بیستون سازه آذران، شرکت سوله سازی در تمام ایران

کدخبر: 2375843

قبل از شروع هر کسب و کاری چه بزرگ و چه کوچیک اولین قدم برای شروع آن پیدا کردن مکان مناسبی است که بتوان به راحتی در آن جا مشغول به کار شد. اگر محیطی مناسب در اختیار کارمندان قرار گرفته نشود کیفیت کار پایین می آید به همین دلیل وجود یک محیط که کارمندان به راحتی بتوانند در آن کار کنند از اهمیت بالایی برخوردار است.

در گذشته به گونه ای بود که در ابتدا کارفرمایان یک مکان مناسبی را برای شروع کسب و کار پیدا می کردند یا یک ساختمان متناسب با نیازشان را می ساختند که بسیار زمان بر و هزینه بر بود. اما امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی سوله ها وارد بازار شده اند که در مدت زمان بسیار کمتری ساخته می شوند و هزینه زیادی را هم به خود اختصاص نمی  دهند.

 یکی از محبوب  ترین شرکت هایی که سال هاست در این زمینه فعالیت می کند بیستون سازه آذران که انواع سوله ها را متناسب با نیاز کارفرمایان تولید و در اختیارشان قرار میدهد. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا با سوله ها و شرکت بیستون سازه بیشتر آشنا شوید.

سوله چیست

سوله ها معمولا از جنس فلز هستند. و سقف آن ها شیبدار بوده و در انواع و ابعاد و کاربری های مختلف ساخته می شود. امروزه سوله ها جایگزین مناسبی برای ساختمان های بتنی به شمار می روند. چنین ساختمان هایی علاوه بر اینکه زمان زیادی صرف ساخت ان ها می شود هزینه زیادی هم دربردارند و با بالا رفتن هزینه های مربوط به ساخت و ساز، ساخت سوله مقرون بصرفه خواهد بود.

بیستون سازه آذران، شرکت سوله سازی در تمام ایران

همان طور که اشاره شد سوله ها در انواع و کاربری های مختلفی ساخته می شوند. شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید سوله در چه مواردی کاربرد دارد. از موارد استفاده سوله می توان به اشیانه هواپیما، انبار، سالن ورزشی، فروشگاه، دامداری و مرغداری اشاره کرد.

 ابعاد یک سوله با توجه به نوع کاربری آن مشخص خواهد شد. اینکه چه مقدار فلز در تهیه اسکلت سوله استفاده شود با ابعاد سوله ارتباط مستقیم دارد. پیش از شروع به کار، ابعاد دقیق سوله مورد نظر توسط کارشناسان شرکت براورد خواهد شد. هر چه ابعاد سوله مورد نظر بزرگتر باشد آهن بیشتری برای ساخت اسکلت سوله به کار خواهد رفت و این مطلب باعث بالا رفتن هزینه ساخت سوله خواهد شد.

سرعت بالای طراحی و ساخت سوله در کنار کیفیت بالای انجام کار از فاکتورهای مهمی است که یک شرکت سازنده سوله باید دارا باشد. اینکه در کوتاهترین زمان ممکن و با کمترین هزینه ساخت سوله انجام شود برای مشتری اهمیت بالایی دارد.

 شرکت بیستون سازه آذران با در نظر داشتن تمامی این موارد همواره در خدمت صنعتگران و مشتریان عزیز بوده است. شما می توانید با کارشناسان شرکت تماس گرفته و از اخرین قیمت ها اگاه شوید.

امروزه سوله های سبک طرفداران بیشتری دارند. یکی از انواع سوله های سبک، سوله سبک صنعتی است که در موارد صنعتی کاربرد دارد. این سوله ها می توانند به عنوان کارخانه یا کارگاه های صنعتی مورد استفاده قرار گیرند.

طراحی چنین سوله هایی نیاز به محاسبات فنی خاصی دارد. هزینه نهایی چنین سوله هایی با طراحی اسکلت سازه و براورد مقدار آهن بکار رفته در آن تعیین خواهد شد.

بیستون سازه آذران، شرکت سوله سازی در تمام ایران

سوله سنگین تیرورقی و تفاوت آن با سوله سبک

سوله تیرورقی از قدیمی ترین انواع سوله به شمار می رود که امروزه کاربرد چندانی ندارد. برای ساخت چنین سوله هایی ورق های فولادی طراحی می شد که متناسب با اندازه دهانه و ارتفاع سوله بود. در نهایت هم با کمک پیچ و مهره اتصال این ورق ها به هم انجام می شد. سوله های تیرورقی تنها برای مواردی که دارای دهانه ۱۵ تا ۲۰ متری مقرون بصرفه خواهند بود و در غیراینصورت ساخت چنین سوله هایی مناسب نیست.

 دلیل مزیت سوله های سبک نسبت به سوله های تیرورقی کمتر بودن وزن آن هاست. علاوه بر اینکه سوله های سبک دارای قیمت مناسبتری بوده و ساخت انها مقرون بصرفه خواهد بود باید توجه داشت که در مناطق با رطوبت هوای بالا نمی توان از سوله های سبک استفاده کرد، در چنین مواردی سوله های تیرورقی بیشتر پیشنهاد می شوند.

یکی از موارد کاربرد سوله ها استفاده از انها به عنوان سالن ورزشی است. در چنین حالتی بهترین انتخاب سوله سبک خرپایی است. که در این مورد ساخت سوله مقرون بصرفه خواهد بود. در کل هر چه وزن کلی سوله کمتر باشد، هزینه کمتری هم برای ساخت ان صرف خواهد شد.

سوله سبک خرپایی

با استفاده از سوله سبک می توان هزینه ها را به حداقل رساند. به دلیل اینکه سوله های سبک خرپایی دارای مزیتها و قابلیت های مختلفی می باشند در ساخت سوله های ورزشی هم کاربرد دارند. یکی از این قابلیت ها، استحکام و مقاومت چنین سوله هایی است.  به دلیل وجود چنین استحکامی حتی می توان از این سوله ها برای ورزشهای شنا و بدنسازی نیز استفاده کرد.

سوله سبک خرپایی وزن کمی داشته و معماری آن بدلیل وجود اشکال هندسی مختلف در سازه بسیار زیبا خواهد بود. هزینه ساخت سوله سبک خرپایی مقرون بصرفه بوده و نوع ظاهری سازه با دست کارفرما باز است ومی تواند مدل مورد علاقه خود را انتخاب کند و این انتخاب ظاهر سازه هیچ محدودیتی در ساخت آن ایجاد نخواهد کرد.

بیستون سازه آذران، شرکت سوله سازی در تمام ایران

مقاومت ساختار سوله های سبک خرپایی در برابر عوامل طبیعی یکی از ویژگیهای مهم آن ها محسوب می شود.

شرکت بیستون سازه آذران

شرکت بیستون سازه آذران مفتخر است که برای اولین بار در ایران اقدام به طراحی و ساخت سازه‌های بی‌ستون لوله ای ( سوله سبک سیلندری) می‌نماید.

هزینه باور نکردنی، سرعت استثنائی و مقاومت بسیار زیاد این سازه‌ها در شرایط سخت آب و هوایی و اقلیمی همچون برف سنگین، طوفانها، گردبادها و همچنین زلزله‌های شدید، آنها را جهت ساخت بناهای مهمی همچون مدارس، بیمارستانها، ساختمانهای اداری و تجاری، مکانهای ورزشی، بناهای مسکونی و … ایده آل ساخته است.

دیگر نیازی به صرف هزینه سنگین و انتظاری طولانی جهت ساخت ساختمانهای صنعتی، کشاورزی، تجاری و مسکونی ندارید.با بیستون سازه با صرف هزینه‌ای بسیار پایین‌تر و در زمانی فوق العاده کوتاه با اطمینان بیشتر سازه‌ای دلخواه خواهید داشت.

توجه: گروه صنعتی بیستون سازه آذران در طراحی و ساخت انواع سوله‌های سبک (لوله‌ای و ورقه‌ای) و سوله‌های سنگین با طراحی انحصاری آماده همکاری در پروژه‌های شما می‌باشد.

در هر کجای ایران که باشید، تنها با یک تماس از محصولات و خدمات بی‌ رقیب ما بهره‌ مند شوید.

تلفکس :  3202198 -041  (۱۰خط )

همراه :  ۰۹۱۴۴۳۱۷۱۹۲ –  ۰۹۱۴۵۶۵۴۲۱۳

نتیجه گیری

 در این مقاله سعی کردیم شما را با سوله و کاربرد آن آشنا کنیم امروزه به دلیل مزایای زیادی که سوله ها دارند بیشتر استفاده می شوند که یکی از شرکت هایی که  به صورت کاملا حرفه ای و تخصصی با کادر مجربی که دارد بر روی ساخت و ساز سوله فعالیت می کند بیستون سازه است که شما می توانید با مشاوره گرفتن از این شرکت بهترین سوله مورد نیاز خود را با حداکثر کیفیت و قیمت مقرون به صرفه به دست آورید

 

ارسال نظر: