آشنایی با شرکت پرتوناب الکتریک

کدخبر: 2375855

شرکت پرتوناب الکتریک یکی از شرکت‌های تولیدی است که درزمینۀ تولید انواع قطعات خودرو فعالیت می‌کند. این شرکت که از سال ۱۳۷۴ شروع به فعالیت کرده‌است، با هدف توسعه و ارتقا قطعات خودرو ایرانی، تاکنون به فعالیت خود ادامه داده‌است. محصولاتی که این شرکت تولید می‌کند، از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند. از زمانی که پرتوناب شروع به فعالیت کرده‌است، تاکنون توانسته به دستاوردهای زیادی درزمینۀ تولید قطعات خودرو دست پیدا کند. این شرکت در سال ۱۳۸۲ موفق به دریافت گواهینامۀ ISO/ST 16949 شده‌است. تولید و طراحی قطعات خودرو در این شرکت به کمک ابزارهای روز دنیا انجام می‌شود و همین امر باعث افزایش کیفیت و عملکرد در محصولات می‌شود. در این مقاله قصد داریم تا شما را بهتر و بیشتر با این شرکت آشنا کنیم، پس با ما تا پایان این مقاله همراه باشید.

توانمند در نو آوری قطعات خودرو

شرکت پرتوناب یکی از سازندگان پیشرو صنعت قطعه سازی می باشد که از سال ۱۳۷۴ تا کنون در خدمت صنعت ساخت قطعات برای خودرو سازان داخلی است. برای ارتقا عملکرد خودرو، ما محصولاتی قابل اعتماد و با استفاده از تکنولوژی روز را با قیمت نازل تولید و عرضه می کنیم.

شرکت‌های طرف قرارداد با پرتوناب الکتریک

مسلماً ارزش هر محصول و شرکتی را مشتریان و مخاطبان آن‌‌ها تعیین می‌کنند. به همین دلیل اولین چیزی که درمورد یک محصول یا شرکت برای مشتری مهم است، این است که آیا افراد و مشتریان دیگری نیز از این شرکت خرید می‌کنند یا نه؟ اگر مشتریان زیادی دارد، نظر آن‌ها در مورد محصولات چیست؟ پاسخ دادن به این دو سؤال برای مشتری از اهمیت بالایی برخوردار است و می‌تواند بر روی تصمیم او برای خریدن یا نخریدن محصولات یک شرکت تأثیر بگذارد. همچنین رضایت مشتریان باعث افزایش اعتبار و جلب مشتریان بیشتر می‌شود. کیفیت و عملکرد عالی یکی از عوامل مهم و حیاتی در جلب رضایت مشتریان هستند.

شرکت پرتوناب الکتریک با تولید محصولات باکیفیت که مطابق با نیاز مشتریان است، سعی می‌کند به مشتریان خود خدمتی بزرگ کند. شرکت‌های مهم و به‌نام در ایران که درزمینۀ خودروسازی فعالیت می‌کنند، مانند ایران خودرو، سایپا و مگاموتور مشتریان ثابت این شرکت هستند.

پرتوناب الکتریک

معرفی محصولات شرکت پرتوناب الکتریک

بعد از آشنایی با شرکت خوب است که محصولات شرکت پرتوناب الکتریک را بررسی کنیم. همان‌طور که قبلاً به آن اشاره کردیم، فعالیت این شرکت درزمینۀ تولید قطعات خودروهای ایرانی است. همۀ محصولاتی که توسط این شرکت تولید شده‌اند، از استاندارد جهانی برخوردارند و به همین دلیل کیفیت آن‌ها تضمین شده‌است. قطعات تولید‌شده توسط کادر حرفه‌ای و کارآزموده و با دستگاه‌های روز دنیا تولید می‌شوند. برای طراحی قطعات از ابزارهای CAE/CAD استفاده می‌شود. این ابزارها کمک می‌کنند تا در کنار افزایش کیفیت و کارایی محصولات، هزینۀ تولید آن‌ها تا حد قابل توجهی کاهش پیدا کند. قیمت مناسب در کنار کیفیت بالا، دو فاکتور مهم در جلب رضایت مشتری است که همواره مورد‌توجۀ پرتوناب الکتریک است. ازجمله محصولات این شرکت می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

·             وایر شمع

وایر شمع‌ها قسمت مهمی از سیستم احتراق در درون یک خودرو هستند که از اهمیت بسیار بالایی برخوردارند. وایرها کار انتقال جریان برق به شمع‌های خودرو است که از سیستم جرقه‌زنی تولید می‌شود. به عبارتی دیگر این قطعه وظیفه‌ دارد جرقۀ حاصل از کویل احتراق را به شمع موتور انتقال دهد. اگر این قطعه کار خود را به‌خوبی انجام ندهد یا از کیفیت خوبی برخوردار نباشد، احتراق در درون خودروها به‌خوبی انجام نمی‌شود. وایر شمع تولیدشده توسط شرکت پرتوناب الکتریک، مطابق با استاندارهای کیفی صنعت خودرو‌سازی تولید می‌شوند. سیلیکون به‌کاررفته در ساخت این قطعه، مقاومت را در برابر حرارت ایجادشده در قسمت اطراف موتور خودروها افزایش می‌دهد. کابل و ترمینال‌های این وسیله از استحکام بسیار بالایی برخوردار هستند، به همین دلیل در حین مونتاژ یا دمونتاژ کابل و ترمینال‌ها از هم جدا نمی‌شوند.

·             کویل احتراق

برای احتراق مخلوط سوخت و هوا در داخل موتور خودروها، به یک جریان الکتریکی نیاز است. این جریان در موتور خودروها توسط قطعه‌ای به نام کویل احتراق تأمین می‌شود. اگر این قطعه از کیفیت و کارایی خوبی برخوردار نباشد، سیستم احتراق داخل خودرو با مشکل مواجه خواهد شد. به همین دلیل سالم بودن و عملکرد درست کویل احتراق از اهمیت بالایی برخوردار است. این قطعه ولتاژ ایجاد‌شده توسط باتری را تقویت می‌کند و آن را تبدیل به یک ولتاژ بالاتر می‌کند که شمع‌ها آن را به جرقه تبدیل کنند. کویل احتراق تولید‌شده توسط پرتوناب الکتریک، از کیفیت و کارایی بسیار بالایی برخوردار است و می‌تواند نیاز الکتریکی سیستم احتراق را به‌خوبی تأمین کند.

·             سنسور دمای آب

سنسور دمای آب همان‌طور که از نامش پیداست، وسیله‌ای برای اندازه‌گیری دمای آبی است که برای خنک کردن موتور استفاده می‌شود. به عبارتی این وسیله، دمای دقیق آب رادیاتور موتور ماشین را اندازه‌گیری می‌کند و اطلاعات دقیق آن را به بخش ECU ارسال می‌کند. ECU با توجه به اطلاعاتی که از این قطعه دریافت می‌کند، میزان دور فن خودرو و میزان پاشش سوخت را تنظیم می‌کند. به همین دلیل می‌توانیم بگوییم که سنسور دمای آب یک قطعۀ مهم است و بر عملکرد موتور خودرو تأثیر می‌گذارد. معمولاً این قطعه از چند بخش که شامل موارد زیر هستند تشکیل می‌شود:

  1. ترمیستور NTC
  2. پوسته برنجی
  3. کانکتور
  4. اپوکسی حرارتی
  5. واشر آب‌بندی

سنسور موقعیت و سرعت میل‌لنگ

اندازه‌گیری موقعیت و سرعت میل‌لنگ در موتور احتراق داخلی برای تنظیم زمان‌بندی احتراق لازم است. به همین دلیل از یک وسیلۀ الکترومغناطیسی برای اندازه.گیری سرعت و موقعیت میل‌لنگ استفاده می‌شود که به آن سنسور موقعیت و سرعت میل‌لنگ گفته می‌شود. این قطعه توسط شرکت پرتوناب الکتریک، با کیفیت و استاندارد بالایی تولید می‌شود. بدون ارسال سیگنال‌ها این قطعه، احتراق داخل موتور صورت نمی‌گیرد و درنتیجه خودرو روشن نمی‌شود. به همین دلیل کیفیت این قطعه اهمیت بالایی در خودرو دارد.

شرکت پرتوناب الکتریک

جمع‌بندی

شرکت پرتوناب الکتریک یکی از شرکت‌های تولید قطعات خودرو است که قطعات خودروهای داخلی را با کیفیت بالا و قیمت مناسب تولید می‌کند. همۀ قطعات تولید‌شده توسط شرکت، دارای کیفیت تضمین‌شده هستند که رضایت مشتری را به ارمغان می‌آورند. این شرکت کار تولیدی خود را طبق استاندارهای روز جهان انجام می‌دهد و نهایت دقت و تلاش خود را در جهت تولید محصول با‌کیفیت به‌کار می‌گیرد.

 

ارسال نظر: