چه زمانی بلیط مشهد کیش ارزان می شود؟ (BZ1)

کدخبر: 2375848

اگر از آن دسته افرادی هستید که برای سفر به کیش، به دنبال خلوتی و ارزان بودن هزینه ها هستید، باید بگوییم که تابستان و اوایل پاییز، ارزانترین زمان برای سفر به کیش است. مسافت مشهد کیش حدود 1203 کیلومتر است که برای سفر زمینی حدود یک روز از زمان شما را می‌گیرد، پس بهترین راه خرید بلیط هواپیماست. برای سفر به کیش از مشهد پرواز مستقیم وجود دارد، اگر به دنبال خرید ارزان بلیط هواپیما هستید، همراه ما باشید تا چند نکته ساده و مهم برای خرید بلیط مشهد کیش را با هم بررسی کنیم.

چرا هوایی از مشهد به کیش سفر کنیم؟

مشهد شمال شرقی ترین استان کشور و کیش، جنوبی ترین جزیره در میان آب های نیلگون خلیج فارس است. برای سفر زمینی به از مشهد به کیش باید حدود 1203 کیلومتر را، 17 ساعت بدون توقف در مسیر باشید، چون قسمتی از مسیر (بعد از رسیدن به بندر عباس) را، باید با کشتی طی کنید. طولانی بودن این مسیر هم، جدا از خستگی و زمان بر بودن آن، هزینه های جانبی دیگری مثل بنزین و استهلاک را هم به همراه دارد که با یک حساب سرانگشتی متوجه می‌شوید که مقرون به صرفه نخواهد بود. با توجه به همین دلایل سفر هوایی بهترین جایگزین برای سفر به کیش به محسوب می شود.

برای سفر هوایی از مشهد به کیش، شما مسافت 1203 کیلومتر را، در 2 ساعت طی می‌کنید. پرواز مستقیم مشهد به کیش هر روزه توسط ایرلاین های معتبری انجام می‌شود، که قیمت آن با توجه به تاریخ مورد نظر تغییر می‌کند ولی خرید از سایت فلای تودی این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا با بررسی چند عامل ساده، تصمیم درست تری برای خرید بلیط خود بگیرید.

چه زمانی بلیط بخریم؟

کیش آب و هوای گرم و شرجی دارد و در تابستان این گرمی، شدت بیشتری خواهد یافت به همین دلیل مسافران کمتری، کیش را به عنوان یک مقصد تابستانی انتخاب می‌کنند. کاهش ورود مسافران در این بازه، موجب پایین آمدن نرخ بلیط هواپیما و رزرو هتل های کیش می‌شود. البته در اوایل پاییز (مهر و آبان) که مدارس باز شده‌اند هم فرصت خوبی را برای پیدا کردن و خرید بلیط ارزان هواپیما مشهد کیش فراهم می‌کند.

بلیط ارزان مشهد کیش از فلای تودی

فلای تودی به عنوان ارزانترین مرجع خرید بلیط هواپیما شناخته می‌شود. خرید از فلای تودی دارای چند مزیت مهم نظیر پایین ترین قیمت، تقویم قیمتی، نمودار قیمتی و... است. این موارد اطلاعات درست و دقیقی بابت تصمیم گیری برای خرید به شما می‌دهند، که عبارت‌اند از:

سیستم اطلاع از تغییر قیمت

اگر پروازهای مشهد کیش را در سامانه فلای تودی جستجو کرده باشید، با ثبت ایمیلتان، می‌توانید از هر گونه تغییر در قیمت پرواز مشهد به کیش به صورت لحظه‌ای با خبر شوید. چنانچه قصد خرید بلیط ارزان قیمت هواپیما مشهد به کیش را دارید، با استفاده از این سیستم هر زمان قیمت بلیط از مشهد به کیش ارزان شد، اطلاعیه آن به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

تقویم قیمتی فلای تودی

پس از اینکه بلیط هواپیما مشهد کیش را در سامانه فلای تودی جستجو کردید، در قسمت بالای صفحه، گزینه ای تحت عنوان، تقویم قیمتی وجود دارد که تمامی پروازهای ارزان مشهد کیش در تاریخ های نزدیک به تاریخ شما را، نمایش می‌دهد.

نمودار قیمتی فلای تودی

نمودار قیمتی فلای تودی این امکان را برای شما بوجود می‌آورد که بیشینه، کمینه و متوسط قیمت بلیط مشهد کیش را در حوالی تاریخ انتخابی مشاهده کنید. با استفاده از این نمودار خیلی راحتتر می‌توانید قیمت ها را در روزهای مختلف باهم مقایسه و سپس اقدام به خرید کنید.

امکان خرید بلیط هواپیما از معتبرترین ایرلاین‌ها

فلای تودی، تمامی ایرلاین های معتبری که از مشهد به کیش پرواز دارند را به شما نمایش خواهد داد. اگر قصد خرید از ایرلاین خاصی را دارید، با استفاده از سیستم فیلترینگ می‌توانید ایرلاین موردنظر خود را انتخاب کنید.

مقایسه آنلاین قیمت و خدمات ایرلاین‌ها

مقایسه آنلاین قیمت و خدمات ایرلاین‌ها در فلای تودی این امکان را برای شما بوجود می‌آورد که به صورت لحظه‌ای و آنلاین قیمت‌ ها را مشاهده و سپس اقدام به خرید کنید.

استرداد آنلاین بلیط مشهد کیش

یکی از قابلیت‌های سامانه خرید اینترنتی بلیط هواپیما فلای تودی امکان استرداد آنلاین بلیط سیستمی هواپیما داخلی است. اگر بنا به هر دلیل از خرید اینترنتی بلیط مشهد کیش از فلای تودی منصرف شدید، تنها با چند کلیک ساده و به راحتی قادر به استرداد بلیط هواپیما خود خواهید بود. پس از کنسلی بلیط، مبلغ آن با کسر درصد کنسلی، به حساب شما بازگشت داده می‌شود.

امکان تهیه بلیط سیستمی، چارتری و لحظه آخری

برای خرید بلیط هواپیما مشهد کیش، سه نوع بلیط با توجه به تاریخ مورد نظر در فلای تودی، به شما آفر داده می‌شود. در کنار هر ایرلاین برچسب تحت عنوان سیستمی، چارتری یا لحظه آخری وجود دارد. تقاوت بلیط سیسستمی با چارتری یا لحظه آخری در قابل استرداد بودن و تفاوت قیمت در نرخ بلیط کودک و برزگسال است.

بلیط های سیستمی قابل استرداد هستند و مبلغ پس از کسر هزینه جریمه به حساب شما عودت داده می‌شود در صورتی که بلیط چارتری یا لحظه آخری به هیچ عنوان قابل استرداد نیستند و مبلغ در صورت کنسلی سوخت خواهد شد. نرخ بلیط سیستمی برای کودکان زیر 12 نسبت به بزرگسال ارزانتر است، در حالیکه قیمت بلیط چارتری و لحظه آخری یکسان است.

راهنمای خرید بلیط ارزان مشهد کی از فلای تودی

برای خرید بلیط ارزان مشهد کیش کافی است وارد سایت فلای تودی شوید، پس از نتخاب تاریخ ورود و خروج و وارد کردن تعداد نفرات، با کلیک بر روی گزینه جستجو، قیمت بلیط ها به شما نمایش داده خواهد شد. با مقایسه قیمت ها و انتخاب پرواز موردنظر، بر روی گزینه خرید بلیط هواپیما کلیک کنید تا به صفحه درگاه پرداخت هدایت شده و پس از آن خرید خود را نهایی کنید. بلیط صادر شده از طریق ایمیل و پیامک قابل دریافت خواهد بود.

 

ارسال نظر: