معلم خصوصی زبان

کدخبر: 2375309

یادگیری زبان‌های جدید همیشه می‌تواند یکی از بهترین فعالیت‌ها باشد. چه برای مهاجرت و تحصیل و کار و چه به دلیل علاقه، یادگیری زبان‌های جدید می‌تواند بسیار شیرین باشد. اما می‌توان گفت که بهترین راه برای یادگیری، استفاده از تدریس خصوصی زبان است، در این روش بازدهی زبان آموز بسیار بالا رفته و می‌تواند سطح یادگیری خود را بسیار بالاتر ببرد. خصوصا در مورد زبان‌هایی مانند چینی، سوئدی و ترکی که شاید به دلیل کم بود علاقه مندان به یادگیری این زبان‌ها، کلاس‌های خصوصی آن ها نیز از کیفیت کافی برخوردار نباشند. در این مطلب مزایای تدریس خصوصی زبان چینی، سوئدی و ترکی را بررسی می‌کنیم.

تدریس خصوصی زبان چینی

زبان چینی یکی از بزرگترین زبان‌ های زنده دنیا است. بسیاری از افراد به غیر از مهاجرت، قصد دیگری برای یادگیری زبان چینی دارند. از آنجایی که این زبان یکی از سخت‌ترین زبان‌ های دنیا است و کشور چین نیز یکی از بزرگترین اقتصادهای دنیا است، بنابراین افرادی که مسلط به این زبان هستند، موقعیت های شغلی زیاد و مناسبی در سراسر دنیا خواهند داشت.

شاید ترسناک ترین موضوع در مورد زبان چینی، این باشد که چینی‌ها حروف الفبا ندارند و هر کلمه آنها شامل یک حرف می‌شود. به عنوان مثال یک حرف به معنای درخت است و یک حرف دیگر به معنای جنگل. بنابراین چندین هزار حرف مختلف وجود دارد که افرد باید آنها را به خاطر بسپارد. همچنین اگر قصد ورود به دانشگاه‌های کشور چین را دارید، باید ابتدا برای آزمون HSK آمادگی پیدا کنید. این امتحان در سه سطح مبتدی، متوسط و پیشرفته برگذار می‌ شود که به ترتیب برای آمادگی در هر یک از این سطوح و قبول شدن در آزمون، 800، 2000 و 3000 ساعت آمادگی نیاز است.

از آنجایی که حروف چینی بسیار گسترده هستند و شما برای صحبت های روزمره در کشور چین نیاز به یادگیری 2000 حرف چینی دارید، بنابراین نیاز است تا با استفاده از تدریس خصوصی زبان چینی، بر این زبان مسلط شوید. کمک گرفتن از فردی که بر گفتار، نوشتار، نحوه سخن گفتن و تشخیص جملات چینی مسلط است، می‌تواند به مقدار زیادی برای شما مفید باشد. زیرا در هر ثانیه از کلاس می‌تواند اشتباهات شما را تصحیح کرده و ایرادات و ابهامات شما را برطرف کند. در نهایت، برای یادگیری زبان‌های سخت و دشواری مانند چینی، کلاس‌های تدریس خصوصی زبان چینی می‌توانند بهترین انتخاب باشند زیرا به مقدار زیادی بازدهی و همچنین یادگیری فرد را بالاتر برده و می‌توانند پروسه‌ی یادگیری این زبان دشوار را به مقدار زیادی سهولت ببخشند.

 

00

تدریس خصوصی زبان سوئدی

با شنیدن نام زبان سوئدی ممکن است بسیاری از افراد تصور کنند که با زبانی سخت و دشوار رو به رو هستند، اما در واقع اینطور نیست و زبان سوئدی یکی از آسان‌ترین زبان‌هایی است که می‌توانید آن را یاد بگیرید و تنها 3 حرف بیشتر از حروف انگلیسی عادی دارد. این زبان در دو کشور سوئد و فنلاند صحبت می‌شود و با یادگیری آن می ‌توانید با کل زبان‌های اسکاندیناوی آشنا شده و به فهم متقابلی بین سوئدی، نروژی و دانمارکی برسید.

اما خبر خوب این است که اگر شما می‌توانید به خوبی به زبان انگلیسی صحبت کنید، یادگیری زبان سوئدی نیز برای شما بسیار آسان خواهد بود و چیزی حدود 600 ساعت برای یادگیری آن زمان نیاز دارید. طبیعتا هرچقدر زمان بیشتری را برای یادگیری این زبان صرف کنید، سریعتر آن را فرا خواهید گرفت. اما در این میان، بین سوئدی و انگلیسی برخی تفاوت هایی وجود دارد، به عنوان مثال، کلمات در زبان سوئدی همانند زبان انگلیسی همانگونه که نوشته می شوند خوانده نمی شوند. همچنین یادگیری و بکارگیری افعال در زبان سوئدی بسیار آسان است، به عنوان مثال در زبان سوئدی، به جای am، is و are که در زبان انگلیسی به کار می روند، کافی است تا آن ها را به افعال به قاعده و یا är تبدیل کنید. تنها بخشی که یادگیری آن می‌تواند برای افراد دشوار باشد، جمع بستن کلمات است. زیرا جمع بستن کلمات در زبان سوئدی از هیچ قاعده ای پیروی نمی کند و تنها به یادگیری و تجربه زبان آموز بستگی دارد.

یکی از راه‌هایی که میتوانید با استفاده از آن سریعا به سوئدی مسلط شوید، استفاده از معلم خصوصی زبان سوئدی است. در این روش آموزش زمان بسیار کمتری می‌برد و سطح یادگیری و همینطور بازدهی کلاس به مقدار زیادی افزایش پیدا می‌کند. به عنوان مثال، ممکن است در کلاس گروهی سوئدی، به علت تعداد زیاد زبان آموزان، یادگیری یک درس 1 ساعت به طول بی انجامد، اما در تدریس خصوصی زبان سوئدی به دلیل اینکه تمرکز مدرس تنها بر یادگیری شما است، آموزش همان درس چیزی حدود 20 دقیقه زمان می برد و شما می توانید باقی زمان خود را صرف یادگیری بیشتر و پیشروی سریع‌تر کنید.

تدریس خصوصی زبان ترکی

ترکیه کشور محبوب و همسایه ایران است و سالانه میلیون‌ها ایرانی به این کشور سفر می‌کنند. در سال‌های اخیر به دلیل شرایط مطلوب زندگی، آسان بودن رفت و آمد و همچنین اخذ اقامت در این کشور، تعداد زیادی از ایرانیان به دلیل کار، تحصیل و زندگی به ترکیه مهاجرت کرده و در این کشور زندگی می‌کند. اما قبل از زندگی در هر جایی باید بتوان به زبان آن کشور صحبت کرد. زبان ترکی با حروف انگلیسی نوشته می شود که البته نمی توان آن ها را کاملا انگلیسی خواند، زیرا تعداد حروف بیشتری نسبت به الفبای انگلیسی عادی دارند. اما بعد از یادگیری هریک از آن ها و صدای آن ها، خواندن کلمات ترکی می تواند بسیار آسان باشد زیرا تقریبا همانطور که نوشته می شوند خوانده می شوند.

 یکی از سریع‌ترین روش‌ها برای یادگیری زبان ترکی، استفاده از معلم کلاس خصوصی زبان ترکی استانبولی است. در این کلاس های خصوصی، شما می توانید با سرعت دلخواه خود این زبان را یاد بگیرید و به خوبی بر آن مسلط شوید. یکی از مزایای تدریس خصوصی زبان ترکی این است که شما می توانید در زمان دلخواه خود کلاس ها را تشکیل دهید و لازم به برقراری کلاس‌ها در ساعات خاصی در هفته و روزهای خاصی در هفته نیست. بنابراین یادگیری زبان ترکی به صورت خصوصی می‌تواند بسیار شیرین و آسان باشد.

 

ارسال نظر: