آشنایی با شرکت سیتی نت و برخی از خدمات آن

کدخبر: 2375292

امروزه به دلیل بهبود وضعیت کرونایی روزبه روز شاهد افزایش میزان فعالیت آژانس های گردشگری هستیم و هریک از آنها حوزه های خاصی را برای فعالیت خود برگزیده اند. برخی از آژانس های گردشگری تنها در زمینه ارائه بلیط هواپیما و برخی در زمینه خدمات هتل فعالیت می کنند. برخی دیگر از آژانس های گردشگری نیز کلیه خدمات مسافرتی را ارائه می کنند. اما برای تبدیل شدن به یک آژانس گردشگری معتبر باید چه کارهایی را به انجام رساند؟ تا چندی پیش کلیه آژانس های گردشگری در سطح شهر فعالیت می کردند اما امروزه کمتر کسی وقت کافی برای مراجعه به آژانس های فعال در سطح شهر دارد و آژانس های گردشگری فعال در سطح فضای مجازی جای این مراکز را گرفته اند. توجه داشته باشید که طراحی یک وب سایت گردشگری، نیازمند اطلاعات بسیاری است و با برداشتن یک قدم قدرتمند، می توانید در مدت زمان کوتاه تری به یکی از بهترین های گردشگری تبدیل شوید. در ادامه توضیحات کامل تری از این قبیل ارائه نموده ایم:

00

وب سرویس پرواز داخلی

در حال حاضر اغلب سفر ها به صورت هوایی انجام می شود چرا که در این صورت می توانید در مدت زمان کوتاه تری خودتان را به شهر هدف خود برسانید. آژانس های گردشگری بسیاری اقدام به ارائه خدمات رزرو بلیط هواپیما کرده اند اما آیا می توان تمامی آنها را برای انجام امورات رزرواسیون مناسب دانست؟ طبیعتا هریک از آژانس های گردشگری ویژگی های متفاوتی نسبت به دیگری دارند و برای اینکه بتوانید در مقابل آنها قد علم کنید، باید بهترین خدمات را ارائه نمایید. استفاده از وب سرویس بلیط هواپیما کمک بسزایی به افزایش سرعت وب سایت شما خواهد کرد و از این رو چنانچه از این سیستم برای مدیریت وب سایت خود استفاده نکنید از سایر آژانس های گردشگری عقب خواهید ماند. وب سرویس پرواز داخلی، تنها بلیط های ارائه شده برای مقاصد داخلی کشور را تحت پوشش خود دارد و در صورت استفاده از این وب سرویس می توانید انواع اقسام بلیط ها را در معرض دید مشتریانتان قرار دهید.

طراحی سایت رزرو بلیط

برخی سایت های گردشگری تنها در زمینه فروش بلیط هواپیما فعالیت می کنند و به دلیل تمرکز آنها بر روی بلیط هواپیما، بهترین انتخاب برای رزرو بلیط هستند. در صورتی که تمایل به راه اندازی چنین وب سایتی داشته باشید توصیه می کنیم که خدمات مربوط به ایرلاین های معتبر و متعددی را ارائه نمایید چرا که طبیعتا باید کلیه خدمات مربوط به فروش بلیط هواپیما را پوشش دهی نمایید تا در میان سایرین خودی نشان دهید. در طراحی سایت رزرو بلیط باید به نکات مختلفی توجه شود و یکی از مهمترین آنها مربوط به قالب کلی وب سایت می شود. هرچه قالب زیباتر و ساده تری داشته باشید تا مشتری را به سمت خرید بلیط هواپیما بکشاند، میزان درآمد مطلوبی نیز خواهید داشت. همچنین در صورت ساده بودن روند رزرواسیون بلیط، نام وب سایت شما در ذهن مشتریان هک خواهد شد و در نتیجه سوددهی بیشتری را تجربه می کنید.

00

وب سرویس قطار

مسافرت ها تنها منحصر به بلیط هواپیما نیستند و برخی افراد سفر با قطار را ترجیح می دهند. بلیط قطار با قیمت بسیار پایین تری از بلیط هواپیما عرضه می شود و از این رو طبیعی است که میزان تقاضا برای خرید این نوع بلیط ها نیز زیاد باشد. بلیط های قطار نیز در انواع مختلفی ارائه می شوند و می توانید آن را به اقصی نقاط کشور خریداری کنید. با وجود وب سرویس قطار، هیچ گونه نگرانی از این بابت نیز نخواهید داشت چرا که با استفاده از این وب سرویس، از کلیه بلیط های ارائه شده برای قطار اطمینان خواهید داشت. با پیاده سازی وب سرویس قطار بر روی وب سایت آژانس گردشگری خود می توانید خدمات مربوط به بلیط قطار را نیز ارائه کنید. البته باید بخش خاصی را در وب سایت خود برای ارائه خدمات بلیط قطار در نظر بگیرید تا مشتریان با کلیک بر روی آن به بخش رزرو بلیط قطار هدایت شوند و پس از مشخص کردن مبدا و مقصد و همچنین موعد سفر خود، لیستی از بلیط های ارائه شده را مشاهده نمایند.

وب سرویس فراسو

فراسو یکی از بهترین وب سرویس های رزرو بلیط هواپیما است که به دلیل جامعه آماری گسترده آن، می توانید بدون هیچگونه نگرانی از این وب سرویس استفاده کنید. وب سرویس فراسو کلیه انواع بلیط های سیستمی و چارتر را ارائه کرده و از این رو هر فردی با توجه به سلیقه و وسع مالی که دارد خواهد توانست بهترین بلیط را انتخاب و رزرو کند. وب سرویس فراسو به گونه ای طراحی شده که باعث افزایش سرعت آن شده و خواهید توانست در کوتاه ترین زمان ممکن، نسبت به رزرو بلیط اقدام کنید. برای استفاده از این وب سرویس تنها کافی است که مدارک خود را به مسئولین آن فرستاده و اجازه استفاده از وب سرویس فراسو را دریافت کنید. مسئولین شرکت ما به منظور جلب رضایت مشتریان خود اقدام به ارائه این خدمات نموده اند و می توانید این کار را به کارشناسان حرفه ای شرکت ما بسپارید.

00

طراحی وب سایت گردشگری

طراحی وب سایت گردشگری گرچه در ابتدا ساده به نظر می رسد اما چنانچه تمایل به پیشرفت روزافزون داشته باشید باید یک طرح خاص را برای آژانس گردشگری خود انتخاب کرده باشید. در طراحی وب سایت گردشگری باید ابتدا نیت خود را مشخص کنید به گونه ایکه ابتدا باید بدانید که قصد ارائه چه نوع خدماتی دارید و جامعه هدف شما چه انتظاراتی از آژانس گردشگری خود دارند؟ سپس به دنبال مرکز معتبر طراحی وب سایت بگردید. مراکز متعددی در این زمینه فعالیت می کنند اما نمی توان به تمامی آنها اعتماد کرد و قبل از هرچیزی به سابقه کاری طراح دقت داشته باشید. شرکت ما به عنوان یکی از مراکز طراحی وب سایت، بهترین خدمات را ارائه خواهند کرد و با سپردن طراحی وب سایت گردشگری خود به شرکت ما هیچگونه نگرانی نداشته و نظاره گر دقیق انجام شدن امورات خواهید شد. کارشناسان حرفه ای شرکت ما نیز به صورت 24 ساعته و در کلیه روزهای هفته آماده ارائه خدمات پشتیبانی هستند و می توانید پس از اخذ راهنمایی های مورد نیاز، نسبت به ثبت سفارش اقدام کنید.

برگرفته از وب سایت شرکت سیتی نت https://citynet.ir/

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر: