خرید کفپوش آنتی استاتیک با بهترین کیفیت

کدخبر: 2376348

کفپوش آنتی استاتیک یک پوشش فوق العاده حیاتی برای مشاغلی است که در گروههای پرریسک تلقی می‌شوند. البته در محیط های با ضریب ریسک پایین مانند بیمارستان‌ها و ادارات نیز قابل استفاده هستند. این پوشش های کف از تخلیه بارهای الکتریکی ساکن به محیط جلوگیری می‌کند. در نتیجه امنیت فضای اطراف در بالاترین حد خود تامین خواهد شد.

این کفپوش‌ها انواع بسیار بالایی دارند که یکی از آنها ساخته شده از پلیمرهای pvc می‌باشد. کاربری این پوشش‌ها به قدری گسترده است که از انبارهای مواد منفجره تا حتی محیط های درمانی نیز کاربرد دارند. راحتی نصب و اتصال همچنین قیمت مناسب و از همه مهمتر مقاومت و دوام طولانی مدت از مزیت های اصلی محصول می‌باشد. در ادامه جزئیات بیشتری را در مورد این کفپوش‌ها ارائه می‌دهیم.

قیمت کفپوش آنتی استاتیک

قیمت کفپوش آنتی استاتیک به المان های متعددی بستگی دارد. اولین موضوع مرتبط با برند کفپوش و شرکت تولید کننده می‌باشد. طبیعتا نمونه هایی که در داخل توسط شرکت های مختلف مانند ایران کفپوش یا وینیفلکس طراحی و تولید می‌شوند قیمت مناسب تر و مقرون به صرفه تری دارند.

به همین دلیل شما نباید نگران هزینه خرید کفپوش‌ها باشید. اما آنچه باعث افزایش هزینه‌ها در پایان پروژه می‌شود گسترده بودن مساحت محیط خواهد بود. چرا که برای پوشش های مساحت های بالا لازم است رول های بیشتری خریداری شود.

کفپوش آنتی استاتیک رولی

کفپوش کانداکتیو pvcبه دلیل انعطاف پذیری بالایی که دارد می‌تواند به صورت رول شده بسته بندی شود. بنابراین متراژ بسیار بالایی را در قالب یک رول می‌توانید خرید کنید. شرایط حمل و نقل و آسان، وزن سبک، رنگبندی‌ها و طرح های مختلف این محصول شرایطی را فراهم می‌کند تا خریداران رغبت بیشتری برای تهیه کفپوش داشته باشند.

شما می‌توانید رول‌ها را به سرعت بدون آنکه نیاز به نیروی انسانی بالایی داشته باشید بر روی سطح کف نصب کنید. در واقع اینها امتیازاتی است که کفپوش های رولی دارند.

موکت آنتی استاتیک

موکت آنتی استاتیک نیز یکی دیگر از محصولات پرطرفدار می‌باشد که می‌تواند به صورت تایل و هم به صورت رول شده باشد. هر کدام از این‌ها معمولاً در منازل و همچنین محیط های اداری و آفیس‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. طرح بندی‌ها و رنگ های بسیار متنوع این محصول پاسخگوی ذوق و سلایق مختلف می‌باشد. همانطور که می‌دانید تنها کاربری یک کفپوش مورد نظر نیست.

بلکه زیبایی و تنوع طرح کفپوش نیز همواره در درجه اولویت قرار دارد. امروزه موکت های آنتی استاتیک در کنار کفپوش های رولی pvc آنتی استاتیک جزو پرفروش ترین اقلام هستند که توانسته اند رضایت خریداران را پس از دوره ای استفاده جلب کنند.

تست کفپوش آنتی استاتیک

همانطور که گفته شد تخلیه الکتریسته ساکن می‌تواند خسارت بالایی را ایجاد کند. بروز جرقه باعث آتش سوزی، انفجار و خسارات شدید خواهد شد. امروزه طیف گسترده‌ای از حوادث آتش سوزی دقیقاً به دلیل تخلیه الکتریسیته ساکن به محیط می‌باشد.

به همین دلیل کارشناسان پس از نصب و راه اندازی کفپوش آنتی استاتیک به منظور افزایش اطمینان از کارکرد درست محصول سعی می‌کنند با استفاده از دستگاه های مخصوص به تست کفپوش آنتی استاتیک بپردازند. با این کار کارفرما و مشتری نیز با اطمینان خاطر می‌تواند به فعالیت خود در محیط کاری ادامه دهد.

ثبات ابعادی استاندارد

بسیاری از افراد تصور می‌کنند کفپوش های pvc بعد از مدتی استفاده می‌توانند دچار کش آمدن یا افزایش سایز شوند. اما این موضوع در مورد کفپوش آنتی استاتیک صدق نمی کند. در واقع پلیمرهایی که در ساخت این محصول استفاده شده است مقاومت خوبی در برابر افزایش سایز دارد.

به همین دلیل اگر در معرض نیروهای سایشی و کشش قرار بگیرند مجددا به حالت اولیه خود بر می‌گردند. این ویژگی منحصر به فرد منجر آن خواهد شد تا این کفپوش‌ها دچار چروک شدگی، ناهمواری و مواردی از این قبیل نشود.

مقاومت در برابر آتش

پلیمری بودن کفپوش آنتی استاتیک بدان معنا نیست که در اثر تماس با آتش شعله ور می‌شوند. بلکه کاملاً برعکس، پلیمرهای به کار رفته در ساخت این محصول در برابر شعله های آتش مقاوم هستند و اگر به صورت مستقیم با شعله های آتش در تماس باشند به شکل خود خاموش شونده هستند. یعنی نه تنها باعث افزایش حریق نمی شوند بلکه کاملاً خنثی عمل می‌کنند. اینها کفپوش هایی هستند که با بالاترین تکنولوژی های روز دنیا ساخته شده اند. لذا به بهترین شکل می‌توانند امنیت محیط های بسته را فراهم کنند.

مقاومت در برابر باکتری‌ها و انگل‌ها

مهمترین موضوعی که برای کفپوش بیمارستانی اتاق عمل اهمیت دارد این است که بهداشت محیط حفظ شود. به همین دلیل بر روی این کفپوش پلیمری هیچ نوع باکتری، انگل یا عامل بیماری زا رشد نمی کند. از طرفی شما به راحتی می‌توانید آنها را با استفاده از دستگاه های نظافتی مختلف پاکسازی کنید. این ویژگی ارزشمند قطعاً فرایند سهل و آسانی را برای نیروهای خدماتی در بیمارستان فراهم می‌کند.

عدم نفوذ سیالات به بافت داخلی کف ویژگی دیگری است که روند نظافت را آسان می‌کند. اگر مدیریت یک مجموعه بیمارستانی را بر عهده دارید این کفپوش‌ها بهترین انتخاب برای شما خواهند بود. چرا که در نقاط مختلف مانند راهروها، بخش پذیرش، اتاق عمل و بخش مراقبت های ویژه و دیگر محیط‌ها از قبیل آزمایشگاه‌ها قابل استفاده هستند.

مقاومت بالا در برابر تجهیزات و صندلی های چرخدار

تجهیزات، وسایل و صندلی های چرخدار که معمولاً در بیمارستانها و محیط های کاری و ادارات وجود دارند نمی توانند آسیبی را به کفپوش آنتی استاتیک رولی وارد کنند. از طرفی ضخامت آن‌ها و همچنین انعطاف پذیری کفپوش به گونه ای است که حرکت تخت های چرخدار در بیمارستان‌ها و صندلی‌ها را مختل نمی کند.

با این کفپوش‌ها سرعت کار و رفت و آمد پرسنل بسیار سهل و آسان بوده و از این طریق راندمان محیط کار نیز افزایش پیدا می‌کند. همانطور که می‌بینید المانهای جزئی بسیار زیادی در این کفپوش رعایت شده است که می‌تواند آنها را در گروه محصولات استاندارد قرار دهد.

شرکت ویستا افرند عرضه کننده انواع کفپوش آنتی استاتیک

شرکت ویستا افرند عرضه کننده طیف گسترده‌ای از انواع کفپوش‌ها نظیر لمینت، pvc، موکت‌ها و همچنین کفپوش آنتی استاتیک به دنبال ارائه بهترین و کاملترین خدمات به مشتریان گرامی می‌باشد. شما می‌توانید جهت آگاهی از فرایند خرید و همچنین کسب مشاوره با کارشناسان این شرکت در تماس باشید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره به سایت شرکت دکوراسیون داخلی ویستا افرند به آدرس اینترنتی www.vistaafrand.com سر بزنید.

 

ارسال نظر: