قیمت سرامیک کف 60 * 60 مشخصات + عکس

کدخبر: 2375283

سرامیک کف بدون شک در زیبایی داخلی ساختمان تاثیر غیرقابل انکاری دارد و به همین خاطر هرچقدر برای خرید و تحقیق در این زمینه وقت صرف کنید، بیهوده نخواهد بود. در این مقاله قصد داریم دررابطه‌با قیمت و مشخصات پرفروش‌ترین و زیباترین سرامیک‌ها صحبت کنیم. یکی از پرکاربردترین و پرفروش‌ترین سرامیک‌ها، سرامیک کف 60*60 است که برای استفاده در قسمت‌های مختلف ساختمان ساخته می‌شود. تولیدکنندگان نیز این سایز سرامیک را بسته به سلیقه و کاربرد مشتریان به بازار عرضه می‌کنند. این نوع سرامیک‌ها ضخامت مختلفی دارند که همین مورد، کاربری آن‌ها را مشخص می‌کند. برای مثال سرامیک قابل استفاده در پارکینگ و مکان‌های تجاری باید ضخامت بیشتری داشته باشند.

سرامیک کف 60*60 طرفداران زیادی دارد؛ چراکه این ابعاد سبب ایجاد چشم‌اندازی زیبا می‌شود و باب میل همه سلیقه‌هاست. شما با هر بودجه و سلیقه‌ای که دارید، اگر به دنبال خرید سرامیک کف 60*60 هستید، کارشناسان ما شما را راهنمایی خواهند کرد.

انواع طرح‌های سرامیک کف 60*60

سرامیک مودنا طوسی تیره مات 60*60 مدل کار شده کاشی مرجان

این نوع سرامیک، با داشتن کیفیت بی‌نظیر، برای استفاده در کف آشپزخانه، کف سرویس، کف سالن و ... مناسب است.  این سرامیک، طرح سنگی دارد و برای سخت‌پسندان مناسب است. سرامیک مودنا ویژگی‌های مختلفی از جمله ضد لغزندگی، ضد یخ، مقاومت در برابر سایش و لعاب دارد. کارخانه کاشی مرجان، یکی از تولیدکنندگان این نوع سرامیک است.

00

دکوراسیون سرامیک نارون کرم 60*60 کاشی نفیس

این سرامیک کف سبک طرح چوب دارد و استفاده از آن در محل پذیرایی به زیبایی دوچندان محیط کمک می‌کند. نوع لعاب این سرامیک مات است و تمیز کردن آن بسیار آسان است. این سرامیک کف را کارخانه کاشی نفیس میبد تولید و روانه بازار می‌کند و تا به امروز از محبوبیت بالایی بین مصرف‌کنندگان برخوردار بوده است.

00

دکوراسیون سرامیک استرچ کرم 60*60 کاشی نفیس

این سرامیک دارای سبک طرح کاغذ دیواری است که استفاده از در خانه‌های امروزی بسیار رایج شده است. نوع لعاب سرامیک استرچ کرم مات است و به آسانی می‌توان به تمیز کاری آن پرداخت. این محصول نیز توسط کارخانه کاشی نفیس میبد تولید می‌شود و جزو پرطرفدارین طرح‌های آن به‌شمار می‌رود.

 

 

راهنمای خرید سرامیک کف 60*60 

در زمان خرید سرامیک کف 60*60 بهتر است به یک سری نکات توجه کنید تا بتوانید انتخابی مناسب‌تر داشته باشید و زیبایی منزل خود را دوچندان کنید. در ادامه این نکات را با هم بررسی می‌کنیم.

  • اندازه سرامیک

سرامیک کوچک سبب می‌شود تا فضا کوچک‌تر از چیزی که هست، به نظر بیاید. بنابراین اگر می‌خواهید جذابیت بصری را افزایش و محیط را بزرگ‌تر جلوه دهید، سرامیک 60*60 را برای کف انتخاب کنید.

  • الگو و طرح سرامیک

سرامیک یکی از محصولاتی است که تقریبا تنوع زیادی دارد و شما می‌توانید هر طرح و رنگی که دوست دارید انتخاب کنید. بنابراین می‌توانید اول مواردی مانند کاغذ دیواری را انتخاب کنید. اگر کاغذ دیواری ساده را انتخاب کردید، برای سرامیک می‌توانید از انواع طرح‌دار استفاده کنید و اگر دیوار شما طرح‌دار است، باید کف را ساده در نظر بگیرید تا یک تعادل در فضا برقرار کنید و احساس شلوغی و آشفتگی به شما دست ندهد.

 

00

  • برند سرامیک

برند سرامیک، یکی از مواردی است که در زمان خرید باید به آن توجه کنید. کارخانه‌های فراوانی در ایران وجود دارند که سرامیک تولید می‌کنند. برخی از آن‌ها کیفیت، شهرت و اعتبار بیشتری دارند. نصب سرامیک هزینه زیادی دارد و بنابراین باید سرامیک مورد استفاده کیفیت خوبی داشته باشد تا شما را متحمل هزینه‌های اضافه‌تر نکند.

  • سختی سرامیک

به میزان تحمل سرامیک در برابر ترافیک رفت‌وآمد و میزان مقاومتی که در برابر خراش و ساییدگی از خود نشان می‌دهد، سختی سرامیک گفته می‌شود. در نتیجه هنگام خرید سرامیک کف 60*60 باید به سختی سرامیک هم دقت کنید.

  • میزان لغزش سرامیک

سرامیک‌‌های لعاب‌دار نسبت به سرامیک‌های بدون لعاب، لغزنده‌تر هستند. اگر می‌خواهید برای سالن پذیرایی خود سرامیک بخرید، سرامیک لعاب‌دار پیشنهاد خوبی است؛ چراکه نور را انعکاس می‌دهد و سبب روشن‌تر شدن فضا می‌شود و در نتیجه آن، مکان بزرگ‌تر به نظر می‌رسد.

اگر می‌خواهید برای آشپزخانه سرامیک بخرید، باید علاوه بر نکات گفته شده، به این مورد نیز توجه کنید که سرامیک به‌گونه‌ای باشد که لکه و کثیفی روی آن مشخص باشد. زمانی که شیر ظرفشویی را باز می‌کنید، ممکن است قطرات آب یا ترشحات ناشی از شستشوی ظروف روی زمین بپاشد یا بنا به دلایل مختلف، کف آشپزخانه کثیف شود. این مورد برای رعایت بهداشت آشپزخانه اهمیت دارد.

برای انتخاب سرامیک کف سرویس بهداشتی هم بهتر است طرح و مدلی را بخرید که تمیزکردن آن راحت باشد. باتوجه‌به ریختن آب از روشویی روسنگی روی زمین و شستشوی مداوم سرویس، باید مقاومت سرامیک در برابر نفوذ آب زیاد باشد. لیز نبودن سرامیک برای کف سرویس بهداشتی نیز بسیار اهمیت دارد.

قیمت انواع کاشی کف

کاشی کف تنوع زیادی دارد و بسته به طرح و مدل، ویژگی‌ها و برند آن قیمت‌های متفاوتی هم دارد. اگر قصد خرید سرامیک کف 60*60 را دارید، می‌توانید به سایت‌های معتبر مانند سرام پخش مراجعه و قیمت روز آن‌ها را مشاهده کنید. در این صورت هر موقعی که بخواهید، می‌توانید در کمترین زمان قیمت انواع کاشی را پیدا کنید.

لیست سایت‌های برتر فروش سرامیک کف

سایت‌های مختلفی در زمینه فروش سرامیک مشغول فعالیت هستند. اگر قصد خرید اینترنتی کاشی و سرامیک را دارید، باید از سایت‌های معتبر خرید خود را انجام دهید. در این قسمت چند سایت که در زمینه فروش سرامیک کف فعالیت دارند را به شما معرفی می‌کنیم.

دیجی‌کالا یکی از سایت‌هایی است که می‌توانید برای خرید کاشی و سرامیک، روی آن حساب کنید. تنها کافی است سرامیک موردنظر خود را جستجو کنید. اطلاعات محصول و نظرات افراد مختلف به شما در انتخاب درست کمک می‌کند.

سرام پخش یک سایت تخصصی در زمینه فروش محصولات ساختمانی است و شما می‌توانید انواع مختلف کاشی و سرامیک کف را ببینید و بسته به بودجه خود، هر چیزی که به سلیقه شما نزدیک است را خریداری کنید. همچنین در این سایت از سایر خدماتی همچون تنوع حمل و نقل، خرید اقساطی، آموزش‌های نصب و غیره بهره‌مند خواهید شد.

اگر می‌خواهید جدیدترین مدل سرامیک را خریداری کنید، می‌توانید به سایت خارجی tileshop سر بزنید و انواع مدل‌های موجود را مشاهده کنید. سپس همان مدل را از سایت‌هایی که در بالا گفته شد سفارش دهید.

جمع‌بندی

همان‌طور که اشاره کردیم انتخاب سرامیک منزل اهمیت ویژه‌ای دارد و به همین خاطر در این مقاله سعی کردیم راهنمای خرید سرامیک کف 60*60 را بررسی کنیم و با بررسی نکات مهم در این زمینه به شما کمک کنیم تا در زمان خرید به مشکل نخورید. همچنین چند سایت معتبر را به شما معرفی کردیم تا اگر قصد خرید اینترنتی این محصول را دارید، به‌راحتی بتوانید به مقصودتان برسید.

 

 

 

 

ارسال نظر: