاب این سری کتاب ها، برای کسانی که می خواهند قبل از امتحان نهایی، چندین بار، آزمون های شبیه به آن را ببینند، بهترین توصیه است. در واقع کتاب های پرسمان، به خوبی می توانند داوطلب را برای شرکت در آزمون آماده کنند.

این منابع ارزشمند و جامع، درسنامه های کوتاهی در سطح کتاب درسی دارند و چندین سری آزمون تشریحی شبیه به امتحانات نوبت اول و دوم در آن ها گردآوری شده است. عناوین پرفروش این سری از کتاب ها، شامل پرسمان عربی هفتم، فارسی هشتم، ریاضی دهم و فیزیک دوازدهم است.

 

کتاب های خط ویژه گاج

کتاب های خط ویژه گاج، حجم کمی دارند و در ابعاد رحلی تولید شده اند. این کتاب ها واقعاً مناسب ایام کنکور اند؛ چرا که منبعی جامع و کامل برای طبقه بندی مطالب درسی به شمار می روند و با استفاده از آن ها می توان دروس را به خوبی مرور کرد. به علاوه مرور تیپ های تستی با این مجموعه کتاب، به بهترین شکل ممکن میسر شده است.

خرید کتاب کمک درسی و کنکوری گاج

همانطور که در بالا اشاره کردیم انتشارت گاج با کتاب های متفاوت در زمینه کنکوری و کمک درسی تبدیل به یکی از انتشارت محبوب بین دانش آموزان شده است . می توانید برای دریافت کد تخفیف کتب کنکوری گاج و خرید کتاب کمک درسی با تخفیف این انتشارات به سایت پاییز کتاب با آدرس اینترنتی (https://paeezketab.com) مراجعه کنید .

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر: