تاریخچه پیدایش چلنیوم و تابلو چلنیوم

کدخبر: 2375975

انجام درست و حرفه ای تبلیغات محیطی سبب می شود که شما بتوانید بهتر کسب ‌و کار خود را به دیگران معرفی کنید. تابلو چلنیوم یکی از بهترین ابزارهای تبلیغات محیطی است که به طور گسترده مورد استفاده قرار می ‌گیرد. این تابلو به شکل ‌های مختلفی تولید می‌ شود تا نیاز همه افراد را به خوبی برطرف کند. در این مطلب قصد داریم تا تاریخچه پیدایش این تابلو را به صورت ویژه بررسی کنیم پس تا انتها با ما همراه باشید.

تاریخچه پیدایش چلنیوم و تابلو چلنیوم

تابلو چلنیوم چیست؟

امروزه صنعت تابلو سازی بسیار گسترش یافته است که می‌ توان آن را از جهات مختلف مورد بررسی قرار داد. در حال حاضر بسیاری از کارشناسان تابلو چلنیوم را بهترین تابلو تبلیغاتی می داند. این محصول در حقیقت تابلو نقش برجسته ای است که از جنس آلومینیوم ساخته می‌ شود. آلومینیوم در برابر اکسایش و خوردگی بسیار مقاوم است. به همین علت می توان از آن به عنوان یک ماده اولیه موثر برای ساخت تابلو استفاده کرد.

مهم ترین ویژگی که در تابلو چلنیوم وجود دارد زیبایی ظاهری آن است. همین موضوع سبب می شود تا مشتریان نیز به خوبی جذب این تابلوها شوند. در حال حاضر از این تابلو در مکان های زیادی همچون مغازه، شرکت ها، پاساژها و ارگان ها استفاده می شود که هر کدام از آنها در نوع خود حائز اهمیت هستند. بسیاری از افراد با به ‌کارگیری تابلو چلنیوم از مزایای آن برخوردار شده ‌اند. به همین علت شما هم این فرصت را دارید که در اولین فرصت سفارش ساخت تابلو چلنیوم را بدهید.

اولین تابلو چلنیوم چطور ساخته شد؟

اولین تابلو چلنیوم چطور ساخته شد؟

از آنجایی که تبلیغات محیطی مناسب نقش زیادی در موفقیت کسب و کارهای مختلف دارد، باید حتما یک  برنامه ریزی دقیق را در این زمینه انجام دهید. بعد از اینکه تابلوهای قدیمی نتوانست تاثیر مناسبی در جذب مشتری داشته باشد، کارشناسان تصمیم گرفتند که یک محصول متفاوت و بی ‌نظیر را ایجاد کنند. از آنجایی که آلومینیوم یک ماده اولیه مناسب برای ساخت تابلو بود، کم کم برخی از تابلوهای برجسته با این فلز ساخته شد که ظرف مدت زمان کمی به محبوبیت بالا دست یافت. شرکت MCI‌ برای اولین بار موفق شد که ورق‌ های چلنیوم را بسازد و آن را به دنیا معرفی کند. این شرکت در کشور اسپانیا واقع شده است و هم اکنون نیز با قدرت به کار خود ادامه می دهد.

مسلما تابلو چلنیوم توانست یک انقلاب بزرگ به وجود بیاورد که به هیچ عنوان نباید از آن غافل شوید. خوشبختانه روند ساخت و عرضه چلنیوم در سال های اخیر با رشد زیادی همراه بوده است. به همین علت حتما سعی کنید که بهترین نوع این تابلو را انتخاب کنید تا بتوان سال های زیادی از آن استفاده کرد. ناگفته نماند که چلنیوم ها نیز از نظر کیفیت بسیار متنوع هستند و هر کس با توجه به نیاز خود نسبت به خرید آن اقدام می کند. به همین علت شما هم سعی کنید که تمامی گزینه ها را بررسی کرده و از بین آنها بهترین نوع  را برای خود خریداری کنید.

ساخت تابلو چلنیوم به چه سالی برمی ‌گردد؟

ساخت تابلو چلنیوم به چه سالی برمی ‌گردد؟

همانطور که قبلا هم به آن اشاره کردیم، رول چلنیوم در ابتدا توسط شرکت MCI ساخته شد. این شرکت اسپانیایی این رول‌های باکیفیت را در سال ۱۹۸۰ میلادی ساخت و به بازار عرضه کرد. این شرکت توانست با کمک فرایندهایی خاص، آلومینیوم را به رول های آینه ای تبدیل کند. در نهایت سری اول رول چنلیوم وارد بازار شد و مجموعه های تابلو سازی و تابلو سازان تابلوهای چلنیوم را با برند جذاب آلوراپید تولید کردند که طرفداران زیادی را نیز به خود اختصاص داد. همچنان برند آلوراپید در زمینه ساخت و عرضه رول چنلیوم فعال است که شما می ‌توانید از این فرصت عالی به سود خود استفاده کنید؛ ضمنا اطلاع از این موضوع هم خالی از لطف نیست که علت نامگذاری چلنیوم به خاطر ترکیب دو کلمه چنل و‌ آلومینیوم است.

با توجه به اینکه این تابلو ظاهری شبیه به کانال دارد، به همین علت نام چنل نیز در ساختار آن به کار رفته است. امروزه میزان خرید و فروش این تابلوها به بیشترین حد ممکن رسیده است و کسب و کارهای مختلفی از آن بهره می برند. به همین علت حتما سعی کنید که شما هم از مزایای ویژه ای که در این تابلو وجود دارد بیشترین استفاده ممکن را ببرید. خوشبختانه حرفه فنی و هنری تابلو سازی ایجاد این سازه را با سرعت بالایی پیش می برد تا همه افراد بتوانند نیاز خود را به شکل حرفه ای برطرف کنند که این مهم تقریبا از سال ۱۳۸۰ در ایران کلید خورده است.

روش تولید تابلوهای چلنیوم

برای اینکه در تابلو سازی فرایند ساخت چلنیوم پشت سر گذاشته شود، باید مراحل متعددی را در نظر گرفت که هر کدام از آن ها در نوع خود حائز اهمیت خواهد بود. در اولین قدم ترسیم طرح مورد نظر توسط طراح انجام می شود. ایجاد یک شکل مناسب برای تابلو قدم ابتدائی است که باید با دقت هر چه تمام برداشته شود. همچنین مواردی همچون سایز بندی نیز باید با دقت هر چه تمام انجام شود. در مرحله دوم ساخت حروف برجسته آغاز می شود که به شکل حرفه ای می توان آن را به اتمام رساند. بعد از اینکه فرایند برجسته سازی تمام شد، نوبت به نورپردازی تابلو می رسد.

در این مرحله کارهایی همچون برش پی وی سی و نصب اس ام دی روی پی وی سی صورت می گیرد. از همین رو حتما باید سعی شود که این مرحله با دقت هر چه تمام پیش رود تا تداخلی در خط تولید به وجود نیاید. در آخر هم باید نصب حروف برجسته بر روی زیر سازی صورت بگیرد که زیر سازی ها معمولا متریال هایی مانند چوب، سنگ و کامپوزیت هستند.

سخن پایانی

تابلو چلنیوم یکی از بهترین تابلوهای تبلیغاتی است که می توان از آن برای بسیاری از مکانها استفاده کرد و همانطور که گفتیم نکته مهم هم این است که این محصول در کیفیت های مختلفی تولید می شود؛ لذا پیشنهاد ما این است که جهت سفارش این شکل از تابلوها به تابلو سازی های معتبر مانند تابلو سازی نوین لایت به نشان اینترنتی novinlight.com مراجعه فرمایید.

 

ارسال نظر: