هتل گرند اوزتانیک یا هتل مرکور بومنتی استانبول؟

کدخبر: 2375997

سفر به استانبول می‌تواند تجربه‌ای فوق‌العاده و منحصربه‌فرد باشد، اما هتلی که برای اقامت انتخاب می‌کنید نیز تأثیر زیادی بر این تجربه دارد. هتل ایده‌آل برای شما به نیازهای‌تان بستگی دارد، شاید بخواهید به فرودگاه نزدیک باشید و راحت به بلیط استانبول به تهران خود برسید یا شاید بخواهید سفر خود را محله‌های تاریخی و گردشگری این شهر بگذرانید. اگر می‌خواهید با ویژگی‌های دو هتل برجسته و اقتصادی استانبول، که تورهای فوق‌العاده‌ای نیز ارائه می‌دهند، آشنا شوید.

انتخاب هتل مناسب نقش مهمی در خوشایند بودن سفر شما دارد. پیش از سفر خود به استانبول و خرید بلیط تهران استانبول ، باید درباره هتل‌ مورد نظرتان اطلاعات کافی تهیه کنید و اولویت‌های مشخصی داشته باشید. با توجه به توضیحات ارائه شده، امکان تصمیم‌گیری درست درباره هتل گرند اوزتانیک و هتل مرکور بومنتی را خواهید داشت.

 

ویژگی‌های کلی هتل گرند اوزتانیک

هتل و اسپا گرند اوزانتیک (Grand Oztanik) هتلی چهار ستاره است که اتاق‌های باامکانات و فاصله‌ای نزدیک به خیابان جذاب استقلال دارد. این هتل در محله تکسیم و نزدیک به میدان تکسیم است. اتاق‌های هتل با دکور چوبی و رنگ‌های گرم تزئین شده‌اند و همه دارای تلوزیون و کولر هستند. همچنین از امکانات دیگر آن می‌توان به وان حمام، یخچالی پر از نوشیدنی، وسایل درست کردن چای و قهوه اشاره کرد. بعضی اتاق‌ها منظره دریا یا شهر را ارائه می‌دهند.

فرودگاه اتاتورک ۱۹ کیلومتر و فرودگاه استانبول نیز حدودا ۵۰ کیلومتر با هتل گرند اوزانتیک فاصله دارد. کارکنان هتل با خوش‌رویی تورهایی از جاذبه‌های شهر استانبول پیشنهاد می‌کنند. سالن‌های تئاتر و کنسرت با این هتل فاصله کمی دارند و اگر می‌خواهید سلامت و تناسب اندام خود را حین سفر حفظ کنید، هتل گرند اوزانتیک باشگاه و سالن‌های ماساژی در اختیار شما قرار می‌دهد.

امکانات گرند اوزانتیک

546

 

این هتل ۱۹۲ اتاق دارد که ۱۷۶ اتاق آن استاندارد، ۳ اتاق با منظره تنگه بسفر، ۳ اتاق مجلل، ۸ اتاق خانوادگی و ۲ اتاق برای افراد معلول هستند. این هتل برای راحتی و آرامش مهمانان طراحی شده و بیشتر امکانات و ابزارهای لازم برای یک سفر کوتاه را ارائه می‌کند.

اینترنت وای‌فای و کابلی به صورت رایگان در اختیار همه مهمان‌ها قرار می‌گیرد. اگر تصمیم بگیرید در این هتل اقامت داشته باشید، همیشه به پارکینگ دسترسی خواهید داشت و تاکسی‌هایی که به فرودگاه می‌روند در همه ساعت‌های روز در اختیار شما هستند. نه تنها می‌توانید هر زمان که می‌خواهید برای خود غذا سفارش بدهید، بلکه صبحانه نیز بین ساعت‌های ۷ تا ۱۰ سرو می‌شود. همچنین این هتل یک رستوران به نام مانگو و یک کافه به نام سافاری دارد.

اگر با کودک خود سفر می‌کنید، می‌توانید از تخت‌های مخصوص کودکان و نوزادان استفاده کنید. همچنین امکاناتی برای شستن لباس‌هایتان وجود دارد. اگر نگران اشیاء قیمتی خود هستید، می‌توانید آن‌ها را به گاو‌صندوق میز پذیرش بسپارید؛ البته همه اتاق‌ها نیز گاو صندوق شخصی دارند. در اتاق خود علاوه بر شامپو و وسایل بهداشتی رایگان، به سشوار نیز دسترسی خواهید داشت.  

اسپا و مرکز تندرستی

546

با اقامت در هتل گرند اوزتانیک، می‌توانید سلامت جسمانی خود را نیز بهبود ببخشید. دو سونا و حمام مخصوص جدا برای زنان و مردان وجود دارد، استخر گرم سرپوشیده، استخر کودکان، حمام ترکی و انواع ماساژ به شما ارائه می‌شود. از امکاناتی که در اسپا و مرکز تندرستی در اختیار شما هستند می‌توان به این موارد اشاره کرد:

  • باشگاه یا مرکز تندرستی (رایگان)
  • استخر سرپوشیده (رایگان)
  • دو سونا و دوش مخصوص برای زنان و مردان
  • اتاق استراحت
  • حمام ترکی
  • ماساژ
  • نوشیدنی‌های سرشار از ویتامین

ویژگی‌های کلی هتل مرکور بومنتی

 

546

 

هتل مرکور (Mercure Istanbul Bomonti) در قلب استانبول و محله بومنتی قرار دارد و منظره‌ای بی‌نظیر از شهر ارائه می‌دهد. این هتل پنج ستاره، ۲۰۳ اتاق دارد و در محله سیسلی واقع شده است. هتل مرکور نیز یک اسپا فوق‌العاده دارد که خدماتی مانند عطردرمانی، ماساژ سوئدی، ماساژ تایلندی و ماساژ بالی ارائه می‌دهد.

ساختمان هتل به بسیاری از مراکز خرید فوق‌العاده استانبول بسیار نزدیک است. مرکز خرید ترامپ، زورلو و کانیون فاصله بسیار کمی از این هتل دارند و منطقه نیسانتازی نیز با مغازه‌های مجلل خود، کمتر از یک کیلومتر از هتل دور است. همچنین خوب است بدانید که ایستگاه مترو نیز تنها ۵۰۰ متر با هتل مرکور بومنتی فاصله دارد.

امکانات هتل مرکور بومنتی

546

 

اتاق‌های این هتل به زیبایی تزئین شده‌اند و همه عایق صدا و دارای کولر هستند. همچنین میزکار، یخچال پر از نوشیدنی، تلوزیون با کانال‌های ماهواره‌ای را در خود جای داده‌اند.امکان درست کردن چای و قهوه را نیز خواهید داشت و روزانه آب‌معدنی دریافت می‌کنید. برای نگهداری از اشیاء قیمتی خود، می‌توانید آن را به جعبه امانات بسپارید. برای هوای آزاد نیز می‌توانید به باغ هتل بروید یا به تراس سقف رجوع کنید.

در هتل مرکور بومنتی می‌توانید صبحانه خود را با منظره‌ای از شهر میل کنید و غذاهای گوناگون زیادی از فرهنگ‌های مختلف سرو می‌شوند. رستوران À la carte در لابی قرار دارد و انواع غذاهای گرم و نوشیدنی‌های سرد را ارائه می‌دهد. صبحانه روزانه بین ساعت‌های ۸ تا ۱۰‌:۳۰ سرو می‌شود. هتل ۲ رستوران و ۲ سالن عمومی دارد. همچنین در اتاق‌های عمومی چای و قهوه نیز در دسترس است.

مهمان‌ها می‌توانند هر ساعتی از روز از میز پذیرش کمک بخواهند یا از خدمات گردشگری هتل استفاده کنند. اتاق‌ها روزانه تمیز می‌شوند و می‌توانید هتل برای لباس‌های شما خدمات خشکشویی نیز ارائه می‌دهد. بیشتر کارکنان هتل به زبان انگلیسی مسلط هستند و در خرید بلیط و تورهای گردشگری به شما کمک می‌کنند.

اسپا و استخر

546

اگر بخواهید قسمتی از سفر خود را به کسب آرامش در هتل بگذرانید، می‌توانید استخرها و ماساژ‌های مرکور را امتحان کنید. این هتل یک استخر سرپوشیده و یک استخر کودکان دارد. همچنین یک مرکز ورزشی و سونا نیز در اختیار شما قرار می‌گیرد. انواع ماساژ‌های مختلف به شما ارائه می‌شوند، اما باید برای دریافت ماساژ هزینه بیشتری بپردازید.

مقایسه هتل گرند اوزتانیک و هتل مرکور بومنتی

هتل گرند اوزانتیک ۴ ستاره دارد، در حالی که هتل مرکور بومنتی ۵ ستاره است. البته جالب است بدانید قیمت این دو هتل با هم تفاوت زیادی ندارند. اگر به امکانات تفریحی هتل اهمیت بیشتری می‌دهید، هتل مرکور بومنتی گزینه‌های بیشتری برای ماساژ دارد و با باغی زیبا از شما پذیرایی می‌کند. البته هتل گرند اوزانتیک نیز خدمات منحصربه‌فردی مانند حمام ترکی نیز ارائه می‌دهد.

گرند اوزانتیک که در محله تکسیم است، در نزدیکی بناهای دیدنی‌ای مانند برج گالاتا و مسجد آبی قرار دارد. همچنین با ماشین تنها ۴ دقیقه با ترمینال کشتی‌های تفریحی استانبول و ۱۳ دقیقه با برج گالاتا فاصله دارد. رستوران‌های برجسته و فوق‌العاده زیادی نیز با پیاده‌روی در دسترس هستند. این هتل با فرودگاه استانبول ۴۸ دقیقه با سواری فاصله دارد.

هتل مرکور بومنتی نیز زیاد از این منطقه دور نیست. در واقع از این هتل با ۱۳ دقیقه رانندگی به میدان تکسیم می‌رسید. فرودگاه استانبول نیز ۴۵ دقیقه با هتل فاصله دارد. البته می‌توانید با ۹ دقیقه پیاده‌روی به ایستگاه Osmanbey برسید. انواع رستوران‌های غذاهای ترکی و اروپایی نیز در فاصله پیاده‌روی از هتل مرکور قرار دارند. خوب است بدانید که هیچ یک از این دو هتل اجازه ورود حیوانات خانگی را نمی‌دهند.

به‌طور کلی، انتخاب بین گرند اوزتانیک و هتل مرکور بومنتی کاملا به اولویت‌های شما بستگی دارد. هتل گرند اوزتانیک فاصله کمتری به جاذبه‌های گردشگری استانبول دارد و هتل مرکور امکانات تفریحی و رفاهی بهتری ارائه می‌دهد. هر دو هتل فاصله کمی نسبت به ایستگاه مترو دارند و به راحتی دسترسی شما را به حمل‌ونقل عمومی فراهم می‌کنند.

از بزرگ‌ترین ایرادهای هتل گرند اوزتانیک، می‌توان به نور کم اتاق‌ها اشاره کرد. با اینکه نور زرد لامپ اتاق‌ها ترکیب خوبی با دکور گرم آن هستند، می‌توانند کم‌نور باشند. همچنین بعضی از مسافران از سروصدای اتاق‌ها گله‌مند بوده‌اند. طبق نظر افرادی که در هتل مرکور بومنتی اقامت داشته‌اند، استخر هتل آب سردی دارد و کارکنان پذیرش نیز می‌توانند نسبت به نیازهای ساکنان بی‌توجه باشند.

 

ارسال نظر: