راهنمای خرید بلیط هواپیما تهران به عسلویه

کدخبر: 2375881

عسلویه شعری صنعتی و مهم از توابع شهرستان کنگان و از توابع استان بوشهر است. این شهر که در کرانه خلیج فارس قرار دارد از قطب‌های مهم صنعتی و اقتصادی کشور به شمار می‌آید. بلیط هواپیما تهران به عسلویه به دلیل تعداد زیاد افراد کارمند و جویای کار در این منطقه، از پرفروش‌ترین بلیط‌های پروازی در خط هوایی داخلی است. احداث پروژه‌ها صنعتی متعدد در این منطقه باعث شده نیروی کار فراوانی از تهران به عسلویه و برعکس در رفت و آمد باشند. هرچند مسافران تهران به عسلویه به این افراد محدود نمی‌شوند اما بخش عمده‌ای را تشکیل می‌دهند. دلایل متعددی دست به دست هم داده تا خط هوایی تهران به عسلویه به مسیری شلوغ و بلیط هواپیما تهران به عسلویه از پر فروش‌ترین بلیط‌های پروازهای داخلی تبدیل شود. اگر در تهران و عسلویه در رفت و آمدید یا قصد سفر به عسلویه را دارید، این راهنمای تهیه بلیط آنلاین از فلایور برای شماست.

photo_۲۰۲۲-۱۱-۲۴_۱۶-۱۱-۳۶

 

 

رزرو و خرید آنلاین بلیط هواپیما تهران به عسلویه

برای خرید یا رزرو بلیط هواپیما به صورت آنلاین تنها کافی است به فلایور مراجعه کنید. با سر زدن به وب سایت فلایور در آیکون جست و جوی بلیط هواپیما تنها نیاز است که مبدأ و مقصد مورد نظر را به همراه تاریخ رفت و برگشت انتخاب کنید. با کلیک بر روی گزینه جست و جو لیستی از پروازهای تهران به عسلویه به شما نمایش داده می‌شود. فهرست بلیط هواپیما تهران به عسلویه در فلایور در گزینه‌های متعددی ارائه می‌شوند. این بلیط‌ها در قیمت، شرکت هواپیمایی ارائه کننده، تاریخ و زمان پرواز متفاوت هستند. به همین دلیل شما با جست و جو در میان گزینه‌ها می‌توانید مناسب‌ترین بلیط پرواز را برای خودتان انتخاب کنید. اگر به دنبال ارزان‌ترین بلیط هواپیما هستید یا به دنبال گزینه‌های لوکس‌تر می‌گردید، می‌توانید به راحتی در گزینه‌های ارائه شده بلیط‌های مورد نظر خود را پیدا و انتخاب کنید. فلایور یک پلتفرم آنلاین جست و جوی راحت و بی‌دردسر را به وجود آورده است.

فاصله هوایی تهران تا عسلویه

فاصله هوایی تهران تا عسلویه چیزی حدود 579 مایل، برابر با 932 کیلومتر است. این فاصله هوایی در پروازی یک و نیم ساعته طی می‌شود. زمان پرواز تهران به عسلویه 1 ساعت و 30 دقیقه است. مدت زمان طی کردن مسافت تهران تا عسلویه با حساب زمان حضور در فرودگاه، شرایط جوی و تاخیرهای احتمالی می‌تواند متفاوت باشد. در روزهای عادی، پروازها طبق برنامه از تهران بلند می‌شوند و در فرودگاه عسلویه به زمین می‌نشینند. چهار ایرلاین مطرح کشور جدول زمانی مشخصی دارند که بدون توقف پروازهایی را از تهران به عسلویه برنامه ریزی می‌کنند. این چهار ایرلاین شامل خطوط هوایی کاسپین، هواپیمایی آسمان، ماهان ایر و ایران ایر می‌شوند.

فرودگاه های پرواز تهران به عسلویه

پرواز تهران تا عسلویه مثل هر پرواز داخلی دیگری عمدتاً از فرودگاه مهرآباد تهران آغاز می‌شود. فرودگاه مهرآباد تهران دو ترمینال اختصاصی برای پروازهای داخلی دارد. این پرواز در فرودگاه بین المللی خلیج فارس عسلویه به زمین می‌نشیند. این فرودگاه بین المللی وابسته به وزارت نفت است که از مجهزترین فرودگاه‌های ایران به شمار می‌رود. این فرودگاه چندان بزرگ نیست اما ترمینال‌های اختصاصی داخلی و خارجی دارد که روزانه دو هزار مسافر را جا به جا می‌کند. فرودگاه بین المللی خلیج فارس عسلویه روزانه به طور میانگین 10 پرواز رفت و برگشتی انجام می‌دهد. به همین دلیل به پرترافیک‌ترین فرودگاه ایران تبدیل شده است. این فرودگاه در فاصله 16 کیلومتری جنوب شرقی عسلویه قرار گرفته است.

فرودگاه عسلویه مطابق با استاندارهای بین المللی ساخته شده است و امکانات رفاهی مناسبی را به مسافرانش ارائه می‌دهد. این فرودگاه امکاناتی مثل اینترنت رایگان، گیشه‌های بانک، اورژانس و امکانات پزشکی و گمرک دارد. به دلیل موقعیت جغرافیایی مهم عسلویه، امنیت این فرودگاه به طور کامل تأمین شده است.

قیمت بلیط پرواز تهران به عسلویه

قیمت بلیط‌های پرواز با توجه به تاریخ و زمان پرواز متفاوت است. قیمت بلیط پرواز تهران به عسلویه نیز با توجه به ماه‌های مختلف سال و فصل متغیر است. به طور مثال در فصل بهار و تابستان به دلیل گرمای هوا و کاهش چشمگیر مسافر، قیمت‌ها به پایین‌ترین حد خودشان می‌رسند. از طرفی قیمت بلیط‌ها بر اساس نوع ایرلاین‌ها، کلاس پروازی و زمان سفر نیز متفاوت است. هنگام جست و جوی بلیط در فلایور به بلیط های چارتری و سیستمی نیز توجه کنید، این بلیط‌ها معمولاً با اختلاف قیمتی ارائه می‌شوند. برای اطلاع از قیمت لحظه‌ای بلیط هواپیما می‌توانید در فلایور نوع بلیت درخواستی را جست و جو کنید.

photo_۲۰۲۲-۱۱-۲۴_۱۶-۱۱-۳۶

پرواز سیستمی و چارتری تهران به عسلویه

در صنعت هواپیمایی، پروازهای غیرنظامی به دو نوع سیستمی و چارتری تقسیم می‌شوند. این پروازها در جزئیات با یکدیگر تفاوت دارند. درواقع اینکه بلیط سیستمی بخرید یا چارتری چندان به اختیار شما وابسته نیست، بسته به اینکه چه زمانی بلیط پرواز خود را تهیه کنید، بلیط سیستمی یا چارتری تهیه می‌کنید.

بلیط های چارتری

برخی از آژانس‌های مسافرتی تعدادی از صندلی‌های یک هواپیما را برای مدتی اجاره می‌کنند. در این صورت به آن پرواز، پرواز چارتر و بلیط‌های آن پرواز را بلیط‌های چارتری می‌گویند. معمولاً مسیرهای پروازی شلوغ و پر رفت و آمد پروازهای چارتری ارائه می‌دهند. بلیط‌های چارتری در این مسیرهای شلوغ، مثل پرواز تهران به مشهد به سرعت به فروش می‌رسند. قیمت بلیط‌های چارتر با توجه به تاریخ پرواز و تعداد تقاضای مسافران متغیر است. در بعضی مواقع بلیط‌های چارتری با قیمت بیشتری از بلیط‌های سیستمی به فروش می‌رسند. بلیط چارتری برخلاف بلیط‌های سیستمی قابل استرداد یا تغییر زمان و روز پرواز نیست.

بلیط های سیستمی

بلیط‌های سیستمی بلیط‌هایی هستند که مستقیماً از خود ایرلاین‌ها تهیه می‌شوند. برنامه زمانی این پروازها از قبل مشخص است و نرخ آن‌ها هم ثابت و از سوی ایرلاین‌ها مشخص می‌شود. برنامه و زمان بندی پروازهای سیستمی ثابت و از قبل برنامه ریزی شده است. به همین دلیل این بلیت‌ها قابل استرداد هستند و همچنین قابلیت تغییر زمان و تاریخ پرواز را هم دارند. اگر برای پرواز خود بلیط سیستمی تهیه کنید، می‌توانید در صورت کنسلی بخشی از هزینه خود را پس بگیرید.

photo_۲۰۲۲-۱۱-۲۴_۱۶-۱۱-۳۶

کلام آخر فلایور

فلایور وب سایت جامع جست و جوی بلیط‌ پروازهای داخلی و خارجی است. هر کجای دنیا که مقصد سفرتان باشد، در سایت ما گزینه‌های متنوع پرواز با قیمت‌ها و شرایط مختلف پیش روی شما قرار دارد. این‌گونه می‌توانید بلیتی را رزرو کنید که نزدیک‌ترین حالت به ایده‌ آل شما است.

فرقی نمی‌کند چه کسی هستید و به کجا سفر می‌کنید، فلایور به هر نوع مسافری کمک می‌کند تا نه ‌تنها سفری مناسب و مقرون به صرفه داشته باشند، بلکه بهترین کیفیت را دریافت کنند.

شما با کمک فلایور و تنها با یک کلیک ساده می‌توانید از بین پروازهای مختلف، پرواز مناسب خود را انتخاب کنید. فلایور تمام مسیرهای داخلی و خارجی را پوشش می‌دهد و با فراهم کردن امکان مقایسه قیمت‌ها، می‌توانید مقرون به صرفه‌ترین پروازها را برای خودتان پیدا کنید.

شما با کمک آخرین بروزرسانی‌های لحظه‌ای بلیط‌های هواپیما، تنوع پرواز و قیمت‌ها، یک قدم جلوتر خواهید بود و می‌توانید با خیال آسوده بلیط خود را رزرو کنید. پشتیبانی 24 ساعته فلایور به شما کمک می‌کند که سفری آسوده و راحت را تجربه کنید. فلایور در تلاش است که هر روز رضایت خاطر بیشتری برای مشتریان خود فراهم کند؛ اینگونه ما به مسیر و جایگاه خود بیشتر افتخار خواهیم کرد.

 

 

 

ارسال نظر: