داروخانه آنلاین: نزدیک‌ترین داروخانه به شما!

کدخبر: 2375781

اگر به دنبال خرید دارو به صورت ایمن، بدون دردسر و مقرون به صرفه هستید، داروخانه آنلاین نزدیک ترین داروخانه به شماست. در دنیای آنلاین که مصرف کنندگان می توانند کم و بیش هر چیزی را که نیاز دارند درب منزل تحویل بگیرند، جای تعجب نیست که برای خرید دارو نیز به داروخانه های آنلاین مراجعه کنند.

امروزه به لطف اینترنت خرید انواع مکمل بدنسازی و سایر داروهای بدون نسخه، محصولات آرایشی و بهداشتی به‌صورت آنلاین آسان‌تر و ساده تر از گذشته است و یک جستجوی سریع اینترنتی صدها و هزاران سایت فروش دارو را می یابید.

اما زمانی که بازار این نوع کسب و کارها رونق می گیرد افراد سودجویی هم وجود دارند که بخواهند از این فرصت در جهت اهداف شوم خود منتفع شوند. در این مطلب راه های شناخت داروخانه آنلاین معتبر را به شما معرفی می کنیم.

داروخانه آنلاین: نزدیک‌ترین داروخانه به شما

داروخانه آنلاین چیست؟

داروخانه آنلاین محل فروش محصولات غیر دارویی و بدون نسخه داروخانه ای از راه اینترنت است، محصولاتی اعم از اقلام دارویی، مکمل های غذایی و ورزشی، محصولات آرایشی و بهداشتی، تجهیزات پزشکی و... .

داروخانه آنلاین هم می توانند مقرون به صرفه باشد و هم دسترسی آسان و ایمن به داروهای مورد نیاز بدون نیاز به ترک خانه را برای شما فراهم کند. سفارش از داروخانه های آنلاین یک فرآیند نسبتاً ساده است، مشروط بر اینکه موبایل، کامپیوتر یا لپ تاپ و اتصال به اینترنت فعال داشته باشید.

مزایای داروخانه آنلاین

داروخانه آنلاین مزایای متعددی را ارائه می دهد اما اصلی ترین فایده داروخانه آنلاین شامل 4 مورد زیر می شود.

1. مقرون به صرفه

داروخانه های آنلاین به دلیل نحوه خرید و توزیع دارو، گاهی اوقات ممکن است ارزان تر باشند. به عنوان مثال، برخی از داروخانه های آنلاین واسطه را حذف می کنند و داروها را مستقیم از وارد کننده یا تولید کننده خریداری می کنند؛ و از این طریق هزینه ها را برای بیماران به میزان قابل توجهی کاهش می دهند.

2. اطلاعات دارویی

کسب اطلاعات درباره دارو، نحوه مصرف، تداخل و عوارض جانبی از دیگر مزایای خرید از داروخانه آنلاین است. در سایت می توانید اطلاعات کامل داروها  را مشاهده کنید و با توجه به شرایط خود تصمیم بگیرید. حتی جایگزین های اقتصادی برای نسخه های گران قیمت به شما کمک می کند در هزینه ها صرفه جویی کنید.

3. مشاوره با داروساز

همه داروخانه‌های آنلاین معتبر دارای داروسازان و مشاوران متخصصی هستند که آماده پاسخگویی به ابتهامات و نگرانی‌های مرتبط هستند. معمولاً می توان از طریق تلفن یا چت یا ترکیبی از آنها با این کارشناسان تماس گرفت.

4. خرید آسان و بدون دردسر

قبل از اینکه بتوانید از یک داروخانه آنلاین خرید کنید، به احتمال زیاد ابتدا باید یک حساب کاربری ایجاد کنید. این فرآیند نسبتاً استاندارد است و فقط چند دقیقه طول می کشد.

مزایای داروخانه آنلاین

آیا داروخانه آنلاین مجوز دارد؟

خرید آنلاین دارو ممکن است راحت و ارزان به نظر برسد، اما ممکن است با خرید از داروخانه های غیر مجاز سلامت خود را به خطر بیندازید. در حالی که داروخانه های آنلاین قانونی و مجوزداری وجود دارد، برخی هم ممکن است به طور غیرقانونی فعالیت کنند. البته باید خاطر نشان شد که خرید آنلاین دارو فقط شامل محصولات otc و به عبارتی محصولاتی بدون نسخه می شود و در حال حاضر خرید دارو به صورت اینترنتی و آنلاین قانونی و مجاز نیست.

خرید دارو از داروخانه غیر مجاز عواقب زیر را در پی دارد:

  • ممکن است در نهایت دارویی را دریافت کنید که حاوی ترکیبات اشتباه یا مضر است یا اصلاً فاقد مواد فعال است.
  • ممکن است وضعیت شما ثابت بماند یا بدتر شود.
  • ممکن است واکنش بدی نسبت به دارو تجربه کنید.
  • اطلاعات شخصی و بانکی شما ممکن است به سرقت برود.
  • ممکن است دارو را با تاخیر دریافت کنید
  • محصول خریداری شما به دستتان نرسد و پول خود را از دست بدهید.
  • همچنین، ممکن است این داروها به درستی نگهداری نشده باشند.

آیا داروخانه آنلاین مجوز دارد؟

آیا داروخانه آنلاین مطمئن است؟

خرید انواع مکمل و محصولات آرایشی و بهداشتی از داروخانه آنلاین مزایایی دارد، اما باید مراقب باشید. اگر از یک داروخانه نامعتبر خرید کنید این احتمال وجود دارد که پول خود را از دست بدهید یا به سلامتی خود آسیب جدی وارد کنید.

در ایران داروخانه های آنلاین از نظر قانونی زیر نظر یک داروخانه فیزیکی فعالیت می کنند و هم چنین اجازه فروش داروهای نسخه دار را ندارند. طبق قانون واردات داروهایی که مشابه آن در شرکت های داروسازی داخل تولید می شود غیرقانونی است. اگر در یک داروخانه آنلاین چیزی خلاف این مشاهده کردید بدانید که غیرقانونی و نامطمئن است.

چگونه یک داروخانه آنلاین معتبر انتخاب کنم؟

با وجود گزینه های فراوان، تصمیم گیری درباره اینکه کدام داروخانه آنلاین برای شما و نیازهای دارویی تان مناسب است، ممکن است دشوار باشد. اما کدام داروخانه آنلاین را باید انتخاب کنید؟

  • توجه داشته باشید که داروخانه آنلاین معتبر اجازه ارائه داروی نسخه ای را ندارد و فقط امکان فروش اقلام غیر دارویی داروخانه ای وجود دارد.
  • داروخانه آنلاین باید یک آدرس فیزیکی در ایران داشته باشد. دانستن محل داروخانه ضروری است، زیرا به شفافیت هر چه بیشتر کمک می کند. گاهی اوقات برخی از داروخانه های آنلاین سریع در فضای اینترنت ظاهر می شوند و ممکن است به سرعت نیز ناپدید شوند، بنابراین ضروری است که به دنبال محل داروخانه در داخل ایران باشید.
  • مهمترین اعتبار داروخانه آنلاین داشتن مجوز از سازمان غذا و دارو است. چرا که با داشتن این مجوز مراحل قانونی و نظارتی این داروخانه آنلاین از طریق سازمان غذا و دارو که زیر نظر وزارت بهداشت است طی شده است.
  • وب‌سایت داروخانه در حالت ایده‌آل باید آدرس فیزیکی در ایران، آدرس ایمیل، شماره تلفن کار و جزئیات بیشتر در مورد شرکت، مانند مجوزهای سازمان غذا و دارو را نشان دهد. بررسی کنید که می توانید از طریق تلفن سؤال بپرسید.
  • داروخانه آنلاین مطمئن امکان گفتگوی اینترنتی یا تلفنی را با داروساز دارای مجوز را در اختیار شما قرار می دهد. قبل از خرید آنلاین دارو با پزشک یا داروساز صحبت کنید. معمولا شماره داروخانه آنلاین در صفحه اصلی و یا صفحه تماس درج شده است.
  • داروخانه آنلاین معتبر از حریم شخصی شما محافظت می کند. داروخانه های آنلاین می توانند ابزاری برای استخراج داده های بیماران باشند. گاهی پول می گیرند و دارو را تحویل نمی دهند و گاهی ممکن است داروی اشتباه ارسال کنند. حتی ممکن است برای سرقت پول از مصرف کنندگان آسیب پذیر استفاده شود تا باعث شود آنها نتوانند دارو را تهیه کنند.

بهترین داروخانه آنلاین کجاست؟

صرف نظر از اینکه تعداد زیادی داروخانه آنلاین دارای مجوز در سطح کشور فعال هستند برخی از این داروخانه ها به دلیل خدمات رسانی ویژه سرآمد می باشند. یکی از این ها داروخانه آنلاین داروبوم به نشانی اینترنتی darooboom.com می باشد.

داروبوم یکی از مقرون به صرفه ترین داروخانه های آنلاین در کشور است. محصولات تخفیف دار داروبوم تنها به مشتریان دائمی محدود نمی شود، هر کسی می تواند از قیمت های تخفیف دار آنها بهره مند شود. علاوه بر قیمت مناسب بودن محصولات آن، اگر به باشگاه مشتریان داروبوم بپیوندید، می توانید از کارت تخفیف بهره مند شوید که با ارائه آن  قیمت ها می‌تواند حتی پایین‌تر نیز باشد.

ارسال رایگان و فوری از دیگر مزایای این داروخانه اینترنتی است. از ویژگی های بارز داروبوم امکان پرداخت در محل نه تنها برای مشتریان تهرانی بلکه برای مشتریان شهرستان هم نیز فعال است.

 

ارسال نظر: