کارواش سیار استار و مزایای آن

کدخبر: 2375227

کارواش سیار استار چه ویژگی هایی دارد؟ کارواش در محل، چه خدماتی را ارائه می دهد؟ بهترین کارواش تهران کجاست؟ این روزها مشغله زندگی فرصت برخی فعالیت ها را از مردم گرفته است. در گذشته شستشوی خودرو شخصی در منزل انجام می شد. به مرور زمان با افزایش آب بها و کمبود وقت، استفاده از کارواش ها نیز افزایش یافت‌‌. با این حال پس از گذشت مدتی وجود ترافیک در کلان شهر ها و ایستادن در صف طولانی کارواش، موجب استفاده از کارواش سیار شد. در حال حاضر کارواش سیار استار یکی از بهترین مراکز شستشوی خودرو می باشد که با ارائه بهترین خدمات شستشوی اتومبیل و صفرشویی ماشین در خانه، آماده خدمت رسانی به هموطنان عزیز می باشد. در ادامه ویژگی های یک کارواش خوب را نام برده و تمام خدمات کارواش سیار استار را بررسی می کنیم.

شستشوی اتومبیل

مزیت های صفرشویی ماشین در خانه


آلودگی داخل اتومبیل امری طبیعی و اجتناب ناپذیر محسوب می شود. با استفاده از صفرشویی خودرو در محل می توان داخل خودرو را مانند روز اول پاکسازی نمود و کفپوش و صندلی ها و... را به حالت اول درآورد. صفرشویی ماشین در خانه شامل اقدامات متعددی می باشد. استفاده از شامپو و فوم های مخصوص، واکس خودرو و... نیز از دیگر خدمات صفرشویی محسوب می شوند که برای پاکسازی آلودگی های داخل اتومبیل به کار می روند. کارواش سیار استار تلاش کرده است تا با استفاده از بهترین تجهیزات و ابزارهای موجود، صفرشویی ماشین را انجام دهد‌. این اقدامات شامل جرم گیری داخل خودرو، شستن سقف، درب های خودرو، لک زدایی و... خواهد بود که با جدیدترین متدهای روز دنیا انجام می شود. انجام صفرشویی یک ساعت به طول می انجامد و پس از اتمام آن، خودرو به مشتری تحویل داده می شود.

کارواش

خدمات کارواش استار چیست؟

کارواش سیار استار در وهله اول با شستشوی بدنه خودرو، اتومبیل شما را مانند روز اول پاکیزه می کند. سپس با نظافت داخل خودرو آلودگی ها و چربی ها را پاک می کند. در مرحله بعدی با پولیش بدنه خطوط و خش های روی بدنه از بین می روند. علاوه بر این گرد و خاک های روی سطح اتومبیل از بین رفته و تیرگی های موجود نیز برطرف خواهند شد. در کنار تمام خدمات کارواش سیار، می توان به موتورشویی نیز اشاره کرد که با پیشرفته ترین تجهیزات انجام می شود. جرم و چربی های موجود، می توانند روند انتقال گرما را با مشکل مواجه کند. به همین دلیل با افزایش گرما موتور داغ شده و عملکرد آن با مشکل مواجه خواهد شد. علاوه بر این وجود چربی روی سطح موتور، می تواند خطر آتش سوزی را تا حد بسیار زیادی افزایش دهد.

با استفاده از موتور شویی، خطر اشتعال به میزان قابل توجهی کاهش پیدا می کند. کارواش سیار استار با انجام خدمات موتورشویی نشتی های احتمالی موتور را بررسی خواهد کرد‌. علاوه بر این طول عمر موتور را افزایش خواهد داد.

تمیز کردن خودرو

 

مزایای کارواش در محل چیست؟

کارواش در محل می تواند موجب صرفه جویی در وقت و هزینه شود. دیگر نیازی به طی کردن مسیر طولانی و هدر دادن بنزین خودرو نخواهد بود. به علاوه با دور ماندن از آلودگی و تنها با یک تماس، می توانید خودروی خود را مانند روز اول آن تحویل بگیرید. در حال حاضر کارواش های زیادی در سراسر کشور وجود دارند که در زمینه شستشوی خودرو فعالیت می کنند. با این حال کارواش سیار استار در لیست بهترین و معتبرترین کارواش سیار کشور قرار گرفته است. علاوه بر اینکه خدمات ارائه شده در این مرکز کاملا تخصصی و توسط افراد حرفه ای می باشد، قیمت خدمات نیز نسبت به کارواش های مشابه بسیار کمتر است.

 با وجود افراد باتجربه دیگر لازم نیست نگران باشید چرا که خودرو هیچ آسیبی نخواهد دید. در کارواش سیار استار دقت و سرعت حرف اول را می زند. روشویی و زیرشویی خودرو در کمترین زمان ممکن انجام شده و اتومبیل به مشتری تحویل داده می شود. کارواش سیار استار تلاش کرده است تا در شستشوی خودرو از بهترین مواد شوینده استفاده نماید و خدمات منحصر به فردی را ارائه کند. چنانچه شما نیز قصد دارید تا از خدمات کارواش سیار استار بهره مند شوید، می توانید با ما تماس حاصل فرمایید:

021-26100847

021-26101661

0910-1974711

 

 

 

ارسال نظر: