معرفی 5 شرکت تبلیغاتی در تهران

کدخبر: 2375571

یکی از مشاغلی که همه ی بیزنس ها که شامل مشاغل دولتی و خصوصی مانند ادارات، بانک ها، کارخانجات، استارت آپ ها، شرکت های دانش بنیان و در کل صاحبان کسب و کار ها  به آن نیازمند هستند شرکت های تبلیغاتی هستند. شرکت های تبلیغاتی بسته به خدماتی که ارائه می دهند راه کارها و ایده هایی برای همه ی بیزنس ها می توانند ارائه بدهند که به بهبود کسب و کار و برندینگ آن ها کمک فراوانی می کند. هر مدیر باهوشی میداند که کار تخصصی را باید به اهلش واگذار کنید. از این رو متخصصان شرکت های تبلیغاتی در بخش های مختلف شما را راهنمایی می کنند تا به اهداف خود برسید.

تبلیغات1

یک شرکت تبلیغاتی در شبکه های اجتماعی و رسانه های مختلف شما را به شکلی حرفه ای تر به مخاطبان معرفی می کند و با کپی رایتر هایی در آن شرکت ها هستند، برای شما متفاوت تر می نویسند.

شرکت ها ی بزرگ و کوچک زیادی در ایران وجود دارند که این خدمات تبلیغاتی را بسته به نوع فعالیتشان ارائه می دهند که در این مقاله قصد داریم برخی از شرکتهای تبلیغاتی تهران را معرفی کنیم.

وقتی صحبت از بهترین شرکت تبلیغاتی می شود بد نیست سری به سایت مهرنیوز بزنیم که لیستی از شرکت های تبلیغاتی را معرفی کرده است. (روی لینک مشخص شده کلیک کنید)

شرکت تبلیغاتی در تهران

با توجه به اینکه تهران پایتخت ایران است و بیشتر ادارات، شرکت ها، کمپانی ها، کارخانجات، استارت آپ ها، شرکت های دانش بنیان، آزمایشگاه ها، دانشگاه های معتبر و... در تهران وجود دارد بزرگترین و بهترین شرکت های تبلیغاتی در ایران در تهران وجود دارند.

با توجه به اینکه بیشتر کسب وکارهای بزرگ و کوچک در تهران وجود دارد شرکت های تبلیغاتی که در تهران فعالیت می کنند هر کدام بسته به نیازهای مشتریانشان خدماتی را ارائه می دهند. هر شرکتی نمی تواند خدمات تبلیغاتی شرکت ها، ادارات و کمپانی های بزرگی را انجام بدهد و هر شرکتی هم با توجه به هزینه های بالایی که در مجموعه خود دارد از ارائه خدمات به مشتری هایی که توان پرداخت هزینه های بالا را برای تبلیغات ندارند اجتناب دارند.

شرکت های تبلیغاتی با داشتن استراتژی ها و راهکارهای تبلیغاتی مختص به خودشان می توانند در جهت سوددهی کسب وکارها و درآمدزایی آن ها تا چند برابر تاثیر داشته باشند. در اینجا چند آژانس و شرکتهای تبلیغاتی در تهران را معرفی می کنیم.

1 -  موسسه طلوع خورشید پاکان با برند طلوع فیلم نام شرکتی تبلیغاتی در تهران است. شعبه اصلی  این شرکت تبلیغاتی در فاطمی است. طلوع فیلم سال هاست که در زمینه خدمات تبلیغاتی فعالیت دارد و توانسته است خوشبختانه خدمات قابل توجه و ایده آلی را به مشتریانش ارائه بدهد.

یکی دیگر از دفاتر تبلیغاتی خیابان شریعتی  شعبه دوم طلوع فیلم است. طلوع فیلم خدمات زیادی را در زمینه خدمات تبلیغاتی ارائه می دهد که از مهمترین آن ها می توان به ساخت تیزر تبلیغاتی، ساخت تیزر، ساخت فیلم آموزشی، ساخت فیلم مستند داستانی و ساخت فیلم مستند تبلیغاتی، ساخت کلیپ و فیلم تبلیغاتی، فیلمبرداری همایش ها و سمینارها، عکاسی های صنعتی و عکاسی های تبلیغاتی، طراحی لوگو، طراحی بنر و بیلبورد تبلیغاتی از جمله خدماتی است که این کانون تبلیغاتی غرب تهران انجام می دهد.

مدیر عامل موسسه طلوع فیلم موسی خانزاده پور است که با داشتن تیمی از جوان های نخبه و پرانژی وحرفه ای توانسته است بهترین  خدمات تبلیغاتی را به مشتریان خود ارائه بدهند و رضایت بالای 98 درصدی مشتریان شرکت تبلیغاتی طلوع فیلم را داشته باشند.

تبلیغات2

2 - گروه تبلیغاتی دامون نام شرکت تبلیغاتی در خیابان آزادی است که در آن محدوده فعالیت می کنند. گروه تبلیغاتی دامون در زمینه طراحی سایت های اداری،شرکتی و بهینه سازی سایت های آن ها فعالیت دارد. مجموعه از برنامه نویسان و طراحان وب سایت حرفه ای در شرکت تبلیغاتی غرب تهران فعالیت می کنند و مشاوره رایگان حضوری برای مشتریانشان انجام می دهند.

3 – شرکت تبلیغاتی صبا سل

شرکت تبلیغاتی شهرک غرب موقعیت صباسل است. این شرکت که به نام دیما شناخته می شود، تخصص در جرای کمپین های تبلیغاتی دیجیتال دارد. این آژآنس تبلیغاتی برنامه ریزی، خرید رسانه، اجرا و بهینه سازی ها کمپین ها ی دیجیتالی را به عهده دارد  تا بیزنس های مختلف نیاز به انجام آزمون سعی و خطا در فضای تبلیغات امروزی نداشته بانشد. صبا سل یکی از دفاتر تبلیغاتی پیش رو در شهرک غرب تهران است.

4 – کانون تبلیغاتی ارتباط گستر

کانون تبلیغاتی ارتباط گستر مجری چاپ آگهی در کلیه روزنام های کثیر الانتشار در سراسر ایران به ویژه تهران است. بیشتر خدماتی که این آژانس تبلیغاتی ارائه می دهد در زمینه خدمات چاپ در روزنامه و مجلات تبلیغاتی انجام می دهد. کانون تبلیغاتی ارتباط گستر شرکت تبلیغاتی شرق تهران است و به مشتریان خود خدماتی با تعرفه های استثنایی ارائه می دهد.

5 – کانون تبلیغاتی تراکت شهر

یک شرکتی تبلیغاتی جنوب تهران تراکت شهر می باشد. که عمده خدمات این شرکت هم خدمات چاپ است، از ویژگی های این شرکت تبلیغاتی می توان به برخورداری از کارکنان حرفه ای آقا و خانم، داشتن دستگاه ها و ادوات چاپ پیشرفته، تعهد کاری بالا، خدمت رسانی در 24 ساعت شبانه روز حتی در ایام تعطیل اشاره داشت. تراکت شهر نام شرکت تبلیغاتی جنوب تهران است که در این محدوده فعالیت می کند.

ارسال نظر: