کلینیک اعصاب و روان راه احیا

کدخبر: 2376272

اعتیاد به نوعی بیماری اطلاع می‌شود که در آن فرد بیمار به طور مکرر اقدام به مصرف برخی از داروها و یا مواد مخدر می‌کند. امروزه به خاطر دسترسی آسان به مواد مخدر، این مشکل گریبان افراد بسیاری را گرفته است. اعتیاد به مرور زمان می‌تواند زندگی فردی، عاطفی و حتی اجتماعی فرد را به خطر بیاندازد. از این رو؛ اگر خود یا اطرافیانتان دچار اعتیاد به مواد مخدر و یا حتی داروها هستید، بهتر است هر چه سریع‌تر نسبت به ترک اعتیاد اقدام نمایید. اما؛ چیزی که اهمیت دارد، اصولی بودن ترک اعتیاد است. ما در این مقاله از کلینیک اعصاب و روان راه احیا، قصد داریم این موضوع را مورد بررسی قرار داده و بهترین راه‌ها برای ترک این بیماری را به شما معرفی کنیم. پس با ما باشید تا هر چه سریع‌تر از این منجلاب نجات یابید.

اعتیاد و جنبه‌های منفی آن در زندگی

مصرف مکرر و بیش از اندازه هر نوع ماده اعتیادآور از قبیل دارو و مواد مخدر را اعتیاد گوئیم. افراد مصرف‌کننده به خوبی می‌دانند که مصرف مود اعتیادآور ممکن است چه مشکلاتی را در زندگی آن‌ها پدید آورد. اما؛ باز هم به مصرف آن اصرار می‌کنند. در حقیقت؛ آن‌ها بعد از مصرف مواد مخدر یا داروهایی که نسبت به آن‌ها اعتیاد دارند، آرام می‌شوند. با ادامه پیدا کردن این روند، فرد دچار آسیب‌های بسیاری می‌شود. از این رو؛ بهتر است هر چه زودتر نسبت به ترک اعتیاد اقدام کرده و این مواد اعتیادآور را کنار بگذارد. ما در این مقاله به بررسی جنبه‌های منفی اعتیاد پرداخته‌ایم. شاید با مطالعه این محتوا از کلینیک اعصاب و روان راه احیا، انگیزه‌ای برای ترک اعتیاد به دست آورید.

 

5415

جنبه روانی: یکی از اولین مشکلاتی که فرد معتاد با آن روبه‌رو می‌شود، جنبه روانی اعتیاد است. فرد معتاد بعد از مدتی دچار تنش و اضطراب شده و نمی‌تواند تصمیمات درستی بگیرد. این افراد برای کاهش فشارهای روانی، مصرف مواد مخدر را افزایش می‌دهند. تنها راه حل برای حل این مشکل ترک اعتیاد به روش کاملا اصولی است.

 جنبه جسمی و سلامت فردی: یکی دیگر از مشکلاتی که فرد معتاد را درگیر خود می‌کند، مشکلات جسمی و فیزیکی است. به گونه‌ای که تغییرات جسمانی در فرد معتاد کاملا مشخص بوده و افراد دیگر به راحتی می‌توانند تشخیص دهند که فرد آلوده به مواد مخدر است. قرمزی چشم‌ها، سیاه شدن زیر چشم و لب‌ها، لاغر شدن بیش از اندازه و همچنین مشکلات قلبی- عروقی از جمله مواردی هستند که فرد معتاد را به خوبی به دیگران می‌شناسانند. با ترک اعتیاد به مواد مخدر و یا داروها، این ویژگی‌های جسمی در فرد کمرنگ خواهد شد.

جنبه اجتماعی: بعد از این که نشانه‌های اعتیاد در فرد مصرف‌کننده مشخص شد. دیگران از آن‌ها فاصله می‌گیرند. از طرفی، فرد مصرف‌کننده احساس مسئولیت‌پذیری خود را از دست می‌دهد. از این رو؛ می‌توانیم بگوئیم که فرد معتاد با هر بار مصرف مواد مخدر، آشنایان، دوستان و خانواده خود را از دست می‌دهد. شما با مراجعه به کلینیک اعصاب و روان راه احیا و با گذراندن دوره درمانی ترک اعتیاد، بار دیگر در میان دوستان و خانواده خود محبوب خواهید شد. پس تا دیر نشده به کلینیک ما مراجعه کرده و از این مشکل رهایی یابید.

جنبه اقتصادی: ورشکستگی، مقروض شدن، روی آوردن به کارهای غیرعقلانی و غیرقانونی از قبیل دزدی، از جمله مواردی هستند که جنبه‌های اقتصادی زندگی فرد را دچار مشکل می‌کنند. فردی که مدت‌هاست به مصرف مواد اعتیاد‌آور محرک یا مخدر عادت کرده است، در هر وضعیت اقتصادی که باشد مواد را خریداری می‌کند. کلینیک اعصاب و روان راه احیا، با روش‌های نوین ترک اعتیاد شما را از این مشکلات نجات می‌دهد. کافیست به سایت راه احیا مراجعه کرده و با ما تماس بگیرید.

 

5415

 

روان‌درمانی، بهترین روش برای ترک اعتیاد

در گذشته برای ترک مواد مخدر و محرک، از روش‌های مختلفی استفاده می‌کردند. از جمله این روش‌ها می‌توان به حبس خانگی، کتک زدن، بستن دست و پا، دارودرمانی و... اشاره کرد. البته هنوز هم در برخی از کلینیک‌های ترک اعتیاد این روند ادامه داشته و افراد مجبور به ترک مواد مخدر می‌شوند. اما؛ بلافاصله بعد از خلاص شدن از این مراکز، باز هم به سمت مواد اعتیادآور کشیده خواهند شد. دارو درمانی نیز باعث می‌شود بدن فرد به مصرف داروها عادت کند. زیرا؛ داروهایی که برای درمان این بیماری مورد استفاده قرار می‌گیرند، اعتیادآور بوده و ترک آن‌ها خیلی مشکل‌تر از ترک مواد مخدر و مواد محرک است. شایان ذکر است که این بیماری با استفاده از این روش‌ها نه تنها حل شدنی نیست، بلکه ممکن است فرد را درگیر بیماری‌های روحی روانی کند. در کلینیک اعصاب و روان راه احیا، از جدیدترین روش‌ها برای ترک مواد مخدر استفاده می‌شود.

روان‌درمانی و کاهش روزبه‌روز مصرف مواد مخدر، بهترین راه برای ترک اعتیاد می‌باشد. برای ترک مواد مخدر لازم است هم جسم و هم روان فرد از وجود این ماده اعتیادآور پاک شود. از این رو؛ ترک مواد مخدر در کلینیک اعصاب و روان راه احیا به صورت دو مرحله‌ای است. فرد همزمان با کاهش روزبه‌روز مصرف مواد مخدر، در کلاس‌های روان‌درمانی شرکت می‌کند. تنها در این صورت است که می‌توان مطمئن بود که فرد مجددا به سراغ مصرف مواد مخدر نمی‌رود. اگر به فکر ترک مواد مخدر و اعتیادآور هستید، مراجعه به کلینیک اعصاب و روان راه احیا را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

 

5415

کلینیک اعصاب و روان راه احیا

اگر خود و یا عزیزانتان در دام اعتیاد گرفتار شده‌اید، هر چه سریع‌تر نسبت به ترک اعتیاد اقدام نمایید. چرا که اعتیاد می‌تواند مشکلات جبران ناپذیر فردی، اجتماعی، خانوادگی، اقتصادی و... را به دنبال داشته باشد. بهترین راه برای رهایی از اعتیاد، ترک مواد اعتیادآور در کلینیک‌های معتبر می‌باشد. کلینیک اعصاب و روان راه احیا، یکی از معتبرترین کلینیک‌هاست که از روش‌های نوین برای ریشه‌یابی و حل این بیماری استفاده می‌کند. متخصصان و مشاوران راه احیا برای هر فرد یک برنامه زندگی تنظیم کرده و هر فرد را به داشتن زندگی بهتر تشویق می‌کنند. از این رو؛ کلینیک راه احیا می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌ها برای افرادی باشد که می‌خواهند به صورت قطعی مواد مخدر را کنار بگذارند. کافیست به قسمت ترک اعتیاد در سایت کلینیک اعصاب و روان راه احیا مراجعه کرده و نسبت به دریافت نوبت برای شروع درمان اقدام نمایید.

 

ارسال نظر: