معرفی برندهای دیزل ژنراتور

کدخبر: 2375311

دیزل ژنراتورها موتورهای الکتریکی هستند که برای کاربردهای مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند. این ماشین‌ها به دلیل فواید بسیاری که دارند در بسیاری از مواقع به دیگر ژنراتورها ترجیح داده می‌شوند. در ادامه به تعریف دیزل ژنراتور و بررسی دو ژنراتور ولووپنتا و بادوین می‌پردازیم.

دیزل ژنراتور ولووپنتا

شما همیشه باید بتوانید به منبع انرژی خود تکیه کنید. چه برای یک منبع ثابت برای یک عملیات بی‌وقفه، چه برای ژنراتورهای پشتیبان مانند دیزل ژنراتور ولووپنتا که انرژی را به عملکردهای حیاتی می‌رسانند، جایی برای خطا یا خرابی وجود ندارد. ولوو پنتا به عنوان یک تامین کننده مستقل، موتورهای برق صنعتی را ارائه می دهد که با کارایی قابل اعتماد و پذیرش بار بی بدیل ساخته شده‌اند. انعطاف‌پذیر، راحتی نصب و مصرف سوخت،با پشتیبانی گسترده پس از فروش،، سهولت کار و آرامش خاطر را تامین می‌کنند.

دیزل ژنراتور ولووپنتا نتیجه سال‌ها تجربه است. آنها با عملکرد بالا، قابلیت اطمینان، راندمان سوخت و سطوح پایین آلایندگی به بازار ارائه می‌شوند. با موتورهای دیزل ژنراتور ولوو پنتا، در ثانیه‌ای که دستگاه را راه اندازی می‌کنید، به توان خروجی کامل دسترسی خواهید داشت.

 

00

انواع دیزل ژنراتور ولوو پنتا برای عملیات اضطراری و آماده به کار، که معمولا به عنوان پشتیبان در بیمارستان‌ها، نیروگاه‌ها یا فرودگاه‌ها به کار می‌آید به ‌شدت آزمایش شده‌اند. انواع دیزل ژنراتور ولوو پنتا با توانایی آن‌ها در راه‌اندازی فوری و تحویل فوری بار کافی در بازار بسیار معروف هستند.

دیزل ژنراتور بادوین

برای 100 سال، بادوین بهترین موتورها و دیزل ژنراتورها را برای کاربردهای دریایی و تولید برق تولید کرده است. در محیط یک اپراتور دریایی، قابلیت اطمینان و دوام از اهمیت بالایی برخوردار است و دیزل ژنراتور بادوین از سال 1918 با موفقیت به این بازار خدمت می‌کند. بادوین یک سازنده فرانسوی-چینی موتورهای دیزلی و گاز طبیعی دریایی و صنعتی است. این شرکت در سال 1918 توسط چارلز بودوئن در مارسی، فرانسه تأسیس شد و بعداً دفتر مرکزی و تولید خود را به Cassis منتقل کرد.

موتورهای دیزل ژنراتور بادوین به دلیل کیفیت، دوام و قابلیت اطمینان در سراسر جهان شناخته شده‌اند. محصولات بادوین با آخرین استانداردهای زیست مطابقت دارد. انواع دیزل ژنراتور بادوین به طور خاص برای نگهداری آسان و مقرون به صرفه بهینه شده‌اند.

100 سال تجربه در طراحی، ساخت، پشتیبانی و کیفیت در هر دیزل ژنراتور بادوین وجود دارد. می‌توانید از محصولات دیزل ژنراتور بادوین انتظار اطمینان، دوام، هزینه کل مالکیت عالی و کیفیت اروپایی را داشته باشید. موتورهای دیزل ژنراتور بادوین برای پاسخ به چالش‌های مورد نیاز انرژی کارآمد، مقرون به صرفه و تولید آلاینده کمتر طراحی شده‌اند.

دیزل ژنراتور چیست؟

یک دیزل ژنراتور که گاهی اوقات ژنست نامیده می‌شود، واحدی از تجهیزات است که از یک موتور و یک ژنراتور الکتریکی (آلترناتور) برای تولید انرژی الکتریکی از سوخت دیزل استفاده می‌کند. موتور دیزلی با احتراق تراکمی که برای کار با سوخت دیزل ساخته شده است کار می‌کند. دیزل ژنراتور توسط بسیاری از کسب و کارها و سازمان ها برای تامین نیروی الکتریکی مورد نیاز آنها در هنگام قطع برق یا موارد دیگر مانند قطعی سیم‌ها و... مورد اعتماد است.

هر وقفه در جریان برق شهری که به عنوان منبع برق پیوسته (بدون قطعی) برای بسیاری از برنامه‌های کاربردی دیگر از جمله، رویدادها، برق‌رسانی خانه‌های خارج از شبکه، شرایط مورد استفاده از دیزل ژنراتورها است. انواع مختلفی از ژنراتورها و پیکربندی‌های مختلفی وجود دارد، اما همه آنها اساسا یکسان عمل می‌کنند و اجزای اصلی یکسانی دارند.

چگونه یک دیزل ژنراتور برق تولید میکند؟

دیزل ژنراتور انرژی مکانیکی (حرکت) را به برق تبدیل می‌کند و آن را از طریق کابل‌های برق هدایت می‌کند. تصور جریان الکتریسیته از سیم‌ها به همان روشی که آب در لوله‌ها جریان دارد. ژنراتور را می توان نوعی «پمپ الکتریکی» در نظر گرفت که باعث می شود الکتریسیته از طریق سیم ها جریان یابد. در واقع الکترون‌هایی را که در سیم‌ها جریان می‌یابند، ایجاد نمی‌کند یا از بین نمی‌برد، همانطور که یک پمپ آب آب جدید ایجاد می‌کند. فقط باعث می شود که به شکل مفیدی حرکت کند.

برخلاف موتورهای بنزینی، موتور دیزل از گرمای تراکم برای احتراق و سوزاندن سوختی که به محفظه تزریق شده است استفاده می کند. به طور کلی، موتورهای دیزلی بالاترین راندمان حرارتی را نسبت به موتورهای احتراق داخلی دارند که امکان دستیابی به درصد تقریبی از راندمان را فراهم می کند. موتورهای دیزلی می توانند از مشتقات بسیاری از نفت خام کار کنند. سوخت‌هایی که یک موتور دیزل ممکن است برای احتراق استفاده کند شامل گاز طبیعی، الکل‌ها، بنزین، گاز چوب و گازوئیل است.

تطبیق پذیری دیزل ژنراتور

دیزل ژنراتورها در سراسر جهان برای کاربردهای مختلف استفاده می‌شوند. معمولا در مکان‌های روستایی که به شبکه برق متصل هستند راه‌اندازی می‌شوند و می‌توانند به عنوان منبع اصلی برق یا برای یک سیستم پشتیبان استفاده شوند. دیزل ژنراتورها همچنین می‌توانند برای جبران نیازهای اوج انرژی در شبکه مورد استفاده قرار گیرند زیرا می‌توانند به سرعت روشن و خاموش شوند بدون اینکه زمان تاخیر ایجاد شود. ژنراتورهای مورد استفاده در محیط های مسکونی می توانند از 8 تا 30 کیلو وات متغیر باشند در حالی که ژنراتورهای مورد استفاده برای تنظیمات تجاری می توانند از 8 کیلو وات تا 2000 کیلووات متغیر باشند. کشتی‌های بزرگ نیز از ژنراتورهای دیزلی برای مقاصد نیروی کمکی استفاده می‌کنند که می‌تواند طیفی از چراغ‌ها، فن‌ها و سوئیچ‌ها تا تکمیل نیروی پیشرانه را شامل شود.

سوزاندن گازوئیل یا سوخت های دیگر باعث ایجاد گازهای خروجی می‌شود. دیزل ژنراتورها دی اکسید کربن (CO2)، اکسید نیتروژن (NOx) و ذرات معلق تولید می‌کنند. این ژنراتورها این گازها را در اتمسفر آزاد می کنند و کیفیت هوا را در مناطق مجاور به میزان قابل توجهی کاهش می دهند.

مزایای دیزل ژنراتورها

موتورهای دیزلی جدید معایب مدل‌های قدیمی که سروصدای زیاد و هزینه تعمیر و نگهداری بالا دارند را ندارند. آنها در حال حاضر کم‌صدا هستند و در مقایسه با موتورهای گازی با اندازه مشابه نیاز به تعمیر و نگهداری کمتری دارند.

مزایای اصلی دیزل ژنراتورها عبارتند از:

تعمیر و نگهداری

 نسبتا کم هزینه به این دلیل است که دیزل ژنراتور برای راه اندازی به قطعات کمتری نیاز دارد، بنابراین دیگر نگران تعویض شمع ها یا بازسازی کاربراتورها مانند موتورهای گازسوز نخواهید بود.

دوام بالاتر

موتورهای دیزلی در محیط کار کاملاً مقاوم هستند، بنابراین در شرایط محیطی مختلف در برابر سایش و پارگی زیاد مقاومت می کنند.

ذخیره سازی ایمن

در حالی که گازوئیل هنوز قابل اشتعال است، خطر اشتعال بسیار کمتری نسبت به سایر انواع سوخت مانند بنزین دارد.

خرید دیزل ژنراتور از فروشگاه کاشانی

شرکت دیزل ژنراتور کاشانی با ارائه خدمات فروش و خدمات پس از فروش انواع دیزل ژنراتور، موتور برق، موتور دیزل و ... به بسیاری از صنایع و کسب‌ و کارها کمک می‌کند. فروشگاه www.kashanico.com همچنین دارای تمامی اطلاعات مورد نیاز برای یک خرید مطمئن است. همچنین شما می‌توانید در سایت دیزل ژنراتور کاشانی با مشاوران کاربلد مجموعه تماس بگیرید و از آنها برای یک خرید به صرفه کمک بگیرید.

 

 

 

ارسال نظر: