بررسی هدفون های بی ‌سیم سامسونگ

کدخبر: 2376281

این روزها هدفون های بی‌سیم با ظاهر زیبا، سبک و متفاوت خود، در حال گرفتن جای هدفون‌های سیمی سنتی هستند. ازجمله مزایای این دسته از هدفون‌ها، این است که نگرانی بابت قطع شدن آن‌ها نخواهید داشت و فقط با روشن کردن بلوتوث، به سرعت دستگاه هدفون به هر نوع ابزار دیجیتال دیگری که بخواهید وصل خواهد شد. از سویی دیگر نبود سیم‌های متعدد و پیچیده به هم، سبکی و راحتی در حمل‌ونقل هدفون‌ها، مهم‌ترین اولویت در انتخاب آن‌ها محسوب می‌شوند. این موضوع نیز باعث شده که برندهای مختلفی در زمینه تولید هدفون بی‌سیم فعال باشند و هرروز گزینه‌ای جدید و متفاوت به کاربران ارائه دهند. برند سامسونگ نیز به‌عنوان برندی شناخته‌شده در جهان، اقدام به تولید انواع مختلف این هدفون‌ها می‌کند. در میان انواع هدفون‌های تولیدی این شرکت، دو هدفون گلکسی بارز 2 و هدفون گلکسی بادز پرو دارای ویژگی‌های قابل توجهی هستند. در ادامه با برخی از ویژگی‌های این دو هدفون بی‌سیم آن‌ها آشنا می‌شویم.

گلکسی بادز 2 سامسونگ

اولین گزینه‌ای که بررسی آن می‌پردازیم، یک هدفون کوچک و پرقدرت است که قابلیت‌های فراوانی را در حجم کوچک خود به کاربران ارائه می‌دهد. این محصول از سامسونگ فقط 10 گرم وزن دارد تا سبکی فوق‌العاده خود را در کنار ویژگی‌های ممتاز دیگر به کاربران ارائه دهد. در ادامه هرکدام از قابلیت‌ها را به صورت جداگانه ارزیابی می‌کنیم.

صدایی واضح و باکیفیت

مهم‌ترین مشخصه‌ای که در این محصول مشاهده خواهید کرد، صدای باکیفیت خروجی آن است. به عبارتی صدای تولیدشده شفافیت و وضوح بالایی دارد و شاید تصور صدایی بلند و پرقدرت از محصولی کوچک، کمی شما را متعجب کند، اما با خیال راحت از آن استفاده کنید.

طراحی متناسب با ارگونومی گوش

نکته قابل توجه دیگر درباره این محصول سامسونگ، طراحی آن است که دقیقا منطبق بر ارگونومی گوش تولیدشده و استفاده طولانی مدت از آن، کاربر را خسته نخواهد کرد. علاوه بر آن، طراحی کوچک و جمع‌وجوری دارد تا سنگینی خاصی در موقع استفاده نداشته باشد.

32

 

باتری قدرتمند

جذابیت قابل توجه دیگر در این هدفون، برخورداری از یک باتری قوی و باکیفیت است. مطمئن باشید که بعد از شارژ هدفون، تا 5 ساعت مداوم می‌توانید از صدایی عالی بدون قطعی لذت ببرید. البته میزان بلند بودن صدا نیز در مقدار شارژ هدفون تاثیر دارد. به عبارتی اگر صدا بیش از حد بلند باشد، مدت شارژ دهی کمتر خواهد شد. همچنین گلکسی بادز 2 سامسونگ تا 3 ساعت و نیم امکان برقراری تماس و مکالمه را فراهم می‌کند و در این زمان، با قطع  و اتمام شارژ مواجه نخواهید شد.

مقاومت در برابر رطوبت

مزیت جذاب دیگر در این محصول، دارا بودن گواهی IPX2 است، که مقاومت بالای آن در برابر آب و شرایط جوی مرطوب را نشان می‌دهد. بنابراین با توجه به این فاکتور، گلکسی بادز 2 سامسونگ، هدفون خوبی برای ورزشکاران محسوب می‌شود. علاوه بر موارد ذکرشده باید، تنوع بالا در رنگ‌بندی را به ویژگی‌های این محصول اضافه کرد که کمک می‌کند هر کاربر بر اساس سلیقه خود، رنگ دلخواه را انتخاب نماید.

هدفون بی‌سیم گلکسی بادز پرو

اگرچه بیشتر هدفون‌های تولیدی برند سامسونگ دارای ویژگی‌های مشابه باهم هستند. اما سامسونگ تلاش کرده تا برخی از مزایا را در محصولات خود به صورت ویژه ارائه دهد تا هر کاربر بر اساس نیاز خود، گزینه بهتر را خرید کند. هدفون بی‌سیم گلکسی بادز پرو نیز به دلیل کیفیت بسیار خوب در مکالمه قابل توجه است. بنابراین کافی است یک گوشی هوشمند خوب مانند گوشی سامسونگ و هدفون بی‌سیم گلکسی بادز پرو داشته باشید و با خرید شارژ همراه اول به راحتی با سایر افراد تماس‌های تلفنی باکیفیت برقرار کنید. در ادامه با سایر ویژگی‌های مطلوب این محصول آشنا می‌شویم.

بلندگوی حرفه‌ای

اولین ویژگی قابل توجه در این هدفون، برخورداری از یک سیستم اسپیکر دوطرفه و حرفه‌ای است. مزیتی که موجب می‌شود صداها را با کیفیت بهتری دریافت کنید و تماس‌های تلفنی کاملا شفاف و واضح باشند. میکروفون‌ها در این هدفون با بهبود بسیار خوبی نسبت به نمونه‌های قبلی عرضه شده تا کیفیت صدا نیز افزایش داشته باشد. جالب است بدانید که این هدفون از برند سامسونگ، ویژگی صوتی 360 درجه را فراهم می‌کند و فناوری Dolby Head Tracking  در آن، امکان صدایی استریو و سینمایی را ایجاد می‌نماید.

32

 

طراحی ارگونومی

این هدفون در قسمت گوشی فقط 6.3 گرم وزن دارد و از یک طراحی سبک و ظریف برخوردار است. بنابراین در موقع استفاده از آن، احساس خستگی و آزار در گوش نخواهید داشت. درعین‌حال کیس هدفون نیز با حدود 50 گرم وزن ارائه شده تا حمل‌ونقل آن نیز آسان و راحت باشد.

فناوری حذف صدای محیط

در این هدفون، نویزها به شکل قدرتمندی حذف می‌شوند و علت این موضوع، به خاطر وجود فناوری ‌ Ambient Sound است. البته این فناوری کمک می‌کند که صداهای ناخواسته و نویز شکل حذف شوند. بنابراین نگران از دست دادن کیفیت مکالمه نباشید و به راحتی صداها را دریافت نمایید. تکنولوژی Voice Detect نیز باعث می‌شود که تشخیص صداهای دریافتی خیلی خوب پیش برود. البته ابتدا باید ویژگی Ambient Sound را روی هدفون روشن کنید و صدای فایل صوتی در حال پخش را کم کنید تا قابلیت تشخصی صدا فعال شود.

علاوه بر  موارد ذکرشده می‌توان قابلیت ضد آب بودن و سبکی و راحتی در استفاده را به مزایای این محصول اضافه کرد. این هدفون در دسته محصولات پرچمدار سامسونگ قرار دارد و به همین دلیل قیمت آن کمی بالاتر از نمونه‌های مشابه خواهد بود. درعین‌حال از نظر امکانات حرفه‌ای خود با هدفون بی‌سیم اپل نیز رقابت می‌کند. اما با این وجود به دلیل ویژگی میکروفون قوی و صدای عالی، گزینه مناسب برای افرادی است که به دنبال تماس تلفنی کامل هستند

 

ارسال نظر: