تدریس خصوصی زبان

کدخبر: 2375307

تدریس خصوصی زبان

امروزه یادگیری زبان‌های مختلف برای هر فردی امکان پذیر است و به روش‌های بسیار زیادی می‌توان برای یادگیری زبان‌های دیگری به غیر از انگلیسی اقدام کرد. به عنوان مثال زبان‌های فرانسوی و اسپانیایی دوتا از زبان‌های بسیار محبوبی هستند که در سراسر دنیا طرفداران خود را دارند و افراد زیادی به یادگیری این زبان‌ها علاقه‌مند هستند. زبان عربی نیز یکی از زبان‌هایی است که با پیشرفت دنیا در حال گسترش است و افراد زیادی برای اهداف شغلی و یا تحصیلی، در حال یادگیری زبان عربی هستند. اما بهترین و سریع‌ترین راه برای یادگیری این زبان‌ها چیست؟ در این مطلب بررسی می‌کنیم که چرا تدریس خصوصی زبان بهترین راه برای یادگیری است.

تدریس خصوصی زبان فرانسوی

زبان فرانسوی یکی از شاعرانه ترین زبان‌های دنیا است و بسیاری از افراد نیز آن را به عنوان زبان عشق می‌شناسند. علاوه بر این موضوع، فرانسوی زبان بیم المللی آشپزی، فیلم، مد، تئاتر، هنرهای بصری و رقص است. اما چرا برای یادگیری این بان باید از تدریس خصوصی زبان فرانسوی استفاده کرد؟ این زبان یکی از سخت‌ترین زبان‌های دنیا شناخته می‌شود که یادگیری آن برای برخی از افراد می‌تواند دشوار باشد. در ابتدا و با نگاه کردن به لغات فرانسوی، شاید با خود تصور کنید که این زبان لغات بسیار مشابهی به انگلیسی دارد و اگر شما زبان انگلیسی را بلد باشید، قطعا یادگیری فرانسوی نیز آسان خواهد بود. اما چیزی که باید به آن توجه داشته باشید این است که تلفظ لغات در زبان فرانسوی و انگلیسی از بسیار با یکدیگر متفاوت است.

00

زبان فرانسوی دارای حروف صدادار بیشماری است و به همین دلیل تلفظ لغات مختلف می‌تواند بسیار چالش برانگیز باشد. علاوه بر این موضوع، یکی از موارد دیگری که هر فرد باید در یادگیری زبان فرانسوی بر آن مسلط شود، لغات مونث و مذکر است. صفات نیز می‌توانند با توجه به مونث و یا مذکر بودن یک کلمه تغییر کنند و این موضوع می‌تواند برای افراد یک چالش محسوب شود. بنابراین در راه شما به کسی نیاز دارید تا بر تمامی این مسائل به علاوه‌ی گرامر این زبان مسلط باشد و بتواند این زبان را به خوبی به شما آموزش دهد. خصوصا اگر به قصد مهاجرت به دنبال یادگیری زبان فرانسوی هستید، بهتر است تا از تدریس خصوصی زبان فرانسوی بهره مند شوید زیرا برای قبولی در آزمون زبان فرانسوی، باید به خوبی بر این زبان مسلط شوید.

در تدریس خصوصی این زبان می‌توانید با کمک یک مدرس توانا، به خوبی بر قواعد، نحوه تلفظ و سایر موارد زبان فرانسوی مسلط شوید، هنگامی که توجه مدرس کاملا بر شما باشد، می‌تواند تمامی ایرادات و نقاط ضعف شما را تشخیص داده و برای مسلط شدن بر این زبان، شما را یاری کند.

تدریس خصوصی زبان اسپانیایی

اسپانیایی نیز یکی دیگر از زبان هایی است که در بسیاری از کشورهای دنیا صحبت می شود و مخاطبان بسیار زیادی دارد. از این هم برای مهاجرت به این کشورها و یا به دلایل دیگر مانند علاقه، افراد زیادی قصد یادگیری این زبان را دارند. اسپانیایی یکی از زبان هایی است که اگر قصد دارید تا آن را در طی یک مدت بسیار کوتاه فرا بگیرید، بهتر است تا از تدریس خصوصی زبان اسپانیایی استفاده کنید. چراکه یادگیری این زبان می تواند برای بسیاری از افراد آسان باشد. در واقع زبان اسپانیایی دارای قواعد خاصی است که از آن ها پیروی می کند و بنابراین یادگیری آن تنها ملزم به یادگیری لغات و این قواعد است.

به همین دلیل، اگر برای یادگیری این زبان زیبا در محدودیت زمانی قرار دارید، می توانید سریعا اسپنیایی را از طریق کلاس خصوصی زبان اسپانیایی فرا گیرید، زیرا همانطور که می دانید در کلاس های گروهی باید با سرعتی یکنواخت و به کندی جلو بروید، اما در کلاس خصوصی می توانید با سرعت و با برگزاری تعداد کلاس های بالا در طول هفته، سریعا به زبان اسپانیایی مسلط شوید.

تدریس خصوصی زبان عربی

زبان عربی یکی از زبان‌هایی است که شاید یادگیری آن برای ایرانیان در عین حال هم ساده باشد و هم دشوار. از آنجایی که بسیاری از لغات زبان فارسی با زبان عربی مشترک است، شاید افراد بتوانند در یادگیری لغات این زبان عملکرد خوبی از خود به جای بگذارند اما هنگامی که کار به یادگیری وزن و قواعد فعل‌های زبان عربی می رسد، ممکن است که یادگیری آن‌ها کمی دشوار باشد. اما با این حال باید بدانید که یادگیری این وزن و قواعد نیز می‌تواند با یک تدریس خوب و یک مدرس حرفه‌ای، می تواند با یک تدریس اصولی به خوبی این قواعد را در ذهن زبان آموز بنشاند و یادگیری زبان عربی را بسیار شیرین کند.

یکی دیگر از دلایلی که تدریس خصوصی عربی نسبت به کلاس های گروهی آن پیشنهاد می شود، این است که زبان عربی به سه دسته تقسیم می شود و با توجه به علاقه و هدف فرد، هر شخصی می‌تواند نوع متفاوتی از زبان عربی را یاد بگیرد. به طور کلی زبان عربی را می‌توان به دسته‌های زیر تقسیم بندی کرد:

عربی استاندارد مدرن

به طور کلی بهترین انتخاب برای زبان عربی، نوع مدرن آن است، زیرا در تمامی جهان عرب از این زبان استفاده می‌شود، مگر اینکه شما قصد داشته باشید تا عربی کشور خاصی را بیاموزید. این نوع به طور کلی محدود به نوشتار و متن‌های رسمی مانند کتاب، روزنامه و ... است.

عربی کلاسیک (زبان قرآن)

اگر شما قصد دارید تا برای آموزش‌های علمی و یادگیری در مورد اسلام، قرآن و آموزه‌های زبان عربی را بیاموزید، بنابراین بهترین انتخاب شما، یادگیری عربی کلاسیک و یا همان قرآنی است.

عربی محاوره‌ای

اگر قصد زندگی در یک کشور خاص عرب زبان را دارید، عربی استاندارد مدرن نمی‌تواند پاسخگوی شما باشد. زیرا به طور کلی عرب‌ها به پنج دسته عربی خلیج فارس، بین النهرین، لاوانتین، مصری و مغربی تقسیم می‌شوند و هرکدام از این دسته‌ها لحجه و گفتار خاص خود را دارند. بنابراین ممکن است یادگیری عربی استاندارد مدرن باعث عدم درک متقابل و اشتباه فهمیدن جملات شود. در نتیجه، انتخاب تدریس خصوصی زبان عربی و یادگیری یکی از انواع بالا به انتخاب شما، چیزی است که شما نمی‌توانید در کلاس‌های گروهی زبان عربی پیدا کنید.

 

 

 

ارسال نظر: