مهم ترین دلایل استفاده از دوربین مداربسته برای انبار ها

کدخبر: 2375969

اماکن تجاری، بخش های خصوصی و سازمان های دولتی مکانی را به عنوان انبار جهت نگهداری کالاهای مصرفی و کالاهایی که برای فروش هستند، در نظر می گیرند. لزوم استفاده دوربین مدار بسته در انبار، از آن جهت اهمیت پیدا می کند که بخش زیادی از دوربین های مدار بسته در این مکان ها مورد استفاده قرار گرفته اند.

برای نصب دوربین مداربسته در انبار باید به برند دوربین خود توجه ویژه ای داشته باشید.چرا که دوربین مداربسته مناسب برای انبار و مکان های صنعتی باید از ویژگی های خاصی برخوردار باشد و خرید آن از برندی معتبر از اهمیت خاصی برخوردار میباشد.برند داهوا یکی از بهترین برندها در ارائه انواع دوربین داهوا و دستگاه های ضبط میباشد که از کیفیت تصویر بسیار بالایی برخوردار میباشد.

دوربین های مداربسته به دلایل متعددی در انبار ها مورد استفاده قرار می گیرند.که در ادامه به این موارد میپردازیم:

 

نظارت دقیق و بدون وقفه دوربین مدار بسته

دوربین های مدار بسته نظارت دائمی بر انبار شما خواهند داشت. این ویژگی زمانی اهمیت بیشتری پیدا می کند که شما نمی توانید دائما خودتان یا کارکنان تان در محل حضور داشته باشید اما با دوربین های مدار بسته به راحتی امنیت انبار شما حفظ می شود.

 

جلوگیری از ضرر و زیان

قرار دادن دوربین امنیتی در انبار های مواد غذایی و بازار خرده فروشی راهی عالی برای پیشگیری از سرقت است. اگر کسانی که قصد سرقت از انبار شما را دارند دوربین امنیتی را مشاهده کنند، تمایل آنها به سرقت مغازه بسیار کمتر خواهد بود.

 

دسترسی از راه دور

یکی از مهم ترین ویژگی های دوربین های مدار بسته، دسترسی از راه دور می باشد. این موضوع باعث می شود تصاویر دوربین ها را از هر کجای دنیا که باشید مشاهده کنید و بر همه چیز نظارت داشته باشید.

 

21

ویژگی های دوربین مداربسته برای انبار

دوربین های مدار بسته دارای ویژگی های شاخصی هستند که در این قسمت به بخشی از آن ها اشاره می کنیم.

تجزیه و تحلیل هوشمند

اگر برای محیط انبار به دنبال دوربین هستید مدلی را انتخاب کنید که تجزیه و تحلیل هوشمند دارد. تجزیه و تحلیل هوشمند در دوربین های مدار بسته به یک عامل بسیار مهم تبدیل شده است. دوربین مدار بسته ای که قابلیت تشخیص حرکت و چهره دارد عملکرد بهتری از خود نشان می دهد.

دید در شب

دوربین های مدار بسته باید دید در شب مناسبی داشته باشند. این ویژگی موجب می شود مسئولین حراست در هنگام شب بهترین تصاویر را داشته باشند. و همچنین تصاویر با کیفیت تری را در شب ضبط و ارائه دهد.

رزولوشن بالا

تصاویری که رزولوشن بالایی دارند جزئیات را بهتر نشان می دهند. هنگام خرید دوربین برای محیط انبار، سیستم هایی را انتخاب کنید که بهترین تصاویر را در اختیار شما قرار دهند.

دوربین های امنیتی که در محیط انبار نصب می شوند باید رزولوشن بالایی داشته باشند. دوربین های با رزولوشن بالا، تصاویر با کیفیتی ثبت می کنند.

 

بهترین محل برای نصب دوربین مداربسته در انبار کجاست؟

انتخاب محل مناسب برای نصب دوربین مدار بسته در محیط های صنعتی چالش های زیادی دارد. واحد های صنعتی شامل کارخانجات و کارگاه های مختلف است که نصب دوربین در این شرایط چند کاربری گوناگون خواهد داشت.

21

بهترین دوربین مداربسته برای انبار

نصب دوربین مداربسته در محوطه داخلی انبار ها نیازمند استفاده از یک دوربین مداربسته با قابلیت های منحصر به فرد است. در زیر به بخشی از قابلیت هایی که توصیه شده اشاره می کنیم:

  1. Smart Search
  2. قابلیت زوم و تغییر لنز
  3. Dual Stream
  4. انتقال تصاویر

مواردی که عنوان شد می تواند به شما در خرید دوربین مداربسته برای انبار ها یا مراکز صنعتی کمک کند.برند داهوا یکی از معتبر برند ها در ارائه دوربین های امنیتی و نظارتی میباشد.در ادامه چند مدل پرفروش مناسب برای فضاهای صنعتی را برای شما معرفی می کنیم:

DH-HAC-HFW1200TP

DH-HAC-B1A21

DH-HAC-HFW1400TP

DH-HAC-T2A41

 

نتیجه گیری

دوربین های مدار بسته برای انبار ها دارای ویژگی ها و موارد استفاده بسیاری هستند و نصب آن از اهمیت بالایی برخوردار میباشد.

شرکت دیجی داهوا، ارائه دهنده محصولات برند داهوا در زمینه انواع دوربین های مدار بسته محصولات خود را در بالاترین کیفیت و قیمتی مناسب در اختیار مشتریان عزیز قرار داده است.شما میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره جهت داشتن خریدی مطمئن تر و اطلاع از لیست قیمت دوربین داهوا با کارشناسان این مجموعه با شماره 91006008-021 تماس حاصل فرمایید.

 

 

 

ارسال نظر: