اقامت در همسایگی حافظیه با رزرو هتل پرسپولیس شیراز

کدخبر: 2375905

اگر قصد سفر به شیراز را دارید و می خواهید در یکی از هتلهای شیک و مجهز شیراز اقامت داشته باشید، ما رزرو هتل پرسپولیس شیراز را به شما پیشنهاد می کنیم. هتل پرسپولیس شیراز در نزدیکی باغ جهان نما و آرامگاه حافظ ساخته شده است و موقعیت مکانی خوبی دارد. در این نوشته با امکانات و خدمات این هتل در شیراز آشنا خواهید شد. بنابراین اگر قصد رزرو هتل در شیراز را دارید، در ادامه این نوشته با ما همراه باشید تا با امکانات رفاهی هتل پرسپولیس شیراز آشنا شوید.

هتل پرسپولیس شیراز کجاست؟

هتل پرسپولیس در بلوار آزادی شیراز قرار دارد. این هتل، ساختمانی 7 طبقه است که 104 اتاق و سوئیت بزرگ دارد.

موقعیت مکانی هتل پرسپولیس شیراز بسیار خوب است. این هتل پنج ستاره در حد فاصل چهار راه حافظیه و میدان قائم شیراز قرار دارد. فاصله میان هتل پرسپولیس شیراز تا آرامگاه حافظ و باغ جهان نما بسیار کم است و با چند دقیقه پیاده روی می توانید به این مکانهای جذاب شیراز بروید. همچنین هتل پرسپولیس شیراز به بازار وکیل و حمام وکیل نیز بسیار نزدیک است؛ در نتیجه هر زمان که خواستید می توانید به بازار تاریخی شیراز بروید و خریدهای خود را انجام دهید.

هتل پرسپولیس شیراز به سایر جاذبه های تاریخی شیراز مانند ارگ کریم خانی، سرای مشیر، باغ دلگشا، باغ نارنجستان قوام، آرامگاه شاهچراغ، بازار مسگرها و مسجد نصیرالملک نیز بسیار نزدیک است. نزدیکی این هتل به سایر جاذبه های دیدنی شیراز، باعث راحتی مسافران عزیز می شود. در نتیجه اگر به فکر انتخاب و رزرو هتل در شیراز هستید و می خواهید هتل شما به سایر جاذبه های گردشگری شیراز نزدیک باشد، برای رزرو هتل پرسپولیس شیراز اقدام کنید.

تنوع اتاق ها و سوئیت ها در هتل پرسپولیس شیراز

در این هتل پنج ستاره، شما می توانید از میان انواع اتاق های یک نفره، اتاق های دو تخته دابل، اتاق های دو تخته توئین، اتاق سه تخته و سوئیت دو خوابه کانکت، واحد دلخواه خود را انتخاب کرده و رزرو کنید. سوئیت دو خوابه این هتل، برای افرادی مناسب است که به صورت دسته جمعی به شیراز سفر می کنند. اتاق ها و سوئیت های این هتل پنج ستاره، بسیار بزرگ و دلباز هستند و حس حضور در خانه های شخصی را برای شما تداعی می کند.

بعد از انتخاب اتاق یا سوئیت دلخواه خود در این هتل، می توانید از سامانه رزرو اقامتگاه سفربازی برای رزرو هتل پرسپولیس شیراز اقدام کنید. سفربازی، یکی از مطمئن ترین سایتهای ایرانی برای رزرو اقامتگاه، سوئیت و هتل در شهرهای مختلف ایران است. برای رزرو هتل شیراز و شهرهای مختلف ایران، شما می توانید از سامانه سفربازی برای رزرو هتل یا اقامتگاه مناسب اقدام کنید.

یکی از مهمترین موارد برای رزرو هتل در شیراز، توجه به امکانات رفاهی هتل موردنظر است. در ادامه با امکانات رفاهی هتل پرسپولیس شیراز آشنا خواهید شد.

وجود انواع امکانات مختلف در هتل پرسپولیس شیراز

در تمام اتاق ها و سوئیت های این هتل پنج ستاره، امکاناتی مانند تلویزیون، تلفن، اینترنت پرسرعت، مبلمان، تختخواب، میز و صندلی، یخچال، چای ساز، حوله، دمپایی، سیستم تهویه مطبوع، قفل الکترونیکی و مینی بار وجود دارد. تمام مهمانان هتل پرسپولیس شیراز با رزرو هتل پرسپولیس شیراز، از بوفه رایگان صبحانه هتل بهره‌مند می شوند و می توانند انواع خوراکی های خوشمزه و مقوی را در ابتدای روز میل کنند. یکی از خوراکی های بسیار خوشمزه در بوفه صبحانه هتل پرسپولیس شیراز، آش سبزی شیرازی است که خوردن آن را به شما پیشنهاد می کنیم.

00

ارائه انواع خدمات رفاهی در هتل پرسپولیس شیراز

علاوه بر امکانات رفاهی متنوع، در این هتل خدمات مختلفی هم برای مهمانان هتل انجام می شود. خدمات خشکشویی، خدمات تور گردشگری، تاکسی سرویس شبانه روزی، خدمات تهیه بلیط، روم سرویس، چاپ و پرینت از جمله خدمات ارائه شده در هتل پرسپولیس شیراز است. افرادی که با خودروی شخصی خود به شیراز سفر می کنند، می توانند ماشین خود را در پارکینگ سرپوشیده هتل پرسپولیس پارک کنند. در این هتل پنج ستاره، بخشهای جذابی مانند سالن کنفرانس، سالن همایش، آرایشگاه، حمام سنتی، تالار پذیرایی، اتاق چمدان، پارکینگ سرپوشیده، صرافی و فروشگاه صنایع دستی هم وجود دارد.

امکانات ورزشی در هتل پرسپولیس شیراز

بسیاری از افراد برای رزرو هتل در شیراز، به امکانات تفریحی و ورزشی هتل موردنظر خود توجه می کنند. با رزرو هتل پرسپولیس شیراز، شما می توانید به مجموعه ورزشی هتل بروید و از امکانات آبی هتل مانند استخر، سونا، جکوزی آب گرم و سرد، سالن بدنسازی و سالن بیلیارد استفاده کنید. برای تامین انرژی جسمی و رفع خستگی هم می توانید به بوفه خود داخل مجموعه ورزشی هتل بروید و با خوردن نوشیدنی ها و خوراکی های مقوی، تجدید قوا کنید.

00

 

خوردن خوشمزه ترین غذاها در رستوران های هتل پرسپولیس شیراز

اگر به کیفیت غذا در طول سفر اهمیت می دهید، می توانید برای خوردن غذا به رستوران آپادانا در هتل پرسپولیس شیراز بروید و خوشمزه ترین غذاها را در رستوران هتل نوش جان کنید. در رستوران هتل پرسپولیس شیراز، انواع غذاهای ایرانی و بین المللی با بهترین مواد اولیه آماده می شوند و طعم بسیار خوبی دارند. در این رستوران شما می توانید انواع پیش غذا، دسر و سالاد را هم همراه با غذای اصلی سفارش دهید و میل کنید.

همچنین کافی شاپ هتل پرسپولیس شیراز، محیطی آرام و دنج دارد و شما می توانید قهوه، چای، کیک، بستنی و نوشیدنی های خوشمزه را در کافی شاپ هتل پرسپولیس میل کنید.  

وجود پرسنل خوش برخورد و حرفه ای در هتل پرسپولیس شیراز

در این هتل پنج ستاره، پرسنلی حرفه ای و آموزش دیده مشغول به کار هستند و رفتاری مودبانه با مهمانان هتل دارند. در تمام مدت اقامت در هتل پرسپولیس شیراز، رابطه خوب و محترمانه میان پرسنل هتل و مهمانان برقرار است و این موضوع، باعث امنیت روانی و افزایش رضایت مهمانان عزیز می شود.

هتل پرسپولیس شیراز، هتلی شیک و بسیار تمیز

افرادی که به تمیزی هتل اهمیت می دهند، بهتر است برای رزرو هتل پرسپولیس شیراز اقدام کنند. خدمات نظافت و خانه داری در هتل پرسپولیس شیراز به صورت روزانه انجام می شود و به همین دلیل است که تمام قسمتهای این هتل مانند اتاق ها، حمام و سرویس بهداشتی هتل، رستوران و لابی هتل بسیار تمیز است.

لابی هتل پرسپولیس شیراز، بسیار زیبا است و فضای آرامش بخشی دارد. در بیشتر اوقات هم موسیقی زنده در لابی هتل پرسپولیس پخش می شود. شما می توانید برای گفتگو و استراحت، به لابی هتل پرسپولیس بروید و از امکاناتی مانند اینترنت پرسرعت و تلویزیون در لابی استفاده کنید.

مزایای رزرو هتل پرسپولیس شیراز

موقعیت مکانی عالی، دسترسی راحت به جاذبه های گردشگری شیراز، وجود امکانات رفاهی مختلف، تمیزی رستوران و کافی شاپ مجلل در هتل، قیمت مناسب و اقتصادی، شیک بودن فضای هتل، بزرگ بودن اتاق ها و سوئیت ها از جمله مزایای رزرو هتل پرسپولیس شیراز هستند. در نتیجه اگر به دنبال هتلی شیک و مجهز در شهر شیراز هستید، می توانید برای رزرو هتل پرسپولیس در شیراز اقدام کنید و لذت حضور در یکی از بهترین هتلهای شیراز را تجربه کنید.

00

سریعترین راه برای رزرو هتل در شیراز

برای رزرو هتل در شیراز و سایر شهرهای ایران، شما می توانید خیلی سریع از طریق سایت سفربازی اقدام به رزرو هتل دلخواه خود کنید. در سامانه رزرو اقامتگاه سفربازی، ابتدا با قوانین هتل، شرایط پذیرش، ظرفیت اتاق ها و سوئیت های هتل، هزینه اقامت در هتل، ساعات ورود و خروج و واحدهای قابل رزرو آشنا می شوید و سپس می توانید برای رزرو هتل موردنظر خود اقدام کنید.

 

 

 

 

ارسال نظر: