مزایا و کاربرد نرم افزار حضور غیاب برای ورود و خروج پرسنل

کدخبر: 2376368

برای مدیریت هرچه بهتر سازمان ها در این جا چند نمونه از مزایای نرم افزار حضور و غیاب آنلاین را آورده ایم.

دقت و سرعت بالا

محاسبات و مدیریت دستی همواره با خطا همراه است، حتی اگر دستگاه های محاسباتی پشتیبانی کننده را در اختیار انسانها قرار دهیم. می بینیم که درصد خطای آنها را میتوان کم کرد اما آنرا نمیتوان به صفر رساند. سامانه حضور و غیاب کارسو شمارش و ضبط دقیق زمان را ضمانت می کند و  امکان بروز خطاهای ممکن و پرهزینه را با ورود دستی اطلاعات به حداقل ممکن می رساند. در نتیجه این داده های دقیق به ارائه عملکرد دقیق و داده های حقوق و دستمزد کمک می کنند.

اقتصادی و به صرفه بودن

آیا می دانستید طبق مطالعات انجام شده، سازمان های بزرگ پس از بکار گیری از سیستم های مدیریت خودکار، مانند نرم افزار حقوق و دستمزد، اپلیکیشن حضور و غیاب و اتوماسیون تغذیه کارمندان به ازای هر کارمند  چندین دلار پس انداز می کنند.

کارآمدی و بکارگیری

مدیریت حضور و غیاب پرسنل به صورت دستی یک کار وقت گیر و پر هزینه می باشد. پردازش ورق های کاغذ و برگه های مرخصی، ایجاد برنامه ها، اجازه مرخصی و اضافه کاری و ایجاد دستمزد به صورت دستی زمان می برد. با بکار گرفتن از یک سیستم خودکار که کارها را برای شما انجام می دهد، از مدیریت و پیگیری های مداوم خود جلوگیری کنید، از پیگیری کردن ساعت ورود و خروج کارمندان گرفته تا وارد کردن خودکار اطلاعات به نرم افزار حقوق و دستمزد. با این کار در وقتو هزینه منابع انسانی صرفه جویی شده و دقت اطلاعات وارد شده بالا می رود.

گزارش گیری و خروجی گرفتن از اطلاعات

فقط با چند کلیک ساده می توانید گزارش های دقیقی در مورد کارکرد کارمند، غیبت ها و اضافه کاری تهیه کرده و برای هر یک از داده ها  و اطلاعات داخل سازمان گزارش و خروجی ماهانه دریافت کنید. این گزارش ها سبب شفاف سازی اطلاعات سازمان می شود. مدیران هر زمان که خواستند می توانند از بخش های مختلف خروجی دریافت کنند تا سریعتر بتوانند به اطلاعات دسترسی داشته باشند و همچنین مدیریت بهتری در کارکرد کارمندشان داشته باشند. با سیستم حضور و غیاب کارسو، کارفرمایان می توانند سیاست های درون سازمانی مانند مرخصی ها، کارکرد ها، عملکرد ها، حقوق و دستمزد را به صورت یک استراتژی جزیه تحلیل و بتوانند بهبود و رشد دهند.

632

مدیریت آسان کارمند

برنامه حضور و غیاب کارسو می تواند رفت و آمدها را برای لیست های حقوق و دستمزد و بررسی عملکرد را کاهش دهد. اعلان و هشدارها به صورت خودکار انجام می شوند. مدیر می تواند بدون نیاز به ارتباط گرفتن، بلافاصله درخواست های خروج زود هنگام، درخواست مساعده، درخواست وام، اضافه کاری و.... را تأیید کند. سیستم مدیریت خودکار کارسو می تواند به مدیریت برنامه ها، تخصیص کار و پیگیری تعویض شیفت کمک کند. همچنین  این نرم افزار می تواند به شما در پیش بینی میزان کارکرد ، منابع و بودجه کمک کند.

انعطاف پذیری نرم افزار کارسو

امروزه، در یک محیط جهانی، شما کارمندانی دارید که در شرکت، خانه و یا … کار می کنند. یک سیستم آنلاین مدیریت به سازمان ها این امکان را می دهد تا در زمان کاری کارمندان را کنترل و ردیابی کنند.

جامع و کامل بودن آن

شما می توانید سیاست های خدمات اختصاصی کارسو را طبق قوانین و نیازهای سازمانی خود با سیستم های ردیابی زمان ، مکان و نظارت بر حضور ایجاد کنید. در این نرم افزار برای کارمندان شیفت تعیین کنید و برای هر شیفت پیکربندی های جداگانه داشته باشید. گزینه هایی که در نرم افزار حضور غیاب کارسو وجود دارد:

تعیین شیفت برای هر کارمند

درخواست و ثبت مرخصی

درخواست وام و مساعده

چرخه های حضور و غیاب

و....

مدیریت حضور و غیاب به صورت آنلاین ، امکان ردیابی در زمان واقعی را فراهم می کند. ورودی های خودکار پردازش حقوق و دستمزد را فراهم می کند. این کار به مدیریت برنامه های پرداخت و حسابداری جایگزین کمک می کند. تمامی اطلاعات را به صورت واضح و سریع در دسترس قرار می دهد. مدیران می توانند برای تنظیم قرارداد و برنامه های کاری، گزارش های دقیق برنامه ریزی شده در زمان واقعی  ایجاد کنند.

امنیت بالای نرم افزار آنلاین

اکثر برنامه های مدیریتی آنلاین با استفاده از سیستم ها و با معماری بسیار ایمن ساخته شده اند. به طور خاص، سیستم های بیومتریک بسیار مطمئن و ایمن هستند. می توانند به جلوگیری از اتلاف وقت ، پین های فراموش شده و مدارک شناسایی از دست رفته کمک کنند. این سیستم ها برای سازمان هایی که امنیت یک مسئله مهم برای آنهاست، از کاربردهای بسیاری برخوردار هستند.

یکپارچه بودن خدمات کارسو

سوابق و عملکرد نادرست می تواند هزینه های بسیاری را به سازمان شما خسارت بزند و به آن متحمل کند. همچنین می تواند قوانین کار را نقض کند و جریمه شود. مقررات ایجاب می کند که کارفرمایان میزان حضور و غیاب را پیگیری کنند. در ازای ساعات اضافی که با روحیه انصاف کار می کنند، غرامت لازم را به کارمندان خود ارائه دهند. سیستم مدیریت حضور و غیاب با لیست حقوق و دستمزد شما ادغام می شود. این فرآیند را ساده و در عین حال یکپارچه می کند.

 

 

ارسال نظر: