وبسایتی پر از فیلم و سریال رایگان به نام فیلمنو

کدخبر: 2375298

از گذشته تاکنون تماشای فیلم وسریال از جمله علایق مردم بوده است. فیلم و یا مووی در لغت به معنای نوار باریک میباشد. در اوایل دهه 1860 بود که با استفاده از ابزاری مخصوص اولین تصاویر دو بعدی متحرک به وجود آمدند . رفته رفته با پیشرفت علم ابزار های تصویربرداری و فیلمبرداری جدیدی خلق شدند که کمک به تولید محتوا هایی با کیفیت بالا تر و نیز کاربر پسند تر میکردند . این امر همینگونه به سمت جلو پیش رفت تا به حال حاضر رسید. امروزه نیز به دلیل پیشرفت علم و تدریس شدن علم های مخصوص به بازیگری و نیز کارگردانی فیلم ها و سریال هایی با جذابیت بسیار بالا تولید میشوند .

با پیشرفت علم در این حوزه و نیز بالا رفتن میزان علاقه بینندگان به فیلم و سریال میزان تولید سالیانه سریال و فیلم کشور های مختلف نیز افزایش پیدا کرد . از طرفی دیگر نیز وبسایت های گوناگونی در این زمینه شروع به فعالیت کرده و فیلم ها و سریال های جدید و قدیمی را به صورت های رایگان و قابل خرید، در اختیار کاربران قرار دادند . وبسایت فیلمنو از جمله وبسایت های عرضه کننده فیلم وسریال به صورت رایگان میباشد . وبسایت فیلمنو توانسته آرشیوی کامل از فیلم و سریال های جدید و قدیمی، در ژانر های متفاوت را به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار دهد .

00

وجود دسته بندی های جذاب در فیلمنو

 

امکان استریم و یا تماشای آنلاین تمامی محتوا ها به صورت رایگان و نیز با سرعت بالا برای بینندگان فراهم شده است . فرقی میان فیلم و سریال در این زمینه وجود نداشته و تمامی محتوا ها اعم از دوبله فارسی و زیرنویس فارسی چسبیده قابل مشاهده به صورت آنلاین خواهند بود . به عبارت دیگر شما برای دیدن فیلم و یا سریال مورد علاقه تان نیازی به خرید اشترام ماهیانه و یتمدید آن ندارید . در نظر داشته باشید که در وبسایت فیلمنو شما تنها قادر خواهید بود که به صورت آنلاین به تماشای محتوای مورد نظر خود بپردازید .

دسته های مشخصی به صورت ساده در دسترس بوده و با وارد شدن به هریک از آنها کاربران قادر خواهند بود که به تماشای فیلم و یا سریال مورد نظر خود بپردازند . به صورت مثال قادر خواهید بود که در قسمت بالای وبسایت به روی دسته فیلم کلیک کرده و تمامی فیلم های قدیمی و جدید را با سرعت بالا تماشا کنید . از طرفی دیگر ویژگی سرچ و جست و جو پیشرفته نیز وجود داشته و تنها با نوشتن قسمت کوچکی از سریال و فیلم مورد نظر خود قادر به یافت آن خواهید بود . در هنگام تماشای محتوا کاربران قادر خواهند که زیرنویس فیلم و سریال را فعال و یا غیر فعال کرده و از طرفی دیگر رنگ متن زیرنویس، سایز زیرنویس و ... را نسبت به آنچه در نظر دارند ، تغییر دهند .

دسته بندی دیگری نیز در قسمت بالای وبسایت قرار دارد به نام دسته سریال که شما با وارد شدن به آن به تمامی سریال های جدید و قدیمی جذاب دسترسی خواهید داشت . با وارد شدن به هریک از دسته ها میتوانید با مطالعه در رابطه با هر محتوا به تماشای آن بپردازید .

 

00

برخورداری از رابط کاربری جذاب و کاربرپسند

 

 در طراحی وبسایت فیلمنو از رنگ هایی استفاده شده که هیچگونه آسیبی به چشم کاربر نزده و به صورت کلی آرامش را برای وی به همراه خواهد داشت . فضایی که برای آن در نظر گرفته شده و طراحی شده است حس خوبی را به ارمغان آورده و دسترسی ها را نیز سریع تر کرده است . قسمت های متفاوتی نیز مشخص شده است که کاربران بتواند به محتوای مورد نظر خود سریع تر دست پیدا کند . از جمله ویژگی ها میتوان به وجود دسته بندی سریال ها، فیلم ها، تازه ترین ها، برترین های IMDB و... اشاره کرد . برخی از فیلم ها و سریال ها نیز به صورت پیشنهادی و در واقع پیشنهاد فیلمنو به کاربران در دسترس قرار گرفته اند .

با مراجعه به قسمت برترین های فیلمنو قادر خواهید بود که به برترین و جدیدترین محتوا های خارجی دست پیدا کنید . قصد دارید چه فیلمی را مشاهده کنید؟ ژانر خاصی را در نظر دارید؟ قصد دارید که بهترین ، برترین و جدید ترین فیلم ها و سریال های روز دنیا را به صورت رایگان تماشا کنید؟ جواب تمامی این سوال ها فیلمنو خواهد بود . با مراجعه به وبسایت فیلمنو قادر خواهید بود که در فضایی کاربر پسند با برخورداری از دسترسی های سریع و ساده به تمامی فیلم ها و سریال ها دست پیدا کنید .

 

فیلمنو وبسایتی سرشار از فیلم و سریال

 

وبسایت فیلمنو مرجعی پر از سریال و فیلم به منظور تماشای رایگان و ساده است . تمامی محتوا های بارگذاری شده در وبسایت فیلمنو از زیرنویس برخوردار میباشند . با رفتن به صفحه تماشای آنلاین قادر خواهید بود که زیرنویس را فعال کرده و یا غیرفعال کنید . سریال ها و فیلم هایی نیز که از طرفداران بسیاری برخوردار هستند به صورت دوبله فارسی به همراه زیرنویس فارسی به روی وبسایت قرار داده شده اند . اگر قصد دارید که به آرشیوی کامل از فیلم و سریال دسترسی داشته باشید، تنها کافی است که نام فیلمنو را سرچ کرده و به هزاران سریال و فیلم جدید و قدیمی دسترسی داشته باشید .

امروزه سرویس های VOD از محبوبیت بسیار بالایی برخوردارند و دلیل اصلی آن اشغال نکردن فضای هارد دیسک کامپیوتر هاست . شما هر زمان و هر کجا که نیاز داشته باشین قادرین با رفتن به این وب سایت از آرشیو غنی آن به راحتی و به سرعت استفاده کنین.

 

 

ارسال نظر: