انواع تخته شاسی

کدخبر: 2376203

چاپ عکس روی شاسی بهترین راه برای نمایش آثار شما در نمایشگاه ها، گالری ها و استودیوهای شما و همچنین برای هدیه دادن به دوستان و خانواده هست. فرآیند نصب شامل ثابت کردن آثار هنری شما با استفاده از یک ورقه چسب خشک و غیر خورنده روی یک بستر یا تخته است. این کار به چاپ شما این امکان رو میده که مستقیماً روی دیوار یا در یک قاب صاف قرار بگیره. چاپ های روی تخته از لحاظ جنس انواع مختلفی دارن از جمله: کتان، متالیک، لاسه، کنواس اما همه شون فوق العاده سبک و مقرون به صرفه برای ایجاد یک هنر کاملا زیبا هستن. لطفا توجه داشته باشید، این موارد چاپ مات نیستند، آنها را میتوان با رنگ کامل یا با حاشیه دلخواه طراحی کرد. به دلیل انعطاف پذیری جزئی آنها در مقایسه با سایر بسترهای نصب شده، هنگام نصب آنها به دیوار و در حین حمل و نقل باید احتیاط کرد. در حال حاضر مراکز چاپ کوثر پرینت، چاپ ایران کهن و چاپ متین به طور تخصصی روی چاپ تخته شاسی فعالیت میکنن. اما اگه برای چاپ نمیتونید اندازه ایده‌آل را در فهرست اندازه‌بندی استاندارد پیدا کنید، میتونید به مرکز کوثر پرینت سفارش بدید. طراحی یک چاپ با اندازه سفارشی آسونه، شما به سادگی تصویر خود را روی پس ‌زمینه ‌ای با اندازه دلخواه آپلود کنید.

بروشور مناسب تبلیغات چگونه است؟

5

طراحی تبلیغات تجاری یکی از عوامل مهم بازاریابی یک شرکت است. به عنوان یک صاحب کسب و کار، مهمه که روی یک هدف خاص برای تبلیغات تمرکز کنید. اگر مخاطبان شما درک روشنی از تبلیغ شما داشته باشند، به احتمال زیاد کسب و کار خودشون رو به شما ارائه میدن. در اینجا شش تکنیک بروشور تبلیغاتی برای بازاریابی موثر کسب و کار شما آورده شده.

  • یک هدف واضح ایجاد کنید

اولین چیزی که هنگام ایجاد یک بروشور تبلیغاتی موثر باید در نظر داشته باشید اینه که درباره آنچه میخوایید بگید تصمیم بگیرید. بروشورها برای رسیدن به اصل مطلب طراحی شدن. اگر هدف مشخصی نداشته باشید، علاقه مخاطبان خود را از دست خواهید داد. بنابراین، دقیقاً در مورد آنچه میخوایید بگید دقیق باشید. به عنوان مثال، اگر امیدوارید محصول خاصی رو به بازار عرضه کنید، کل بروشور رو روی بهترین قسمت های محصول متمرکز کنید. اگر بروشور شما تمرکز درستی روی یک نقطه خاص نداشته باشد، مخاطب آن هدف رو درک نخواهد کرد. هدف خود را واضح و به درستی در نقطه مورد نظر بیان کنید.بهتره برای چاپ بروشور به یک مجموعه خوب مراجعه کنید کوثر پرینت بروشور های خوب و با کیفتی رو به چاپ میرساند.

  • مخاطبان خود را هدف قرار دهید

یکی دیگر از جنبه های مهم هر تکنیک بازاریابی، هدف قرار دادن یک مخاطب خاص است. بسیاری از بازاریابان تصور میکنن که تبلیغات بیلبورد بهترین مسیر است. با این حال، میتونید بدون پرداخت هزینه بالای تبلیغات بیلبورد به مخاطبان هدف خود دسترسی پیدا کنید. در نظر بگیرید که چه کسی بیشتر از شرکت شما خرید میکنه و از این اطلاعات برای طراحی بروشور خود استفاده کنید. اگر محصولاتی برای کودکان میفروشید، میتونید یک بروشور روشن و رنگارنگ ایجاد کنید که توجه آنها را جلب کنه.

  • یک طرح بندی ساده را انتخاب کنید

چیدمان بروشور شما بخش بزرگی از موفقیت تبلیغاتی آن است. اگر بخش های زیادی دارید یا محتوای زیادی دارید، خواننده شما احتمالاً غرق یا سردرگم میشه. همه چیز را تا میتونید ساده نگه دارید. اگر کلمات زیادی داشته باشید، خواننده احتمالاً همه چیز رو نخواهد خواند. برای یک بروشور با تصاویر زیاد، آنها را پخش کنید و آنها را با محتوا جدا کنید. اگر تعداد زیادی عکس ندارید، بخش های کمتری در بروشور خود داشته باشید.

چاپ رول آپ تبلیغاتی

5

استند رول آپ و بنرهای رول‌آپ یکی از رایج ترین ابزارهای مورد استفاده در نمایشگاه ها، ارائه ها و رویدادها هستن که در بعضی از مراکز چاپ به عنوان بنرهای غلتکی یا بنرهای کششی نیز نامیده میشن. از مزایایی این نوع بنرها میتوان به سه مورد اشاره کرد: 1) نصب بنرهای رول آپ بسیار آسونه. به سادگی بنر رو از پایه آن بالا بکشید و مکانیسم مونتاژ رو قفل کنید. همه چیز در چند ثانیه انجام میشه. 2) بنرهای رول آپ حمل و نقل راحتی دارن. به دلیل اینکه در پایه خود جمع میشن و در کیف مناسب حمل و نقل قرار میگیرن. اساساً، این نوع بنر بسیار راحت ‌تر از یک صفحه نمایش هستش و خاصیت جمع شونده رول آپ، بنر رو از آسیب احتمالی نیز محافظت میکنه. 3) بنرهای رول آپ قابل استفاده مجدد هستن. از آنجایی که حمل و نقل آنها بسیار آسونه، این نوع بنرها میتوان یک بار چاپ کرد و بارها مجددا استفاده کرد.

 

 

 

 

ارسال نظر: