خرید درب اتوماتیک شیشه ای از ارزان دُر

کدخبر: 2376082

خرید درب اتوماتیک شیشه ای از ارزان در با بهترین قیمت و کیفیت و نصب سریع و در سرتاسر کشور با ضمانت محصول...

در سالیان اخیر استفاده از درب های اتوماتیک شیشه ای نسبت به گذشته بسیار افزایش پیدا کرده است. این موضوع باعث می شود تا تقاضا برای خرید این محصولات روز به روز در حال افزایش باشد.

این درب های مهم بیشتر به این دلیل که در برابر آلودگی هوا از خود مقاومت نشان می دهند، و ظاهر زیباتری نسبت به سایر درب ها دارند، مورد پسند قرار می گیرند.

اگر شما نیز از آن دسته افرادی هستید که می خواهید نسبت به خرید درب اتوماتیک شیشه ای از ارزان دُر بپردازید، توصیه ما این است که این مقاله را تا انتها مطالعه کنید.

درب اتوماتیک شیشه ای چیست؟

از درب های اتوماتیک پرطرفدار است که از قسمت های مختلفی تشکیل شده است. از مهم ترین اجرا تشکیل دهنده درب های اتوماتیک شیشه ای می توان به گزینه های زیر اشاره کرد:

  • شیشه سکوریت در رنگ ها و ضخامت های مختلف
  • مرکز کنترل کننده درب، منبع تغذیه یا استابلایزر
  • موتور و کاور
  • قفل برقی

این درب ها به دلیل استفاده از متریال شیشه ای بدین نام شناخته می شوند. استفاده از شیشه در طراحی و ساخت این درب ها باعث می شود تا درب های نام بردی از زیبایی کم نظیری برخوردار باشند. اما مزایا این درب ها تنها ظاهر زیبا آن ها نیست. این درب ها با اینکه اتوماتیک هستند اما به دلیل مصرف بسیار کم انرژی و برق مورد توجه خاص و عام قرار می گیرند.

مزایا درب اتوماتیک شیشه ای

یکی از مهم ترین سوالاتی که ممکن است ذهن هر کس را به خود مشغول کند این است که چه چیزی باعث می شود تا درب اتوماتیک شیشه ای آنگونه که باید مورد توجه خاص و عام قرار گیرد؟

قطعا این درب ها مزایا بسیاری دارند، و همین ویژگی ها باعث شده است تا بسیاری از افراد تصمیم بگیرند به جای خرید دیگر درب ها از درب اتوماتیک شیشه ای استفاده کنند. از مهم ترین مزایا این درب ها می توان به گزینه های زیر اشاره کرد:

  • درب های اتوماتیک شیشه ای ظاهر خاص و زیبایی دارند، و می توانند به راحتی با تمامی دکوراسیون ها تطابق یابند.
  • استفاده از این درب ها احتمال نفوذ آلودگی به محیط را به طور قابل توجه ای کاهش می دهد.
  • با اینکه به وسیله برق کار می کنند اما مصرف زیادی ندارند، به عبارت دیگر در دسته وسایل برقی کم مصرف قرار می گیرند.
  • نصب آن ها آسان است و در صورت مشاهده هر گونه آسیب دیدگی به راحتی می توان آن ها را تعمیر کرد.
  • عمر مفید بالایی دارند و می توانند برای سالیان طولانی بدون نیاز به تعمیر یا تعویض به فعالیت خود ادامه دهند.
  • این درب ها امنیت بسیار بالایی دارند و کمتر خطرزایی می کنند.

انواع درب اتوماتیک شیشه ای

درب های شیشه ای نیز مانند سایر درب های موجود در بازار دارای انواعی هستند. به عنوان یک خریدار لازم است تا شناخت کافی در رابطه با این درب ها داشته باشید، آن گاه تصمیم بگیرید که کدام یک از گزینه های پیش رو برای شما بهتر است؟

درب اتوماتیک شیشه ای قوسی

یکی از درب های اتوماتیک پرطرفدار است که حالت قوس مانند دارد. از این درب ها می توان در ساختمان های دارای طراحی و معماری بسیار خاص استفاده کرد. امکان استفاده از این درب ها به صورت نیم دایره و همچنین دایره کامل فراهم است. این درب ها خود به سه دسته درب های اتوماتیک شیشه ای سه لت، دو لت و یک لت ساخته و وارد بازار می شوند.

درب اتوماتیک شیشه ای مثلثی

درب اتوماتیک شیشه ای مثلثی دقیقا به شکل دو درب در مجاورت هم دیده می شود که بیشتر در مکان هایی با محدودیت اندازه مورد استفاده قرار می گیرد. اگر می خواهید در گوشه ای از یک ساختمان دربی شیشه ای و فوق العاده بسازید، درب های مثلثی گزینه مناسبی برای شما خواهند بود.

درب اتوماتیک شیشه ای تاشو یا آکاردئونی

این دسته درب ها از یک سمت بسته و از سمت دیگر باز می شوند به همین دلیل در تمامی مکان ها به راحتی قابل استفاده قرار می گیرند. به دلیل ظاهر زیبا و تاشویی که دارند از لت ها بی نیازند.

درب اتوماتیک شیشه ای گردان

درب اتوماتیک شیشه ای گردان یکی از درب های پرطرفدار و کم مصرف اتوماتیک است که به وسیله سنسورهایی حضور افراد را تشخیص می دهند و بدون نیاز به نیروی دست جا به جا می شوند.

درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی

یکی از درب های فوق العاده ای که بیشتر برای هتل ها و دیگر مکان های عمومی استفاده می شوند، درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی است. این درب از لت های بسیاری ساخته شده است که آن ها را برای استفاده در مکان هایی با وسعت بالا فراهم کرده است.

درب اتوماتیک شیشه ای لولایی

این درب ها یکی از ساده ترین درب های اتوماتیک شیشه ای هستند که بیشتر در مکان هایی که نیاز است افراد به خروج از ساختمان دعوت شوند، استفاده می گردد.

درب اتوماتیک شیشه ای کشویی یا اسلاید

درب اتوماتیک شیشه ای کشویی یکی از متداول ترین درب هایی هستند که تقریبا در هر مکانی قابل استفاده اند. قرارگیری افراد در پشت این درب ها باعث فعال شدن سنسور ها و در نتیجه باز شدن آن ها می شود.

هزینه درب اتوماتیک شیشه ای

یکی از مهم ترین و تاثیر گذارترین معیار ها برای خرید درب اتوماتیک شیشه ای، هزینه آن ها است. به همین دلیل لازم است تا به این سوال پاسخ دهیم که هزینه درب اتوماتیک شیشه ای ارزان دُر چقدر است؟

فاکتور های بسیاری در قیمت نهایی این محصول تاثیر گذار است که در ادامه به بررسی آن ها خواهیم پرداخت.

  • برند سازنده درب اتوماتیک شیشه ای یکی از مهم ترین عواملی است که به صورت مستقیم بر روی هزینه نهایی لازم برای خرید این درب ها اقدام می گذارد. قطعا هر چه این درب ها توسط برند معروف تری معرفی شده باشند، نیاز به صرف هزینه بالاتری برای خرید آن ها وجود دارد.
  • شرکت سازنده درب اتوماتیک یکی دیگر از گزینه هایی است که در تعیین هزینه خرید درب اتوماتیک شیشه ای تاثیر می گذارد. تفاوت بسیاری است میان محصولاتی که توسط شرکت های ایرانی وارد بازار می شوند، و محصولاتی که توسط شرکت های چینی و ژاپنی ساخته شده اند.
  • بسته به اینکه جنس فریم از روکش استیل باشد یا رنگ الکترواستاتیک و آبکاری شده آنودایز هزینه متفاوتی برای خرید آن ها در ن« گرفته می شود.
  • فریم ها با ضخامت های مختلفی ساخته و وارد بازار می شوند، به همین دلیل هزینه متفاوتی برای خرید آن ها در نظر گرفته می شود.
  • علاوه بر موارد ذکر شده اپراتور و لوازم جانبی در نظر گرفته نیز می توانند قیمت درب اتوماتیک شیشه ای را تغییر دهند.

خرید درب اتوماتیک شیشه از ارزان دُر

حالا که با این شیشه ها و مزایا آن ها آشنا شده اید ممکن است این سوال در ذهن شما شکل بگیرد که برای خرید آن ها چگونه باید اقدام کرد؟

خرید درب شیشه ای اتوماتیک از ارزان دُر یکی از بهترین تصمیماتی است که هر فرد می تواند در طول زندگی خود بگیرد. چرا که این مجموعه یکی از بهترین مراکزی است که در ایران وظیفه خرید و فروش این شیشه ها را عهده دار است.

منبع: https://arzandor.com/blog/

 

ارسال نظر: