بررسی و قیمت رزرو هتل آپارتمان مشهد و هتل مشهد نزدیک حرم مطهر

کدخبر: 2376189

هتل یک ستاره ارگ از نظر جغرافیایی در خیابان امام رضا واقع شده است، بنابراین می توان این هتل را در زمره هتل های نزدیک به حرم مطهر امام رضا قرار داد. این هتل به دلیل موقعیت جغرافیایی خود مورد توجه زائرانی است که تمایل به اقامت در نزدیکی حرم مطهر دارند. علاوه بر آن، مهمانان این هتل به بازار سنتی رضا نیز دسترسی آسانی دارند و می‌توانند سوغاتی‌های دوست‌داشتنی پیدا کنند که خاطرات سفرشان را بعداً به آنها یادآوری می‌کند. این هتل در سال 2011 تاسیس شده است بنابراین امکانات و امکانات موجود مطابق با آخرین استاندارد است. هتل ارگ مشهد طیف وسیعی از واحد های آپارتمانی ها را دارد که میهمانان می توانند بر اساس نیاز و اندازه گروه خود انتخاب کنند. رستوران هتل برای کسانی که نمی خواهند در سفر وقت خود را صرف آشپزی کنند، غذاهای لذیذی با کیفیت سرو می کند. مهمانان این هتل به اینترنت رایگان دسترسی دارند.

هتل آپارتمان یک ستاره مینا از نظر جغرافیایی در خیابان امام رضا واقع شده است که امکان دسترسی کوتاه به معروف ترین جاذبه مشهد یعنی حرم مطهر امام رضا را فراهم می کند. زائران می توانستند از طریق وسایل نقلیه عمومی به حرم مطهر برسند. این هتل در سال 2010 تأسیس شد و برای ارائه خدمات بهتر در سال 2015 بازسازی اساسی شد و مطابق با آخرین استانداردهای موجود در ارائه خدمات مهمان نوازی شد. هتل آپارتمان مینا شامل 20 اتاق دو نفره VIP، سوئیت دو نفره و آپارتمان های یک و دو خوابه است که برخی از آنها مجهز به آشپزخانه هستند تا مهمانان بتوانند مطابق با سلیقه خود غذا بپزند. اگر دوست ندارید وقت خود را صرف آشپزی کنید، این هتل رستوران، رستوران سنتی و فست فود را برای راحتی و آسایش میهمانان محترم خود ارائه می دهد. همچنین یک کافی شاپ به عنوان مکانی آرام برای خوردن یک نوشیدنی خوش طعم و یک دسر خوشمزه وجود دارد.

هتل آپارتمان یک ستاره کنعان در همسایگی حرم مطهر امام رضا (ع) قرار دارد و این هتل را برای زائرانی که قصد اقامت در نزدیکی حرم مطهر را دارند، انتخابی عالی کرده است. این هتل آپارتمان مشهد متشکل از 28 آپارتمان یک خوابه و دو خوابه با ظرفیت های مختلف است که اکثراً مجهز به آشپزخانه و ظروف پخت و پز هستند که میهمانان را قادر می سازد طبق رژیم غذایی خود آشپزی کنند که در چهار طبقه ساخته شده است. جدای از عوامل ذکر شده، رستورانی در این هتل غذاهای لذیذ با کیفیتی سرو می کند. کافی شاپ دنج هتل آپارتمان کنعان مکانی مناسب برای گذراندن ساعاتی با کیفیت و رهایی از هرگونه فشار است. دکوراسیون زیبای گرم لابی نظر هر سلیقه ای را به خود جلب می کند. پارکینگ اختصاصی، تاکسی سرویس، آسانسور و دسترسی به اینترنت از دیگر مزایایی است که میهمانان می توانند از آن بهره مند شوند. کارکنان مجرب و خوش برخورد از ویژگی های بارز این هتل است.

هتل آرسان در سال 1393 در مجاورت حرم مطهر امام رضا (ع) برای میزبانی از مسافران و زائران مشهد تاسیس شد. این هتل در 7 طبقه با 44 اتاق ساخته شده و آماده پذیرایی از میهمانان عزیز امام رضا (ع) می باشد. یکی از مزیت های بزرگ این هتل نزدیکی آن به حرم مطهر رضوی است به طوری که تنها با ده دقیقه پیاده روی می توانید به حرم برسید. لابی شیک، محیط آرام و تمیز هتل، پرسنل عالی، کافی شاپ و رستوران، اینترنت و خشکشویی را می توان از امکانات هتل ارسان مشهد دانست. هتل ارسان با ماشین تا فرودگاه مشهد 15 دقیقه و تا ایستگاه راه آهن تنها 10 دقیقه فاصله دارد. با توجه به موقعیت مکانی هتل ارسان که نزدیک به بازار و سایر دیدنی های مشهد است بسیاری از گردشگران ترجیح می دهند در این هتل اقامت کنند.

هتل آپارتمان یک ستاره میزبان شامل 40 اتاق، سوئیت و آپارتمان است که طیف وسیعی از گزینه های جایگزین را برای مهمانان فراهم می کند تا بتوانند اقامتگاه خود را بر اساس نیاز و تعدادشان انتخاب کنند. آپارتمان‌های این هتل ظروف آشپزی را برای کسانی که می‌خواهند طبق رژیم غذایی خود آشپزی کنند، فراهم می‌کنند. این هتل 7 طبقه از نظر جغرافیایی در خیابان امام رضا قرار دارد که نزدیک ترین خیابان به حرم مطهر امام رضا (ع) است و زائران می توانند با پای پیاده به آن برسند و اگر مشتاق پیاده روی نباشند هتل به صورت رایگان ارائه می دهد. دکوراسیون و طراحی در هتل آپارتمان میزبان ساده اما مرتب است. به دلیل نوساز بودن هتل، خدمات و امکانات رفاهی موجود در آن به روز و مطابق با آخرین استانداردها می باشد. تمام مزیت های ذکر شده در قیمت های مناسب است که این هتل را به گزینه ای مناسب برای مسافران مقرون به صرفه تبدیل کرده است.

هتل آپارتمان یک ستاره معین درباری با بیش از ده سال سابقه در زمینه ارائه خدمات پذیرایی از سال 1378 فعالیت خود را آغاز کرد و برای ارائه خدمات بهتر طبق آخرین استاندارد در سال 1392 بازسازی اساسی شد. جاذبه‌های مشهد که حرم مطهر امام رضا (ع) است، زائرانی که می‌خواهند در نزدیکی این جاذبه بمانند می‌توانند با یک پیاده‌روی کوتاه به حرم مطهر برسند. بازار سنتی رضا در نزدیکی هتل قرار دارد تا بازدیدکنندگان از خرید سوغاتی لذت ببرند. رستوران هتل آپارتمان معین دربری غذاهای لذیذی را برای میهمانان سرو می کند. آپارتمان های این هتل دارای امکاناتی برای پخت و پز است که مهمانان تمایلی به صرف غذا در رستوران ندارند. پارکینگ اختصاصی در داخل هتل، تاکسی سرویس، صندوق امانات و سیستم تهویه مطبوع مناسب از دیگر مزایایی است که میهمانان در طول اقامت خود می توانند از آن بهره مند شوند.

لیست کامل هتل های مشهد :

https://www.persiantravel.net/hotel-booking/mashhad-hotel

با مراجعه به لینک بالا لیست کامل هتل مشهد را مشاهده کنید.

 

ارسال نظر: