ایزوگام در کرج با ایزوگام پلاس

کدخبر: 2375581

 

اگر در کرج و استان البرز زندگی می کنید و قصد تعمیر پشت‌بام خود را دارید، ایزوگام پلاس انتخاب خوبی برای انجام و نصب ایزوگام شما است. ایزوگام پلاس به عنوان یکی از بهترین شرکت‌ها با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت نصب ایزوگام در کرج شناخته شده است. در ادامه به توضیحاتی در خصوص فعالیت‌های ایزوگام پلاس و موارد دیگر پرداخته‌ایم.

خدمات ایزوگام برای رفع چه مشکلاتی لازم است؟

از نشانه های رایج مشکل آب می توان به موارد افتادگی پایه‌ها، زیرزمین‌های مرطوب، بوی نم و کپک‌ها و نم سقف در طبقات انتهایی اشاره کرد که نباید نسبت به آن ها سرسری عمل کرد. چرا که عدم توجه به این مشکلات موجب خساراتی در ساختمان خواهد شد. برخی از ایزوگام ها برای موارد متنوع به کار می روند اما بعضی از انواع ایزوگام فقط برای مواردی خاص کاربرد دارند.

اگر در استان البرز و یا شهر کرج اقامت دارید و تعمیر و مرمت پشت بام منزل خود را مدنظر دارید، می توانید با نمایندگی ایزوگام پلاس در کرج تماس بگیرید و نسبت به قیمت نصب ایزوگام در کرج اطلاع یابید.

چرا باید پشت بام ساختمان را ایزوگام کرد؟

عایق‌بندی ساختمان ها در ساخت و ساز بسیار حائز اهمیت است و نباید نسبت به آن غافل شد. چرا که عایق‌بندی ساختمان موجب محافظت ساختمان در برابر تغییرات آب‌و‌هوایی، بارش برف و باران، نور خورشید و گذر زمان خواهد شد. به منظور این کار می توان از مواردی همچون: موزاییک یا شیروانی کردن سقف ساختمان، ایزوگام، قیرگونی و آسفالت کاری در کرج استفاده کرد. اما باید دانست که کدام مورد و راهکار را برای عایق‌بندی ساختمان به‌کار برد؟

جنس ورق‌های ایزوگام از قیر، فایبرگلاس و پلیمرها است. از ورق‌های ایزوگام برای عایق‌بندی سقف‌ها، زیرزمین‌ها، سازه‌های زیرزمین، پل‌ها و دیگر سازه‌ها استفاده می‌شود‌. محافظت از ساختمان‌های مسکونی و تجاری دلیل عمده طراحی ورق‌های ایزوگام است. قیر یا همان آسفالت و یا زمین زغال سنگ متشکل و ساخته شده از ترکیب مایعات آلی است که این مواد از خاصیت چسبندگی و ضد‌آبی بالایی بهره‌مند هستند.

ایزوگام در پروژه های بازسازی و تعمیر دارای کاربرد ویژه‌ای است. ممکن است ساختمان‌ها و خانه‌های قدیمی دارای طراحی ضعیفی باشند و با تغییرات آب و هوایی دچار آسیب شوند.

عایق‌های رطوبتی ایزوگام در انواع ورق و مایع تولید می شوند اما ورق رول ایزوگام پرکاربردترین نوع ایزوگام می‌باشد. چرا که این نوع ایزوگام از نصب سریع و قیامت مناسبی برخوردار است. به همین خاطر گزینه مناسبی جهت عایق‌بندی رطوبتی و تعمیر پشت‌بام خواهد بود.

 

تبلیغات4

انواع جنس ایزوگام کدام است؟

ایزوگام ها در جنس‌ها و برندهای متنوعی وجود دارند که در ذیل به آن‌ها اشاره شده است.

نوع اول: غشای پلی پروپیلن ساخته شده از قیر است که ماده‌ای ضدآب خاص می باشد. این ماده در انواع رول وجود دارد. سایز این نوع رول‌ها ۱۰ در ۱ متر است که قادر به پوشش مساحت ۸.۷ متر مربع خواهد بود. کاربرد این نوع جنس ایزوگام به دلیل خاصیت بالای ضد‌آب بودن در اکثر سازه‌ها مشهود است. از دیگر موارد کاربرد این نوع ایزوگام می‌توان به استفاده از آن در سقف‌های بتونی یا سقف‌های با متراژ کم اشاره کرد. همچنین، این نوع ایزوگام در زیرزمین‌ها و دیوارهای نگهدارنده نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

نوع دوم: استایرن بوتادین_استایرن (SBS) از خانواده‌‌‌ی لاستیک مصنوعی ترکیبی از استایرن و بوتادین می باشد. SBS نوعی از الاستومتر پلاستیکی ترمو است. اگر SBS با قیر ترکیب شود موجب مقاومت در برابر سایش و دوام بالایی خواهد شد که با این ترکیب به یک اصلاح کننده قیر مناسب تبدیل خواهد شد که از خاصیت انعطاف‌پذیری سرد و خاصیت الاستیک برخوردار می‌باشد. این ماده حتی قادر به حفظ شکل خود پس از کشش است. خواص مذکور فوق، استفاده از این ایزوگام را برای بام‌های اصلاح شده قیر، پوشش‌ها، درزگیرها و سنگ فرش در بین سایر برنامه‌ها مناسب می‌سازد.

نوع سوم: غشای قیر چسبناک (SAM) نوع دیگری از جنس غشای ایزوگام است. این نوع غشا ورق هایی ضد آب اصلاح شده پلیمری است که لمینت آن‌ها بر روی نوع خاصی از سقف‌ها یا پارچه‌ها انجام می‌شود. SAM با وجود پلی استر یا پلی پروپیلن به عنوان جایگزین مناسبی برای غشاهای محافط سنتی معرفی می‌شود. اگر این ایزوگام دارای ضخامت کم‌تری از غشا باشد سبب کاهش کربن و اثرات زیست محیطی تا حدود ۲۰۰ درصد در مقایسه با سیستم‌های سنتی خواهد شد.

ایزوگام پلاس ارائه دهنده خدمات در کرج و استان البرز

انتخاب یک پیمانکار کاربلد و متخصص در هنگام نصب ایزوگام بسیار ضروری است. این کار با توجه به نیازهای پروژه موجب صرفه‌جویی در زمان و هزینه شما خواهد شد. ایزوگام پلاس به فکر انجام خدمات مدنظر مشتری به شیوه ای درست است. مجموعه ایزوگام پلاس خدماتی را در زمینه فروش و نصب ایزوگام در استان البرز و شهر کرج ارائه می دهد. با این مجموعه قادر به انجام خدمات ایزوگام خود از زمان آماده سازی تا نصب آن در کمترین زمان ممکن و مناسب ترین قیمت خواهید بود.

تبلیغات5

خدمات ایزوگام پلاس به چه صورت است؟

پس از آنکه انواع ایزوگام ها را ذکر نمودیم، ممکن است به این فکر کنید که چه نوع ایزوگامی مناسب پروژه و کار شماست. چرا که هر کدام از آن‌ها دارای خصوصیات و ویژگی های خاصی می‌باشد. به شما پیشنهاد می کنیم برای فهمیدن آن، سوالات خود را با ایزوگام پلاس در میان بگذارید. ایزوگام پلاس مجموعه ای بسیار متبحر در زمینه‌ی تهیه و نصب ایزوگام در شهریار و فردیس و کرج می باشد.

خدمات نصب ایزوگام در کرج؛ مرمت و تعمیر سقف پشت بام

سقف ساختمان نسبت به دیگر قسمت‌های ساختمان بیشتر در معرض آسیب و خطرات عناصری همچون: نوسان دما، آفتاب، تگرگ، باران و یا حتی باد شدید می باشد. این موارد به مرور زمان آسیب هایی را به سقف ساختمان وارد می‌کنند. آب و هوا، جهت گیری، نوع موارد استفاده در ساخت سقف و دیگر عوامل تعیین کننده طول عمر یک سقف هستند. هر سقف به طور متوسط دارای طول عمر ۱۵ الی ۳۰ ساله است. طول عمر هر ساختمان نیز بین ۵۰ الی ۱۰۰ سال می باشد. در واقع می توان پی برد که هر ساختمان در طول عمر خود نیازمند حداقل یک بار تعویض یا تعمیر سقف خواهد بود.

کاربرد نادرست یا نصب اشتباه ایزوگام را می‌توان به عنوان مهمترین عامل مهم در مشکلات نشتی سقف پشت بام ها ذکر کرد. به همین منظور، سپردن نصب ایزوگام پشت بام خود به پیمانکاری کاربلد، باتجربه، متخصص و دارای آموزش برنامه و پشتیبانی همچون ایزوگام پلاس لازم و ضروری است.

ایزوگام پلاس؛ بیمه ی سقف بالاسر شما

صحیح نصب شدن ایزوگام از مهمترین مواردی است که باید در هنگام نصب ایزوگام به آن اهمیت دهید. در واقع استفاده از لایه ی قیر در موارد لازم، آماده سازی صحیح، استفاده از ایزوگام باکیفیت و سپردن ایزوگام به نصاب ماهر از شروط نصب صحیح ایزوگام است. در واقع نصب صحیح ایزوگام دوام بالای آن را به ارمغان خواهد آورد. البته باید پس از نصب، آن را بررسی و بازرسی کنید. در واقع در این بررسی به عدم وجود حباب هوا، چین و چروک و ... بر روی سطح ایزوگام دقت کنید که با این کار دوام و عمر عایق رطوبتی بیشتر خواهد شد.

پس اگر در استان البرز و یا در شهر کرج زندگی می کنید و به دنبال نصب صحیح ایزوگام خود هستید، توصیه‌ی ما به شما تماس با نمایندگی ایزوگام پلاس در کرج است. از این طریق می‌توانید انجام خدمات ایزوگام موردنیاز خود را به این شرکت بسپارید.

شرکت ایزوگام پلاس ارائه دهنده ی طیف وسیعی از محصولات ایزوگام، راهکارها، پشتیبانی عایق رطوبتی، مشاوره ها و انجام خدمات تخصصی به مشتریان است. ایزوگام پلاس با بهره‌گیری از افراد حرفه‌ای و باتجربه در شهر کرج و استان البرز دارای نمایندگی است که از این طریق به ارائه خدمات خود می‌پردازد و ساکنان این شهر را در داشتن سقفی بدون نفوذ یاری می‌کند. ایزوگام پلاس در کرج خدمات خود را با کیفیت عالی و قیمتی مناسب در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد. ایزوگام پلاس به رفاه و آسایش مشتریان توجه ویژه ای دارد. به همین خاطر به ارائه‌ی خدمات و راه‌حل‌های متنوع تعمیر، نصب و نوسازی پشت‌بام‌ها می‌پردازد.

 

ارسال نظر: