اسپاتیفای و اکانت اسپاتیفای چه امکاناتی دارد؟

کدخبر: 2375563

اسپاتیفای سرویسی برای استریم موزیک و پادکست و حتی ویدئو تشکیل داده است. در سرویس اسپاتیفای میلیون ها کاربر بیش از ۳۵ میلیون موزیک و فیلم از هنرمندان دنیا بارگذاری کرده اند. در صورت خرید کارت اشتراک کاربران می توانند بدون محدودیت بر اساس فیلترهای که می کنند مانند آخرین و جدیدترین موزیک، برترین، پرفروش ترین، و پر طرف دارترین موسیقی را جست وجو کنند و گوش کنند.

امکانات اسپاتیفای در یک نگاه

اسپاتیفای فقط یک سرویس استریم موزیک پادکست برای پخش های موسیقی به صورت آنلاین و آفلاین نیست بلکه امکانات فراوان رایگان و غیر رایگان دیگری هم دارد. ازجمله:

  • قابلیتی که به تازگی در اسپاتیفای منتشر شده، این است که بر اساس پلی لیست شما و نوع موزیک ها و خواننده ها؛ به شما پیشنهاداتی بدهد و شما می توانید آن را برای پلی لیست خود انتخاب کنید.
  •  امکان ساخت کالکشن و یا لیست موزیک های انتخابی
  • امکان جست وجو و گوش دادن به موزیک های برتر دوستان و آشنایان، یا افراد مشهور و هنرمندان
  •  امکان ساخت ایستگاه رادیویی شخصی
  •  امکان دانلود موزیک و سیو کردن آن
  •  امکان ساخت پلی لیست های مختلف و شخصی سازی
  •  امکان مشترک کردن پلی لیست با دیگران و مدیریت مشترک بین چند کاربر

می توان در لحظه ببینید دوست شما یا کاربران دیگر چه موسیقی گوش می دهند.

انواع پلی لیست های اکانت پرمیوم اسپاتیفای

پلی لیست ها خود چندین نوع و مدل دارند که هرکدام از آن ها امکانات فوق العاده خوبی در اسپاتیفای دارد که برای کاربران لذت بخش است. در ادامه چند پلی لیست را توضیح داده ایم:

پلی لیست هوشمند: این سرویس اسپاتیفای با الگوریتم های به روز و پیشرفته ای که دارد می تواند بر اساس موزیک ها و علایق شما که در طول هفته به آن گوش داده اید را مرور کند و هر دوشنبه بر اساس آن ۳۰ موزیک به سبک های که گوش کرده اید به شما معرفی کند.

  release radar: آرتیست ها و هنرمندانی که شما در اسپاتیفای دنبال می کنید اگر اثر جدیدی از موسیقی یا ویدئو در اکانت خود منتشر کنند در این پلی لیست شما به طور خودکار اضافه می شود و جمع آوری می کند. توجه داشته باشید این لیست جمعه ها به روز می شود.

 : daily mixاین لیست که به تازگی به امکانات اسپاتیفای اضافه شده است. گلچینی از علایق و سلایق موسیقی شما است اما تعداد آن بیشتر از پلی لیست هوشمند است و این پلی لیست به صورت روزانه بر اساس علایق شما به روزرسانی می شود.

 : spotify time capsuleاین سرویس قادر است ۶۰ ترانه ای را که از ابتدای عضویت تا آن روز گوش داده اید حتی اگر چندین سال باشد را جمع آوری کند. در اصل این قابلیت time capsule بسیار دقیق ذائقه ی شما در چندین سال را شناسایی می کند.

 : private listening modeبه طورکلی در اسپاتیفای شما هر فعالیتی داشته باشید و هر موسیقی و آهنگی گوش دهید همه ی دنبال کنندگان شما در اسپاتیفای و فیس بوک متوجه آن خواهند شد.

اما شما ممکن است آهنگ های بخواهید گوش بدهید که دوست نداشته باشید دوستانتان و دیگر کاربران متوجه آن بشوند. اسپاتیفای امکان آن را برای شما فراهم کرده است. برای فعال کردن آن باید به قسمت تنظیمات بروید و بعد در زیر قسمت social روی گزینه ی private listening mode کلیک کنید تا فعال شود. دیگر موسیقی های شما و پلی لیست های شما و آهنگ های که گوش می دهید مخفی خواهند شد و فقط برای خود شما قابل مشاهده است.

 

خرید اکانت اسپاتیفای در ایران

در ایران هم میتوانید اکانت اسپاتیفای تهیه کنید برای خرید اکانت اسپاتیفای نیاز است به سایت اک تیک مراجعه کنید تا بتوانید از خدمات این شرکت استفاده کنید. اک تیک علاوه بر داشتن اکانت های اسپاتیفای انواع دیگر اکانت های پرمیوم را مثل اکانت تریدینگ ویو دارد. اکانت های پرمیوم را میتوانید از اک تیک تهیه نمایید.

داشتن اکانت اسپاتیفای در ایران مشکل است چرا که اسپاتیفای تحریم میباشد و از داخل ایران قابل خرید نیست اما شرکت اک تیک این کار را برای شما انجام میدهد و میتوانید انواع اکانت ها را از این سایت تهیه کنید.

دانلود آهنگ در اسپاتیفای

در نسخه ی رایگان فقط می تواند به صورت محدود آهنگ ها را گوش داد. در نسخه ی خریدنی هم در واقع شما نمی توانید آهنگ را دانلود کنید، بلکه آن را به صورت آفلاین گوش می دهید. به این معنا که آهنگ برای شما در سیستم یا گوشی شما ذخیره نمی شود که بتوانید آن را در سی دی یا فلاش بگذارید یا به صورت فایل ارسال کنید.

شما درصورتی که تنظیمات موسیقی را به صورت آفلاین کرده باشید، می توانید در مواقعی که اینترنت ندارید یا خاموش کرده اید و می خواهید یک موسیقی را گوش دهید باید به همان اپلیکیشن اسپاتیفای وارد بشوید و موسیقی را بدون استفاده از حجم اینترنت خود گوش بدهید.

در نسخه ی پولی نهایتاً شما می توانید در ۵ دستگاه مختلف ۱۰۰۰ آهنگ را به صورت آفلاین ذخیره کنید و آن را گوش بدهید. برای این کار باید روی سه نقطه ی بالا سمت راست آهنگ کلیک کنید و گزینه ی دانلود download را بزنید.

در این مقاله با یاد گرفتید که اسپاتیفای قابلیت های فراوانی چون گوش دادن موسیقی به صورت انلاین و آفلاین وجود دارد که با یکسری از قابلیت های آن اما آشنا شدید. با خواندن این مقاله فهمیدید که دانلود در اسپاتیفای به معنای ذخیره فایل در سیستم نیست بلکه به این معنا است که شما می توانید موسیقی را در خود برنامه اسپاتیفای بدون اینترنت گوش بدهید.

یکی از اکانت های معروف در این سایت خرید رندوم کی استیم است که بدون واسته میتوانید از سایت اک تیک خرید نمایید یکی از بهترین سایت ها در زمینه اکانت پرمیوم میباشد.

ارسال نظر: