رزرو تور آفریقا و تور اروپا در تور نوروز 1402

کدخبر: 2376010

مکان‌های باورنکردنی زیادی در تور اروپا وجود دارد که می‌توان با کشورها و فرهنگ‌های مختلف به کاوش در آن‌ها بدون سفر بسیار دور رفت! اگر قبلاً نرفته‌اید، سفر از طریق اروپا می‌تواند کمی سخت به نظر برسد، بنابراین می‌خواهیم چند چیز را که باید قبل از رفتن به اروپا بدانید، به اشتراک بگذاریم. این اولین بازدید شما را بسیار لذت بخش تر می کند. تور اروپا و تور آفریقا را می توانید در تور نوروز 1402 خود بگنجانید.

تور نوروز 1402

رزرو تور آفریقا در تور نوروز 1402

پارک ملی فیل آدو با آغازی ساده به عنوان پناهگاه کوچک فیل‌ها که در دهه 1930 برای محافظت از 11 فیل آدو قرمز رنگ ایجاد شد، اکنون یکی از بزرگترین پارک‌های ملی آفریقای جنوبی است - و احتمالاً یکی از بهترین پارک‌ها برای مشاهده این غول‌های مهربان. از آنجایی که پارک در طول سال ها متورم و گسترش یافته است، اکنون از پنج بخش مختلف تشکیل شده است که هر کدام ویژگی های منحصر به فرد خود را ارائه می دهند. بخش Colchester ذخیره اصلی بازی است. در اینجا، می‌توانید از رانندگی‌های هیجان‌انگیز خودران یا کمپ‌های بازی برای مشاهده جمعیت عظیم فیل‌ها، گورخرها و آنتلوپ‌ها در پارک لذت ببرید.

بخش دارلینگتون محل سدی است که حیات وحش بزرگی را به خود جذب می کند، در حالی که بخش کابوگا فقط برای وسایل نقلیه چهار چرخ محرک در دسترس است. اگر ترجیح می دهید با پای پیاده کاوش کنید، بخش زوربرگ و کیپ وودی مسیرهای شگفت انگیزی دارند. مشاهده هفت بزرگ (پنج بزرگ معروف آفریقای جنوبی و همچنین نهنگ‌های راست جنوبی و کوسه‌های سفید بزرگ در امتداد ساحل) یکی از برجسته‌ترین نقاط اینجاست. مسافران سافاری ناامید به خانه نخواهند رفت.

در تور اروپا کجا برویم؟

اما لازم نیست یک سال کامل بمانید تا احساسی نسبت به این قاره شگفت انگیز داشته باشید. حتی فقط یک هفته در اروپا در هر یک از این مقاصد باورنکردنی کافی است تا عاشق شوید! مکان‌های باورنکردنی زیادی در تور اروپا وجود دارد که می‌توان با کشورها و فرهنگ‌های مختلف به کاوش در آن‌ها بدون سفر بسیار دور رفت! اگر قبلاً نرفته‌اید، سفر از طریق اروپا می‌تواند کمی سخت به نظر برسد. اگر برای شام با کارت پرداخت می کنید، به احتمال زیاد باید پول نقد برای انعام بیاورید! دستگاه های کارت در اکثر رستوران های اروپا به شما اجازه نمی دهند که روی کارت خود انعام بگذارید. همچنین هنگام پرداخت با کارت، پیشخدمت شما دستگاه کارت را سر میز می آورد.بیشتر آب در اروپا از شیر آب قابل نوشیدن است. در اکثر رستوران ها بدون درخواست آب لوله کشی به شما داده نمی شود.

اگر در مورد نوشیدن آب لوله کشی شک دارید، می توانید همیشه آب بطری سفارش دهید یا از یک بطری آب فیلتر شده یا نی استفاده کنید. هیچ کس بهتر از اروپا موزه ها را انجام نمی دهد! شاید از آنجایی که تاریخ بسیار زیادی در آنجا وجود دارد، به نظر می رسد که آنها در حفظ و نمایش مصنوعات استاد هستند و در عین حال آن را واقعاً سرگرم کننده و آموزشی می کنند. از موزه های بسیاری در اروپا استفاده کنید. اگر با بچه‌ها به اروپا سفر می‌کنید، آن‌ها به‌ویژه از این موضوع بهره‌مند خواهند شد، زیرا در بیشتر موزه‌ها رایگان هستند. از امتحان کردن موزه‌های کوچک‌تر کمتر شناخته‌شده نیز نترسید، زیرا این‌ها می‌توانند جواهرات پنهان واقعی باشند. از تمام فرهنگ و استعدادهای اروپا استفاده کنید. واقعاً می تواند تجربه شما را برای دیدن یک نمایش یا یک کنسرت غنی کند. شما عاشق دیدن نمایش‌ها در وست اند در لندن، باله در پاریس، اپرا در وین، و کنسرت‌های ارکستر در ونیز خواهید شد! 

مراقب کارهای رایگان برای انجام در اروپا باشید. بسیاری از سایت‌ها رایگان هستند و به دنبال فعالیت‌هایی هستند که هزینه‌ای برای شما ندارند، می‌توانند به شما کمک کنند تا چیزهای جدیدی را امتحان کنید! بسیاری از حمام های اروپایی برای استفاده از آنها هزینه ای از شما دریافت می کنند. برخی از شهرها، مانند پاریس، کلبه‌های توالت کوچکی دارند در وسط شهر که برای ورود به آنها مقداری سکه نیاز است. سایر حمام‌ها دارای گردان‌هایی برای ورود به حمام‌ها هستند، برخی دیگر یک خدمه حمام دارند که پول شما را جمع‌آوری می‌کند و حمام را مرتب نگه می‌دارد. در اروپا انواع موقعیت های دستشویی وجود دارد، پس فقط برای هر چیزی آماده باشید و همیشه سکه روی خود داشته باشید. من می توانم بگویم که هزینه حمام به طور متوسط 50 یورو سنت است.

نوید گشت

تور نوروز 1402 با آژانس نویدگشت

آژانس نویدگشت بکارگیری اصول علمی و استاندارهای حرفه ای در صنعت گردشگری و اعتقاد به مشتری تلاش دارد خدمات خود را به نحو احسنت به مشتریان گرامی ارائه دهد. از جمله خدمات این مجموعه می توان به صدور و فروش بلیط های داخلی و خارجی صدور و فروش بلیط پروازهای داخلی کشورها تورهای داخلی و خارجی و تورهای یک و دو روزه طبیعت گردی اخذ ویزای کشورهای مختلف رزرواسیون هتل در داخل و خارج از ایران صدور بیمه نامه های مسافرتی اشاره کرد. نوید گشت با به کارگیری اصول علمی و استانداردهای حرفه ای در صنعت گردشگری و اعتقاد به مشتری مداری .تلاش دارد خدمات خود را به نحو احسنت به مشتریان گرامی ارائه دهد. از خدمات این مجموعه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • صدور و فروش بلیط های داخلی و خارجی

  • صدور و فروش بلیط پروازهای داخلی کشورها

  • تورهای داخلی و خارجی و تورهای یک و دو روزه طبیعت گردی

  • اخذ ویزای کشورهای مختلف

  • رزرواسیون هتل در داخل و خارج از ایران

  • صدور بیمه نامه های مسافرتی

 

ارسال نظر: