با هتل های دبی در نزدیکی فرودگاه این شهر آشنا شوید

کدخبر: 2376401

اگر برای تجارت یا تفریح به دبی می‌روید، هتل‌های زیادی مانند هتل گلدن تولیپ دبی در نزدیکی فرودگاه بین‌المللی دبی وجود دارند که می‌توانید در آن‌ها اقامت داشته باشید. رزرو هتل در نزدیکی فرودگاه مزایای زیادی برای مهمانان دارد. در این مطلب می خواهیم چند هتل مناسب در نزدیکی فرودگاه شهر را به شما معرفی کنیم.

8541

 

هتل فرودگاه بین المللی پریمیر این دبی

هتل پریمیر این دبی که درست روبه روی فرودگاه دبی قرار دارد، انتخابی راحت و آسان برای هر کسی است که به دنبال هتل در نزدیکی فرودگاه است؛ زیرا تنها 10 دقیقه با آن فاصله دارد. این هتل فرودگاهی که جزو بهترین هتل های پریمیر این در امارات به حساب می آید، خدمات اتوبوس رایگان به فرودگاه دبی ارائه می دهد. همچنین دارای برخی از بهترین امکانات، از جمله سالن بدنسازی و استخر شنا است.

در این هتل برای خانواده هایی که بچه دارند، اتاق های خانوادگی بزرگی وجود دارد که مناسب 4 یا 5 نفر هستند. علاوه بر این، این هتل درست روبه روی ایستگاه مترو ترمینال 3 فرودگاه واقع است که سفر را برای مهمانان هتل آسان می کند.

آدرس: جاده فرودگاه، روبه روی ترمینال 3، فرودگاه بین المللی دبی

هتل گلدن تولیپ دبی

هتل گولدن تولیپ یک هتل 4 ستاره است که در سال 2011 آغاز به کار کرد. این هتل دارای ساختمانی 7 طبقه با 135 اتاق است. هتل تنها یک کیلومتر تا مرکز شهر و 4 کیلومتر با فرودگاه فاصله دارد. بنابراین اقامت در آن برای سفرهای کاری و تفریحی بسیار مناسب است؛ چراکه دسترسی آن به نقاط مختلف شهر مانند ساحل دبی، مراکز خرید و رستوران ها عالی است.     

از امکانات هتل گلدن می توان به ترانسفر فرودگاهی، خدمات تور، صرافی، اینترنت رایگان، خشکشویی، استخر روباز، باشگاه بدنسازی، سالن بیلیارد و سالن سونا اشاره کرد. در رستوران هتل گلدن تولیپ دبی غذاها به صورت حلال سرو می شوند و رستوران به صورت 24 ساعته در حال فعالیت است.

هتل هالیدی این اکسپرس دبی

هتل هالیدی این اکسپرس یکی دیگر از هتل های نزدیک فرودگاه در دبی است. اتاق‌های این هتل که درست روبه‌ روی ترمینال 3 فرودگاه بین ‌المللی دبی قرار دارند، دارای جدیدترین امکانات رفاهی و مجهز به تهویه مطبوع مرکزی و تلویزیون ماهواره‌ای هستند.

مهمانانی که در این هتل فرودگاهی اقامت دارند، می توانند از رستوران های مختلف هتل که صبحانه، ناهار و شام را با بوفه گرم سرو می کنند، لذت ببرند. این هتل همچنین خدمات خشکشویی، اتو و حمل و نقل به فرودگاه را در صورت درخواست ارائه می دهد. نزدیک‌ترین مرکز خرید به هتل هالیدی، دیرا سیتی سنتر است که مهمانان می‌توانند برای خرید یا تماشای فیلم در سینما به آنجا بروند.

آدرس: روبه روی ترمینال 3 فرودگاه بین المللی دبی

هتل فرودگاه میلینیوم

هتل میلینیوم نیز مانند هتل گلدن تولیپ دبی یک هتل 4 ستاره است که دارای اتاق ها و سوئیت های خانوادگی است. اتاق ها مجهز به وای فای رایگان، مینی بار، ایستگاه چای و سایر امکانات هستند. میهمانان می توانند در یکی از پنج رستوران هتل از صرف غذا لذت ببرند.

سایر امکانات هتل میلینیوم برای مهمانان شامل استخر روباز، مرکز سلامت، اسپا و زمین بازی کودکان می شود. هتل که در چند قدمی ایستگاه مترو GGICO قرار دارد، یکی دیگر از گزینه‌های مناسب برای مسافرانی است که مایل به استفاده از وسایل حمل‌ونقل عمومی هستند. این هتل همچنین سرویس رفت و برگشت رایگان به ترمینال های 1 و 3 فرودگاه ارائه می دهد.

آدرس: جاده فرودگاه، خیابان کازابلانکا، القرهود

هتل جمیرا کریکساید

هتل جمیرا کریکساید که تنها 5 دقیقه با فرودگاه شهر دبی فاصله دارد، اقامتگاهی مجلل در قلب دبی به حساب می آید. هتل با ترکیبی از طبیعت و زیبایی منحصر به فرد، همراه با امکانات رفاهی و رستوران های مدرن با غذاهای عجیب و غریب، یک هتل لوکس ایده‌آل در دبی است. در کنار استخرها و امکانات تناسب اندام، پیشنهاد هیجان انگیزی که این هتل دارد، دسترسی رایگان و نامحدود به پارک آبی وایلد وادی است.

آدرس: القرهود، در کنار دهکده ایرلندی

هتل موونپیک گرند ال بوستان

یکی دیگر از هتل های لوکس محبوب در نزدیکی فرودگاه بین المللی دبی، هتل 5 ستاره و مجلل موونپیک گرند است. در این هتل از گزینه های تفریحی گرفته تا خدمات تجاری به مهمانان ارائه می شود. چه برای اهداف تجاری و چه برای تعطیلات به دبی سفر کنید، از این هتل ناامید نخواهید شد.

اتاق ها مجهز به تلویزیون های صفحه تخت با کانال های ماهواره ای هستند و برخی از آنها، دسترسی مستقیم به استخر دارند. این هتل همچنین دارای یک مرکز سلامت کاملا مجهز است که در آن، ماساژ درمانی، بخار، سونا و جدیدترین تجهیزات بدنسازی به مهمانان ارائه می شوند.

آدرس: جاده کازابلانکا، القرهود، فرودگاه دبی

 

Screenshot 2023-03-15 191922

 

هتل لو مریدین

هیچ چیز بیشتر از هتل های Le Meridien در دبی، لوکس بودن را نشان نمی دهند. این هتل که در بین باغ‌های زیبا قرار دارد، دارای 4 استخر و 18 رستوران و بار است. همه اتاق‌ها به شکل باشکوهی مبله‌ و برخی از آنها، مشرف به استخر هستند. از امکانات این هتل می توان به سالن بدنسازی و سالن اسپای آن اشاره کرد.

آدرس: جاده فرودگاه دبی

رزرو هتل های دبی در نزدیکی فرودگاه در فلای تودی

اقامت در هتل های نزدیک فرودگاه دبی برای مهمانانی که زیاد به این شهر سفر می کنند، مزایای زیادی دارد. از جمله هتل های نزدیک فرودگاه دبی می توان به هتل پریمیر این دبی، هتل میلینیوم، هتل جمیرا کریکساید و هتل گلدن تولیپ دبی اشاره کرد. برای رزرو هر کدام از هتل های دبی و رزرو بلیط هواپیما می توانید وارد وب سایت فلای تودی شوید و با یک جست و جوی ساده متنوع ترین فهرست هتل ها و پروازها را در تاریخ انتخابی خود مشاهده کنید.

 

 

 

 

ارسال نظر: