کامپوزیت چیست و چه کاربردی دارد؟ + معرفی بهترین مرکز کامپوزیت تهران

کدخبر: 2376367

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که دندان شکسته دارید یا اینکه دندان‌تان آسیب دیده و پوسیده‌شده است، کامپوزیت دندان می‌تواند انتخاب بسیار خوبی برای شما باشد. کامپوزیت‌ها مخلوطی از پلاستیک و مواد پودری هستند که مانند دندان‌های طبیعی عمل می‌کنند. کامپوزیت‌های دندانی بسیار شبیه به دندان‌های طبیعی هستند و به همین دلیل مورد استقبال افراد زیادی قرار می‌گیرند. اگر می‌خواهید این کار را انجام دهید، قطعا به دنبال دکتر کامپوزیت دندان در تهران هستید که ما در این مقاله به معرفی این موضوع می‌پردازیم و توضیحاتی را در مورد مرکز کامپوزیت دندان در تهران به شما ارائه می‌دهیم. اگر می‌خواهید در این باره چیزی بدانید، حتما تا انتهای این متن با ما همراه باشید.

کامپوزیت چیست؟

عوامل مختلفی مانند: سیگار کشیدن، ژنتیک، آب ناسالم، تصادفات و بسیاری از عوامل دیگر باعث آسیب دندان می‌شوند و همین دلایل می‌توانند منجر به لبخند زشت و در نتیجه کاهش اعتماد به نفس شوند! مطمئنا همه به دنبال دندان‌هایی سفید، جذاب و زیبا هستند. روش‌های مختلفی برای داشتن چنین لبخندی وجود دارد متنند لمینت دندان، ارتودنسی دندان در تهران و ایمپلنت دندان که یکی از بهترین و برجسته‌ترین تکنیک‌ها کامپوزیت دندان است. همان‌طور که در ابتدای متن گفته شد، کامپوزیت‌ها ترکیبی از مواد پلاستیکی و پودری هستند که به اشکال و اشکال مختلف تولید م‍ی‌شوند و تاثیر زیادی بر ظاهر دندان‌ها دارند. افرادی که از رنگ دندان‌های خود راضی نیستند می‌توانند با کمک کامپوزیت دندان‌هایی روشن و سفید داشته باشند. دندان‌های پوسیده، آسیب‌دیده یا شکسته را نیز می‌توان به‌راحتی با کامپوزیت پوشاند. کامپوزیت دندان تهران می‌تواند پوشش مناسبی برای فاصله بین دندان‌ها هم باشد. دندانپزشکان مواد خمیر کامپوزیت را لایه به لایه روی دندان قرار می‌دهند. از آنجایی که این مواد خمیری هستند باید بلافاصله پس از قرار گرفتن روی دندان سفت شوند. مجموعه کلینیک دندانپزشکی پرستیژ با داشتن بهترین و دیجیتالی‌ترین تجهیزات می‌تواند این کار را به بهترین شکل ممکن برای مشتریان خود انجام دهد. پزشکان این مجموعه برای این کار، از دستگاه لایت کیور استفاده می‌کند که دارای پرتو نور آبی است و باعث می‌شود که مواد خمیری کامپوزیت روی دندان سفت شوند و دوام و استحکام کافی را داشته باشند.

چه کسانی به کامپوزیت دندان نیاز دارند؟

چیزی که ما به‌عنوان کامپوزیت دندان می‌شناسیم، در واقع به روش‌های مختلفی در دندانپزشکی استفاده می‌شود. می‌توان گفت کامپوزیت تکنیکی است که در آن از مواد همرنگ دندان استفاده می‌شود که از پلیمر ساخته شده‌اند. با استفاده از تکنیک کامپوزیت دندان، می‌توان یک سری مشکلات دندانی را حل کرد. معمولا افرادی که مشکلات زیر را دارند، به دنبال کامپوزیت دندان هستند.

  • برخی از ناهنجاری‌های دندان
  • بلند کردن و بزرگ کردن دندان‌های کوچک
  • اصلاح جزئی دندان‌ها
  • پرکردن فضاهای بین دندانی: گاهی اوقات بین دندان‌ها فاصله‌هایی ایجاد می‌شود که ظاهر ناخوشایندی دارند که با کامپوزیت دندان می‌توان فاصله بین دندان‌ها را از بین برد.
  • شکستگی دندان: ترمیم ترک‌های جزئی در دندان‌ها. در برخی موارد ممکن است دندان در اثر تصادف شکسته و نظم دندان‌ها را مختل کند.
  • انواع دررفتگی دندان: تغییر شکل و نامنظمی دندان‌ها در برخی موارد با کامپوزیت دندان قابل حل است.
  • برخی از انواع تغییر رنگ دندان: سفید کردن دندان به خصوص در مواردی که تغییر رنگ دندان با بلیچینگ برطرف نمی‌شود و با روش‌های دیگر قابل رفع نیست. این تغییر رنگ را می‌توان با کامپوزیت پنهان کرد.

مرکز کامپوزیت دندان تهران با نام پرستیژ یکی از بهترین مراکزی است که با مجهز بودن به آخرین تکنولوژی‌ها و برخورداری از تجهیزات دیجیتالی، نسبت به سایر دندانپزشکی‌های دیگر در تهران، می‌تواند از کامپوزیت برای درمان بسیاری از بیماری‌ها و ناهنجاری‌های دندان استفاده کند.

معرفی بهترین دکتر کامپوزیت دندان تهران

درست است که ماندگاری کامپوزیت دندان تهران به عوامل مختلفی مانند جنس مواد استفاده شده، کیفیت کامپوزیت، مراقبت‌های فرد بعد از درمان و حتی نوع و برند کامپوزیت دارد، اما با این حال، نقش بهترین دکتر کامپوزیت دندان تهران هم در این قضیه بی‌تاثیر نیست؛ چرا که اگر یک دکتر در کار خودش مهارت و تخصص کافی را داشته باشد، می‌تواند با استفاده از مواد باکیفیت و نصب کامپوزیت‌ها روی دندان، در عمر و طولانی ودن کامپوزیت‌ها نقش داشته باشد. انتخاب بهترین دکتر کامپوزیت دندان می‌تواند به شما این اطمینان را دهد که او از بهترین و مرغوب‌ترین مواد استفاده می‌کند. پزشکان و افراد متخصص در کلینیک دنداپزشکی در تهران پرستیژ برای انتخاب انواع کامپوزیت از بهترین مواد استفاده می‌کنند و همین باعث می‌شود که نتیجه کار زیبا و همان چزی شود که مدنظر شماست. هزینه‌ای که برای کامپوزیت دندان در کلینیک پرستیژ پرداخت می‌کنید، بسیار منصفانه است و به دلیل به دست آوردن بهترین نتیجه، این هزینه برای شما حفظ خواهد شد. در نهایت می‌توان این را گفت که با انتخاب دکتر کامپوزیت دندان در تهران می‌توانید از پرداخت هزینه‌های اضافی بعد از درمان نیز جلوگیری کنید؛ همچنین احتمال اینکه بعد از درمان با عوارض و مشکلاتی روبرو شوید، بسیار کاهش پیدا خواهد کرد.

مرکز کامپوزیت دندان پرستیژ تهران

برای اینکه طرح لبخند زیبایی را به دست آورید، حتماً یکی از دغدغه‌های مهم شما این است که باید چه دندانپزشکی را برای این کار انتخاب کنید. دندانپزشکان متخصص ترمیمی و زیبایی که در مجموعه کلینیک پرستیژ هستند، با داشتن سطح بالایی از علم و سواد در این زمینه دوره‌های تخصصی را گذرانده و آموزش‌های لازم را در این حوزه دیده‌اند و می‌توانند بهترین خدمات را در این زمینه به شما ارائه دهند. معمولا پزشکان مجموعه کلینیک دندانپزشکی پرستیژ ویژگی‌های زیر را دارند:

  • با دقت و حوصله فراوان به مشکلات بیمار گوش و در نهایت به او بهترین مشاوره را می‌دهند.
  • بسیار صبور و با حوصله درمان را انجام خواهند داد.
  • برای درمان از بهترین و مرغوب‌ترین مواد و متریال استفاده می‌کنند که باعث می‌شود نتجیه کار مورد رضایت فرد باشد.
  • برای ارائه خدمات زیبایی و درمانی از علم روز بهره می‌برند.
  • این مجموعه مجهز به به روزترین و دیجیتالی‌ترین دستگاه و تجهیزات است.
  • برای درمان بهترین و پیشرفته‌ترین امکانات و ابزارها را مورد استفاده قرار می‌دهند.
  • در دریافت هزینه درمان بسیار منصفانه عمل می‌کنند.
  • اهمیت زیادی برای وقت بیماران قائل هستند.
  • این مجموعه از کادر درمانی باتجربه و دلسوزی برخوردار است.

به غیر از همه‌ی این مواردگفته شده، دندانپزشکان این کلینیک، دارای مدرک معتبر از بهترین دانشگاها هستند و همانطور که گفته شد، از بهترین و مرغوب‌ترین مواد استفاده می‌کنند. قبل از اینکه نصب کامپوزیت روی دندان‌های شما شروع شود، دندانپزشکان ما بررسی‌های دقیق انجام می‌دهند و اگر دندان‌های شما دارای پوسیدگی است، در ابتدا برای درمان آن‌ها اقدامات لازم را انجام و در نهایت کامپوزیت را انجام می‌دهند. پرستیژ به‌عنوان مرکز کامپوزیت دندان در تهران با استفاده از آخرین دستاوردهای علمی و پیشرفته‌ترین وسائل، می‌تواند خدمات دندانپزشکی را به بهترین شکل و همچنین با بالاترین کیفیت برای شما انجام دهند.

 

ارسال نظر: