معرفی برندهای ترانسمیتر فشار

کدخبر: 2375300

ترانسمیتر فشار (pressure transmitter) یا سنسور فشار دستگاهی است که فشار در یک مایع، سیال خاص یا گاز اندازه گیری می کند. پرشر ترانسمیتر معمولاً برای اندازه گیری فشار داخل ماشین آلات صنعتی به منظور هشدار دادن به کاربران قبل از وقوع فاجعه استفاده میشود. این دستگاه ها کاربردهای مختلف و متنوعی دارند که بیشتر آنها مربوط به کارهای صنعتی و خودروسازی هستند. در مقاله زیر به معرفی چند برند معروف ترانسمیتر فشار می پردازیم.

ترانسمیتر فشار زیمنس SITRANS P500

SITRANS P500 یک ترانسمیتر فشار دیجیتال برای اندازه گیری فشار تفاضلی، سطح و جریان با بالاترین دقت است. پایداری درازمدت بالای سنسور به لطف فواصل کالیبراسیون طولانی، هزینه‌های تعمیر و نگهداری را کاهش می‌دهد و اطمینان بالایی را در نتایج اندازه گیری طولانی مدت تضمین می‌کند.

فواید

  • بهبود کنترل سیستم های شما به دلیل زمان پاسخ گام بسیار کوتاه.
  • استفاده از اتصال مستقیم در دمای فرآیند تا 125 درجه سانتیگراد (257 درجه فارنهایت) حتی بدون سیستم آب بندی از راه دور.
  • درجه بالایی از کاربرپسندی از طریق یک صفحه نمایش با قابلیت متن کامل، با نور پس زمینه و 3 دکمه فشاری. ترانسمیتر فشار زیمنس همچنین می‌تواند به راحتی از طریق سیستم کنترل با استفاده از پروتکل HART پیکربندی و کار کند.
  • آن را می‌توان به راحتی بدون نرم افزار استفاده کرد. حتی نمایشگرهای منحنی و نمودارهای روند را می توان برای نظارت بر فرآیند کاربر پسند بر روی صفحه نمایش نشان داد.
  • تشخیص های گسترده مانند نشانگرهای 8 دقیقه/حداکثر برای مقادیر فرآیند که زمان رویداد را نیز نشان می‌دهد.

ترانسمیتر فشار زیمنس SITRANS P310

SITRANS P310 یک ترانسمیتر فشار دیجیتال با عملکردهای تشخیصی HART یکپارچه و راحتی کار بالا است.

فواید

  • بهبود کنترل فرآیند با توابع گسترده تشخیصی و شبیه سازی
  • کاربرد ایمن را در مناطق ضد شعله و همچنین در فرآیندهایی با الزامات ایمنی بالا تضمین می‌کند

ترانسمیتر فشار Ifm

ترانسمیتر فشار (سنسور فشار) Ifm امکان آلودگی ناشی از مایع پرکننده دیافراگم را از بین می برد. فناوری سنجش مستقیم و قوی دارد. ساخت و ساز پشتیبان داخلی درجه بندی فشار بسیار بالایی ایجاد می‌کند. سلول سرامیکی ترانسمیتر فشار Ifm در برابر سایش، فرورفتگی یا فرورفتگی مقاوم‌تر است که می‌تواند تغییر اندازه‌گیری ایجاد کند.

بالاترین میزان فشار اضافه بار، به خصوص با پیک های فشار دینامیکی را دارد. ترانسمیتر فشار Ifm از نوع PX و PA از این نوع سلول های اندازه گیری استفاده می‌کنند.

00

سلول اندازه گیری کرنش سنج فولاد ضد زنگ

کرنش سنج ها به سلول اندازه گیری فولاد ضد زنگ متصل می شوند. فشار محیط بر روی سلول اندازه گیری باعث انحراف ترانسمیتر فشار می‌شود که باعث تغییر در مقاومت می‌شود. کشش (کرنش مثبت) باعث افزایش مقاومت و فشار (کرنش منفی) باعث کاهش مقاومت می‌شود. تغییر مقاومت متناسب با فشار اعمال شده است.

  • مناسب برای مایعات و گازهای تا 600 بار (8700 psi)
  • بدون نیاز به آب بندی الاستومری
  • مقاومت ترکیدگی بالا در محدوده های بالا
  • دیافراگم تمام فولاد ضد زنگ به طور کامل جوش داده شده است
  • . ترانسمیتر فشار Ifm از نوع PX و PA از این نوع سلول اندازه گیری استفاده می کنند

تقریباً تمام سنسورهای فشار ifm نزدیک به یک دهه است که به فناوری IO-Link مجهز شده‌اند که به شما امکان می‌دهد میزان داده‌های فرآیندی را که در دسترس شماست افزایش دهید و آن داده‌ها را در طول زمان برای تجزیه و تحلیل روند ثبت کنید. این فناوری واقعاً برای هر زمان که می‌خواهید از قدرت آن استفاده کنیدقابل دسترسی است. به سادگی حسگر خود را به Masters IO-Link ifm متصل کنید و داده های حسگر خود را مستقیماً به سیستم های SCADA، MES، ERP یا CMMS خود برای تجزیه و تحلیل از طریق پورت IoT بدون تداخل با زیرساخت PLC موجود خود ارسال کنید. IO-Link پایه و اساس چهارمین انقلاب صنعتی است که معمولاً به عنوان اینترنت صنعتی اشیاء (IIoT) شناخته می‌شود و مفاهیم زیربنایی مانند تعمیر و نگهداری پیش بینی کننده را در بر می‌گیرد.

ترانسمیتر فشار ABB

با نزدیک به 100 سال تجربه، ABB قادر به ارائه طیف گسترده ای از راه حل های نوآورانه است که چند منظوره، آسان برای کار و استفاده بصری هستند. قابلیت‌های کاربردی آنها به شما این امکان را می‌دهد که ترانسمیتر فشار خود را در سراسر کارخانه استاندارد کنید و تمام نیازهای صنعت خود را برآورده کنید.

ترانسمیتر فشار مطلق

PAS100

مدل PAS100 یک ترانسمیتر فشار مطلق فشرده، قابل اعتماد و ضروری است که برای کاربردهای مایع، گاز یا بخار مناسب است. این یک دستگاه ساده و قوی است که برای تحویل سریع و نصب و استفاده آسان طراحی شده است. به لطف طراحی ناهموار آن که مقاومت بالایی را در حتی سخت‌ترین محیط‌ها ارائه می‌دهد، راه‌حلی رقابتی برای اکثر کاربردها، از جمله موارد در مناطق خطرناک است.

266 ترانسمیتر فشار HART با مهر و موم دیافراگم دیجیتال DDS

ترانسمیتر فشار دیافراگم دیجیتال ABB HART 266 (DDS) برای رفع مشکلاتی طراحی شده‌اند که سیستم آب‌بندی از راه دور معمولی قبلاً به آنها رسیدگی می‌کند، به علاوه بسیاری از مشکلاتی که به طور سنتی مستلزم هزینه‌های بالا یا کاهش عملکرد هستند.

این امر مخصوصاً زمانی کاربرد دارد که قرار است دستگاه‌ها بر روی کشتی‌های بلند یا برج‌های تقطیر نصب شوند. DDS بر اساس فن‌آوری‌های قابل اعتماد سنجش ABB است و یک اندازه‌گیری فشار تفاضلی (DP) را از طریق یک رویکرد دیجیتال برای محاسبه آن ارائه می‌کند.

DDS در واقع یک سیستم است که به عنوان ترکیبی از دو سنسور گیج نصب مستقیم که با یک سیم الکتریکی غیر اختصاصی متصل شده اند طراحی شده است.

سنسوری که در سمت بالای اندازه گیری DP نصب می شود، به عنوان "دستگاه اصلی" تعریف می‌شود و تمام عملکردهای لازم برای محاسبه DP را در خود جای می‌دهد. این «مغز» سیستم است که سیگنال‌ها را با استفاده از یک سیگنال استاندارد دو سیمه 4 تا 20 میلی آمپر HART به اتاق کنترل/DCS ارسال می‌کند.

سنسور دیگر که به عنوان "ثانویه" تعریف می شود عملکردی دارد که به طور مستقل فشار را در سمت پایین جمع آوری می کند و آن را برای توضیح بیشتر به Primary منتقل می کند. چنین معماری دیجیتالی در مقایسه با سیستم مویرگی سنتی مبتنی بر روغن مزایای متعددی دارد.

ترانسمیتر فشار کرونه

انواع ترانسمیتر فشار کرونه برای اندازه گیری فشار مطلق، گیج و دیفرانسیل از فرستنده فشار ساده، فوق فشرده تا مدولار و قابل توسعه طبقه‌بندی می‌شوند.

انواع ترانسمیتر فشار دارای سلول اندازه گیری سرامیکی و فلزی و برای استفاده در مناطق خطرناک، محیط‌های بهداشتی یا برنامه های کاربردی مرتبط با ایمنی (SIL) طراحی شده.

ترانسمیترهای فشار فشرده برای کاربردهای فشار عمومی، فشار دیفرانسیل و سطح دارای محفظه فولادی ضد زنگ محکم و کاملاً جوش داده شده با صفحه نمایش اختیاری و ماژول تنظیم. همچنین با خروجی استاندارد 2 سیم HART همه الزامات از مناطق خطرناک تا کاربردهای بهداشتی را برآورده می‌کند.

 

 

 

ارسال نظر: