10میلیون پیام در چند دقیقه؟ ارسال پیام تبلیغاتی

کدخبر: 2375904

اگر جمعیت مخاطبان و طرفداران سایت شما بسیار بزرگ وگسترده است و به دنبال راهی هستید که به توانید در سریع‌ترین زمان ممکن پیامک‌های اطلاع رسانی، تبلیغاتی، تخفیفات ویژه و ... را به دست آن‌ها برسانید، بهترین گزینه برای شما استفاده از سامانه ارسال اس ام اس حرفه‌ای است.

سامانه پیامکی کندو اس ام اس قابلیت ارسال 10 میلیون پیامک را در مدت زمان 1 ساعت برای مخاطبان خود فراهم کرده است. سرعت فوق العاده بالای این سامانه به شما این امکان را می‌دهد تا بدون هیچ نگرانی کمپین‌های بزرگ تبلغاتی خود را در مدت زمان بسیار کم اجرا کنید و پیامک‌های خود را در اسرع وقت به دست میلیون‌ها نفر برسانید.

00

مزایای ارسال پیامک تبلیغاتی

روش‌های مختلف و تاثیر گذاری برای بازاریابی وجود دارد، اما ارسال پیامک‌های تبلیغاتی مزیت‌های منحصر به فردی نسبت به دیگر روش‌ها دارد. اولین مزیت، گستردگی مخاطبان است؛ با توجه به گسترش شبکه‌ی اینترنت هنوز هم بسیاری از افراد به شبکه اینترنت دسترس ندارند، به همین علت مخاطبان تبلیغات پیامکی جمعیت وسیع‌تری نسبت به شبکه‌های تبلیغاتی تحت وب دارند.

مزیت دوم، سرعت بالای بازاریابی با پیامک است؛ طبق آمارهای به دست آمده بیشتر از 85 درصد از افراد پیامک‌های تبلغاتی را در 15 دقیقه بعد از دریافت مشاهده می‌کنند.

بازاریابی پیامک ویژگی‌های منحصر بفرد دیگری نیز دارد که در ادامه به معرفی آن‌ها خواهیم پرداخت.

ارسال پیامک سریع است

ارسال پیامک تنها چند دقیقه طول می‌کشد، از این رو می‌توان اطمینان حاصل کرد که پیامک‌ها خیلی سریع به دست مخاطبان می‌رسد. چنین موضوعی در مواقع حساس مثلا برای هشدارها، اعلانات و همچنین برای مشاغلی مثل آموزشگاه‌ها بسیار حائز اهمیت است. چراکه در صورت تغییر در ساعات کلا و یا حتی لغو آن می‌توان در سریع‌ترین زمان ممکن به مخاطبان اطلاع داد.

امکان دریافت پاسخ سریع پیامک وجود دارد

طبق آمار به دست آمده مخاطبان در 15 دقیقه‌ی ابتدایی پس از دریافت پیامک آن را باز کرده و مطالعه می‌کنند. بسیار از مخاطبان نیز در همان لحظه پیامک ارسال کرده و یا حتی برای دریافت اطلاعات بیشتر و استفاده از آن خدمات با کسب‌وکارها تماس می‌گیرند.

امکان ارسال پیام‌های شخصی سازی شده وجود دارد

در مواقعی لازم است به جای ارسال پیامک انبوه برای تمام مخاطبان تنها برای تعداد محدودی و حتی یکی از مخاطبان پیامک ارسال کنید. برای مثال می‌توانید در روز تولد مخاطبانتان با نام خودشان برایشان پیامک ارسال کنید.

ارسال پیامک مقرون به صرفه است

تعرفه‌های ارسال پیامک نسبت به دیگر راه‌های تبلیغاتی بسیار مقرون بصرفه بوده و تمام کسب و کارهای کوچک و بزرگ با هر بودجه‌ای می‌توانند از آن بهره ببرند. شما می‌توانید هرساله مبلغ بسیار کمی را به عنوان هزینه تبلیغات پیامکی در نظر بگیرید و در پایان سال چندین برابر آن را از راه تبلیغات، سود کنید.

ارسال پیامک ساده و راحت است

استفاده از پنل‌های پیامکی بسیار راحت بوده و شما با هر ابزار ارتباطی که در دسترس دارید می‌توانید به ارسال پیامک‌های انبوه و شخصی سازی شده بپردازید. از این رو مشاغل نوپا و خانگی نیز می‌توانند از آن به راحتی استفاده کرده و در صورت نیاز نیز می‌توانند با خدمات پشتیبانی شرکت‌های ارئه دهنده خدمات پنل در ارتباط باشند.

 

مخاطبین بازاریابی پیامکی وسیع است

در دنیای امروزه بیش از 7 میلیارد تلفن همراه هوشمند در روز استفاده می‌شود. اکثر افراد فرصت کافی برای بررسی تمام شبکه‌های اجتماعی خود را ندارند، یا به شبکه‌ی اینترنت دسترسی ندارند. اما دریافت پیامک به هیچ شبکه اینترنت نیازی ندارد و بیشتر افراد معمولا پیامک‌های دریافتی خود را مطالعه می‌کنند.

ارسال پیامک سبب تعامل بیشتر با مشتریان است

علاوه‌بر ارتباط حضوری با مشتریان و مشاوره‌های تلفنی، پیامک این امکان را برای مشاغل فراهم می‌کند که در ساعات غیر اداری نیز بتوانند با مشتریان خود در تعامل بوده و نیازهای آنان در شرایط خاص نیز، پاسخ دهند.

قابلیت زمان‌بندی و مدیریت ارسال پیامک

امکان زمان‌بندی پیامک‌ها به این معنی است که کسب‌وکارها می‌توانند در برنامه‌ریزی کمپین خود در زمان صرفه‌جویی کرده همچنین نیازی نیست هر پیام را جداگانه نوشته و ارسال کنید. بنابراین می‌توان با ازاستفاده از قابلیت‌های پنل پیامکی، گروه‌هایی از افراد را با متن‌های زمان‌بندی شده هدف قرار داد.

قابلیت گزارش‌گیری ارسال پیامک

هنگامی که کسب‌وکارها برای مخاطبین خود پیامک ارسال می‌کنند باید توجه داشته باشند که کدام متن، کدام دسته از مخاطبان و یا کدام پیشنهاد ویژه آن‌ها منجر به جذب مخاطب بیشتر و یا نرخ بازگشت بیشتر سرمایه‌ای را به همراه داشته است. این امر از طریق امکان گزارش‌گیری در پنل‌ها امکان پذیر است. دریافت و تجزیه و تحلیل این اطلاعات برای تمامی مشاغل کاربرد دارد و نتیجه ان باعث می‌شود تا مشاغل بتوانند در کمپین‌های بازاریابی بعدی خود بهتر عمل کرده و به هدفشان(جذب مشتری یا سود بیشتر) زودتر برسند.

00

مزایای سامانه پیامکی کندو اس ام اس

اکثر کسب و کارهایی که مخاطبان گسترده‌ای دارند، اهمیت قابل توجهی به سرعت ارسال پیامک‌های تبلیغاتی و اطلاع رسانی خود قائل هستند. پنل‌های کندو اس ام اس این اطمینان را به مخاطبان خود می‌دهد تا کمپین‌های پیامکی خود را با بالاترین سرعت و کیفیت برگزار کنند.

دلیور بیس بودن سامانه پیامکی

دلیور بیس بودن سامانه پیامک کندو اس ام اس به این معناست که تنها هزینه‌ پیامک‌هایی را از کاربر دریافت می‌شود که به دست کاربران و مخاطبان رسیده است دریافت می‌شود و هزینه پیامک‌های ارسالی ناموفق به حساب کاربر بازگشت داده می‌شود. بهره بردن از سامانه‌های دلیور بیس  سبب کاهش هزینه‌های کاربر می‌شود.

 

دیتابیس هوشمند پنل پیامکی​

سامانه کندو بانک اطلاعاتی کاملی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. در این صورت کاربران به راحتی می‌توانید مخاطبین هدف خود را بر اساس سن، جنسیت، موقعیت مکانی و ... انتخاب کنند.

دیتابیس هوشمند سامانه پیامکی کندو به صورت هفتگی به روزرسانی می‌شود و هر هفته مخاطبانی به لیست اضافه و مخاطبان غیر فعال حذف می‌شوند.

ارسال خودکار پیامک در سامانه پیامکی

اینکه چه ساعتی از روز، یا چه روزی در هفته یا کدام ایام سال برای ارسال پیامک مناسب است، وابسته به نوع هر کسب و کار و مخاطبان آن کسب و کار است. به طور مثال شاید برای یک کسب و کار مناسب باشد که در ساعات ابتدایی روز برای مخاطبانش پیامک ارسال کند اما کسب و کار دیگر ترجیح دهد در ساعات پایانی شب این کار را انجام دهد. کاربران می‌تواند برای هر پیامک یک ساعت دلخواه را تنظیم کند تا سامانه پیامکی در همان ساعت تعیین شده توسط کاربر و به صورت خودکار، پیامک ارسال کند.

 

پاسخ خودکار توسط پنل پیامک​

پنل پیامکی کندو این امکان را فراهم کرده است که کاربران بتوانند از مخاطب پیامک دریافت کنند و به صورت خودکار، پاسخ متناسب با آن پیامک را ارسال کنند. به طور مثال اگر یک کاربر عدد تعیین شده‌ای را برای سامانه ارسال کند، سامانه پیامکی به صورت خودکار توضیحات مربوط به یک محصول، یا یک دوره آموزشی یا … را برای کاربر ارسال می‌کند. این مساله تعامل میان مجموعه و مخاطبانش را افزایش می‌دهد و به علت ارسال اطلاعات هدفمند برای مخاطب، امکان خرید محصول یا دوره از مجموعه را افزایش می‌دهد.

سخن آخر

بازاریابی با پیامک یکی از روش‌های تبلیغات برای صاجبین کسب و کارهای بزرگ و کوچک است. ارسال اس ام اس حرفه‌ای در عین حال که بسیار ساده بوده برای مخاطبین خود بازده بسیار بالایی دارد. فقط کافی است از یک پنل پیامکی حرفه ای و قابل اطمینان برای این کار استفاده کنید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر: