قابلیت های دید در شب دوربین بولت هایک ویژن

کدخبر: 2376351

دوربین های مداربسته هایک ویژن از پرفروش ترین دوربین های مداربسته در جهان است. یکی از انواع آنها که رتبه برتری در فروش را به خود اختصاص داده است دوربین بولت هایک ویژن است. این نوع از دوربین های مداربسته به دوربین های بیرونی شهرت دارند. به علت ساختار بدنه و قابلیت هایی که در این نوع از دوربین تعبیه شده است از بهترین گزینه ها برای محیط های بیرونی هستند. ثبت تصویر در شرایط کم نور و تاریک مانند شب از اهمیت بالایی در سیستم نظارتی و امنیتی برخوردار است. هایک ویژن در محصولات خود از انواع فناوری های دید در شب بهره برده است. هر کدام از آنها جذابیت هایی دارد که در این مقاله به معرفی آنها می پردازیم.

انواع دوربین بولت هایک ویژن

با توجه به اینکه دوربین بولت را به عنوان دوربین بیرونی استفاده می کنند بنابراین در شرایط مختلف ویژگی ها و مشخصه های خاصی برای دوربین لازم است. دوربین های بولت هایک ویژن در ابعاد مختلفی تولید و طراحی می شوند. معمولاً دوربین های بزرگتر از قابلیت دید در شب قوی تری برخوردار هستند. بنابراین در زمان انتخاب دوربین بیرونی هایک ویژن تنها به ابعاد و شکل ظاهری آن توجه نکنید. مشخصه های فنی دوربین به شما کمک می کند که دوربین مناسب را برای کاربری خود خریداری کنید. دوربین های بولت در شکل های استوانه ای و مکعبی طراحی شده اند. دید در شب دوربین های بولت ممکن است هر نوعی از فناوری دید در شب های هایک ویژن باشد.

دوربین بولت IR هایک ویژن از قابلیت دید در شب IR بهره می برد. تصاویری سیاه و سفید ارائه می کند و در مدل های خاصی از دوربین ها برد بالایی دارند. اکسیر، دید در شب IR با کمی تغییرات است. این دید در شب توانسته کیفیت تصاویر را تا حد مطلوبی بالا برده و مشکلات IR را تا حدودی رفع کند. این دید در شب برای اولین توسط هایک ویژن معرفی شد. استارلایت، دید در شب دیگری است که با ساختار متفاوتی در دوربین های مداربسته عمل می کند. این فناوری با کمک کمترین نوری که در محیط است مانند نور ستاره از محیط تصویربرداری رنگی می کند.

وارملایت، فناوری دیگر دید در شب است که مانند استارلایت رنگی است اما به کمک نور مرئی تصویربرداری را انجام می دهد. کالرویو نیز از دیگر فناوری های دید در شب هایک ویژن است که این نیز برای اولین بار توسط تیم تحقیقاتی هایک ویژن به صنعت دوربین مداربسته معرفی شد. این نوع از دید در شب تصاویر با کیفیت مطلوبی را در شب به صورت رنگی ثبت می کند.

photo_2023-03-04_10-07-28

 

مرکز خرید و فروشگاه هایک ویژن

هایک ویژن به علت کیفیت بالا و مرغوبیت، خیال مشتری را از عملکرد محصولات خود آسوده کرده است. با این وجود باید بدانید هنگام خرید، فروشگاه هایک ویژن و هر مرکز خریدی که انتخاب می کنید دارای سابقه درخشان در ارائه خدمات و محصولات داشته باشد. کالای اصلی را به مشتری ارائه کنند و کالا دارای گارانتی اصلی باشد. خدمات پس از فروش برای محصولات برند و معتبر از اهمیت بالایی برخوردار است. با انتخاب فروشگاه معتبر می توانید از این خدمات بهره مند شوید.

نصب دوربین هایک ویژن

در صورتی که قصد دارید محل کار یا زندگی خود را به دوربین مداربسته مجهز کنید بهتر است برای خرید به کارشناس مراجعه کنید. کارشناسان متخصص می دانند برای مکان مورد نظر شما و اهداف نظارتی که مدنظر شماست چه نوع دوربین و کدام محصول از محصولات هایک ویژن مناسب تر است. پرداخت هزینه بالا به معنای خرید بهتر نیست. لزوماً بهترین دوربین تولید شده نمی تواند برای کاربری شما نیز بهترین باشد. زیرا برخی از قابلیت های دوربین مداربسته برای شما کاربردی نداشته و برخی دیگر ضرورت دارند. بنابراین اگر می خواهید نصب سیستم مداربسته برای شما کارا و مفید باشد ابتدا انتخاب درستی از دوربین مداربسته برای کاربری خود داشته باشید.

در مرحله بعد نصب دوربین مداربسته هایک ویژن است. هر چه قدر کالا مرغوب باشد اما به درستی نصب نشود نمی تواند رضایت کاربر را فراهم می کند. در نتیجه بعد از خرید درست و مناسب به دنبال فرد یا شرکتی باشید که نصب سیستم مداربسته شما را به درستی انجام دهد.

تنظیمات هایک ویژن و ساعت دی وی ار

برخی از تنظیمات هنگام نصب دوربین مداربسته انجام می شود و برخی دیگر در زمان راه اندازی مانند تنظیم ساعت هایک ویژن. برخی دیگر در حین کار با سیستم ممکن است نیاز به تنظیم  مجدد داشته باشند به عنوان مثال با تغییری در برنامه یا روشن خاموش شدن ناگهانی سیستم از تنظیم خارج شده باشد. تنظیم ساعت از این جهت اهمیت دارد که فیلم و تصاویر در زمان واقعی ضبط شوند و در صورت نیاز به مرور فیلم های ضبط شده زمان دقیق وقایع مشخص باشند. همچنین در زمان جستجوی فیلم و تصویری خاص در تاریخ و روز مشخص به راحتی بتوانید آن را پیدا کنید. این کار چندان سخت نیست و از روش های مختلف امکان پذیر است.

در دی وی ار هایک ویژن بخشی وجود دارد که با فعال کردن آن، تنظیم ساعت دی وی ار از طریق سرور هایی که خدمات NTP ارائه می دهند، زمان دستگاه به طور خودکار به روز می شود. همچنین شما می توانید زمان دستگاه ضبط خود را به طور محلی تنظیم کنید. این کار از طریق منوی دستگاه به راحتی قابل انجام است. در اولین راه اندازی دستگاه هایک ویژن، منوی تنظیمات دستگاه در اختیار کاربر قرار می گیرد. کافیست لوکیشن و زمان حال را در سیستم تنظیم کنید. برای تنظیم جزئیات بیشتر در منوی کافیگوریشن رفته و آیتم های مختلف را مقدار دهی کنید.

 

ارسال نظر: