لیست خدمات در شرکت دیجیتال مارکتینگ

کدخبر: 2376009

 با پیشرفت تکنولوژی و تغییر سبک زندگی، بخش عظیمی از زندگی افراد به صورت آنلاین و از طریق ابزارهای دیجیتال انجام می‌شود که همین امر سبب شده است تا مفهوم و واژه‌ای به نام دیجیتال مارکتینگ شکل بگیرد اگر بخواهیم یک تعریف ساده از این کلمه را به کار ببریم باید بگوییم: هرگونه بازاریابی به کمک و یا با استفاده از ابزار‌های دیجیتالی را دیجیتال مارکتینگ می‌گویند در‌واقع هرگونه روشی که یک بازاریاب برای خرید و فروش محصولات خود از طریق ابزار‌‌های دیجیتالی استفاده می کند دیجیتال مارکتینگ گفته می‌شود. به عنوان مثال سئو، ایمیل مارکتینگ، سوشال مدیا، استراتژی محتوا، تولید محتوا، طراحی وبسایت، تبلیغات کلیکی و غیره همگی در دسته ابزار‌های دیجیتالی قرار می‌گیرند و هر تبلیغی که توسط این ابزار‌ها به بازار ارائه می‌شود به عنوان زیر مجموعه دیجیتال مارکتینگ در نظر گرفته می‌شود. لیست خدمات که در شرکت دیجیتال مارکتینگ به مشتریان ارائه میشود شامل:

 

  • SEM یا همان بازاریابی از طریق موتور‌های جستجو
  • SEO یا بهینه سازی موتور‌های جستجو
  •  بازاریابی از طریق شبکه‌های اجتماعی
  •  تبلیغات بنری
  •  اینفلوئنسر مارکتینگ
  •  طراحی وبسایت
  •  طراحی گرافیکی
  •  تولید محتوا متنی و ویدیوئی

 شرکت دیجیتال مارکتینگ

    انتخاب بهترین شرکت دیجیتال مارکتینگ

 هنگامی‌‌که پیشوند بهترین در کنار یک کلمه قرار می‌گیرد توقعات زیادی را برای خواننده فراهم می‌کند، بهترین در چه ضمینه‌ای؟ بهترین با چه معنا و مفهومی؟ در‌واقع این سوال‌ها نشان دهنده این است که هر فرد بهترین را به نوعی در ذهن خود تداعی می‌کند. حال باید دید توقع شما از بهترین شرکت دیجیتال مارکتینگ چیست؟ داشتن چه ویژگی‌هایی سبب بهترین شدن شرکت دیجیتال مارکتینگ از نگاه شما می‌شود؟ به طور کلی شرکتی که بتواند موارد گفته شده زیر را در ابعاد کاری خود بگنجاند به عنوان یک شرکت برتر دیجیتال مارکتینگ شناخته می‌شود.

 

  • توانایی انجام خدمت خواسته شده توسط مشتری
  •   توانایی هماهنگ سازی بودجه مشتری با خدمات خود و یا ارائه طبقه بندی خدمات دیجیتال مارکتینگ، که مشتری بتواند با توجه به بودجه خود خدمت مناسبی را دریافت کند.
  •  دارا بودن افراد متخصص و خبره در زمینه‌ها و خدمات مختلف دیجیتال مارکتینگ
  •  داشتن تجربه کافی و یا تجربه موفق در زمینه دیجیتال مارکتینگ
  •  اصل مهم صداقت و شفافیت، شرکت دیجیتال مارکتینگ مد‌نظر باید بتواند تمام مراحل خدمت و بازده آن را به صورت شفاف و با صداقت کامل در اختیار مشتری قرار دهد.

 

در انتها به این امر توجه داشته باشید که برند‌سازی و خدمات دیجیتال مارکتینگ زمان‌بر بوده و باید انتظار نتایج واقع‌گرایانه نسبت به خدمات دریافتی داشت لذا در طی مسیر پروژه تا رسیدن به نتیجه صبور باشید.

 شرکت دیجیتال مارکتینگ

خدمات شرکت دیجیتال مار‌کتینگ

 در ابتدای مقاله به صورت مختصر ابزار‌های دیجیتال مارکتینگ را نام بردیم، در‌واقع هر یک از این ابزار‌ها خدماتی هستند که یک شرکت دیجیتال مارکتینگ موظف به  ارائه آن‌ها است. در ادامه شرح مختصری از هر یک از این خدمات را برا‌ی‌تان عنوان می‌کنیم.

 

طراحی وب‌سایت

 یکی از مهم‌ترین و اولین گام‌های هر برندی، طراحی وب سایت است در‌واقع شما با طراحی سایت، یک مغازه و یا یک ویترین معتبر در فضای مجازی ایجاد می‌کنید و اطمینان خاطری به مخاطبان هدف خود می‌دهید. حال هرچه این ویترین و مغازه به روز‌تر، قابل دسترس‌تر باشد افراد زیادی به آن مراجعه می‌کنند. افزایش دسترسی به سایت، طراحی سایت، بالا بردن رتبه سایت و غیره همگی خدماتی هستند که یک شرکت دیجیتال مارکتینگ باید برای مشتریان خود فراهم کند.

 

سئو و بهینه سازی سایت

 پس از طراحی سایت یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین خدمتی که باعث دیده شدن برند شما توسط عده‌ی زیادی می‌شود سئو و بهینه سازی سایت است. به زبان ساده، گوگل دارای الگور‌یتم‌هایی است و سایت‌هایی که این الگوریتم‌ها را به درستی رعایت کنند در صدر موتور‌های جستجو قرار می‌هد و به اصطلاح در صفحه اول گوگل به نمایش مخاطبان در می‌آیند. در‌واقع شما با کمک سئو و بهینه کردن سایت خود، آن را در معرض نمایش افراد بیشتری قرار می‌دهید و همین امر سبب بازدید بیشتر سایت شما نسبت به سایرین می‌شود. معمولا افراد هنگام جستجو در گوگل ترجیح می‌دهند چند سایت اول در همان صفحه اول را بازدید کنند بنابراین سئو و بهینه سازی وب سایت یکی از شروط لازم برای رشد و دیده شدن کسب و کار شماست.

 

طراحی گرافیکی

 طراحی گرافیکی یکی از ابزار‌های قدرتمند برای جذب مخاطب در خدمات دیجیتال مارکتینگ است. هر چه طراحی گرافیکی یک برند قدرتمند‌تر باشد مسلما افراد بیشتری به آن جذب می‌شوند، طراحی گرافیکی را می‌توانید در ابعاد مختلف کسب‌کار خود به کار ببرید به عنوان مثال طراحی کارت ویزیت، طراحی هویت بصری ،تایپو گرافی ، طراحی لوگو و غیره، انجام این کار سبب می‌شود تا کسب‌کار شما هویت منحصر به فرد خود را داشته باشد و نه تنها افراد بیشتری را جذب کند بلکه در صورت اجرای قوی آن نسبت به رقبای خود نیز برتری پیدا کنید.

 

تبلیغات آنلاین

 یکی دیگر از خدماتی که یک شرکت‌ دیجیتال مارکتینگ به مشتریان خود ارائه می‌دهند تبلیغات آنلاین است. با توجه به اینکه امروزه درصد بالایی از وقت و زمان و افراد به صورت آنلاین سپری می‌شود می‌توان از این فرصت برای تبلیغات نیز استفاده کرد. شرکت‌های دیجیتال مارکتینگ از طریق روش‌هایی مانند سوشال مدیا، تبلیغات بنری، رپورتاژ آگهی و غیره اقدام به انجام تبلیغات آنلاین می‌کنند و برند و یا محصول شما را در معرض دید مخاطبان قرار می‌دهند.

 

خدمات محتوا

 محتوا اصلی‌ترین رکن و معرفی کننده تمام آن چیزی است که شما می‌خواهید به مخاطب ارائه دهید، هرچه محتوا جذاب‌تر خواناتر و مخاطب پسند‌تر باشد افراد بیشتری به آن جذب می‌شوند. در‌واقع محتوا آن چیزی است که مخاطب شما می‌بیند و می‌شنود بنابراین باید به بهترین شکل ممکن انجام شود. محتوا به دو صورت متنی و ویدیویی قابل ارائه است و با‌توجه به نوع خدمتی که ارائه می‌کنید می‌توانید هردو و یا یکی از این نوع محتوا را انتخاب کنید.

 سایت شرکت دیجیتال مارکتینگ

 

ایمیل مارکتینگ

 یکی از بهترین روش‌ های بازاریابی دیجیتال مارکتینگ است به این صورت که شما مخاطبان هدف خود را انتخاب می‌کنید سپس با زمان مناسب، نوع تبلیغ مناسب و با داشتن یک برنامه ریزی صحیح تلاش می‌کنید تا مخاطبان بالفعل خود را به مخاطبان بالقوه تبدیل کنید. ایمیل مارکتینگ یکی از رو‌ش‌های قدیمی بازاریابی است که اگر به صورت صحیح به کار برده شود می‌تواند سبب افزایش مخاطبان شما شود.

 

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی

 شبکه‌های اجتماعی امروزه یکی از پرمخاطب‌ترین پلتفرم‌های موجود در دنیا هستند که بخش عظیمی از افراد را به خود اختصاص داده‌اند که با استفاده صحیح از آنها می‌توان افراد زیادی را جذب کرد. برای شروع باید با کار کرد دقیق هر یک از شبکه‌های اجتماعی  به طور کامل آشنا بود و دقت داشت که کدام شبکه اجتماعی در کدام کشور مخاطب بیشتری دارد، به عنوان مثال اینستاگرام در ایران یکی از پرمخاطب‌ترین شبکه‌های اجتماعی است که می‌توان برای جذب مخاطب روی آن سرمایه گذاری کرد اما همانطور که گفتیم باید روش‌های صحیح استفاده از آن برای جذب مخاطب را دانست.

 

 شرکت‌ دیجیتال مارکتینگ در تهران

امروزه آوازه‌ی شرکت‌های دیجیتال مارکتینگ از هر سو شنیده می‌شود و اینکه کدام یک از این شرکت‌ها در تهران و ایران به عنوان بهترین شرکت‌ برتر و سایت دیجیتال مارکتینگ شناخته می‌شوند کمی دشوار است اما ما به شما این اطمینان را می‌دهیم که شرکت دیجیتال مارکتینگ بهنما در تهران با داشتن سابقه‌ی درخشان یکی از بهترین‌ها در زمینه دیجیتال مارکتینگ است.برای مشاوره در زمینه خدمات بازاریابی دیجیتالی با کارشناسان بهنما می توانید همه روزه با شماره ۸۸۸۰۷۹۳۰ تماس حاصل فرمایید.

 

 

ارسال نظر: