آوای جادویی و حمایت شهر فرش و شهر لوازم خانگی از استعدادهای برتر

کدخبر: 2376468

مجموعه های شهر فرش و شهر لوازم خانگی که همواره توجه به نیروهای جوان و بهره گیری از قابلیت ها و توانمندی های آنان را در عرصه های اقتصادی در راس اهداف خود قرار داده اند، در اقدامی متفاوت و تازه به حمایت از استعدادهای برتر در قالب یک برنامه بزرگ استعدادیابی، مبادرت نموده اند.

Picture1

 

به گزارش روابط عمومی مجموعه شهر فرش، این مجموعه به همراه مجموعه بزرگ شهر لوازم خانگی با هدف ارج نهادن به قابلیت های ارزشمند جوانان ایرانی و تلاش برای رشد، شکوفایی، حفظ و نگه داشت این استعداد ها، همواره از هیچ اقدامی فرو گذار نکرده و در همین راستا به تازگی با حضور در یک برنامه استعداد یابی تحت عنوان " آوای جادویی " به عنوان حامی، نقش برجسته ای را در پشتیبانی از استعدادهای برتر ایرانی بر عهده گرفته اند.

شایان ذکر است یکی از مهم‌ترین اهداف حضور این مجموعه ها به عنوان حامی در این برنامه استعدادیابی، شناسایی استعدادهای برتر و پرورش این استعدادها در راستای حفظ جوانان ایرانی و بهره گیری از قابلیت های آنان در مسیر توسعه و تعالی هرچه بیشتر کشورمان است.

گفتنی است برنامه استعداد یابی "آوای جادویی" رویدادی تازه برای معرفی استعدادهای برتر در عرصه خوانندگیست که از مسیر یک رقابت سالم و پر هیجان، صورت خواهد پذیرفت.

مجموعه های شهر فرش و شهر لوازم خانگی به عنوان حامیان برنامه آوای جادویی تلاش کرده اند که مجالی برای اشتراک گذاری تجربیات پیش کسوتان موسیقی ایران و همچنین چهره های نام آشنا در این حوزه با جوانان و افراد تازه کار در عرصه موسیقی و خوانندگی را فراهم آورند.

درباره برنامه آوای جادویی

آوای جادویی یک رویداد و یک تریبون رسمی برای به تصویر کشیدن رقابتی سالم و معرفی استعدادهای خوانندگی کشور است و صرفا یک برنامه‌ی تولیدی با رویکرد سرگرمی نیست، بلکه تلاش می‌کند با نمایش به اشتراک گذاشتن تجربیات بزرگان موسیقی کشور، تبادل نظرات کارشناسی و آموزش‌ها و تمرین‌های کاربردی لازم ، علی‌رغم خلق لحظات متفاوت و جذاب برای بینندگان، روند رقابت شرکت کننده‌های مستعد را، هدفمندسازی نموده و قضاوت را در نهایت به مخاطبین واگذار نماید.

 

Picture2

 

در آوای جادویی استعداد‌های خوانندگی در سراسر کشور، که به هر دلیل امکان حضور در یک اتفاق موسیقیایی بزرگ و یکپارچه را نداشته‌اند از طریق فراخوان وارد مرحله راستی آزمایی شده و پس از اخذ رای مثبت مربی خود وارد مسابقه اصلی با سطح حرفه ای می شود.

مسابقه آوای جادویی

برنامه خوانندگی آوای جادویی محصول سال 1400 کشور ایران به تهیه کنندگی محمد تهرانی و مجری گری علی اوجی، آوای جادویی شاید اولین برنامه و مسابقه استعداد یابی خوانندگی در ایران نباaد اما میتوان این مسابقه را یک سر و گردن بالاتر از باقی مجموعه های ساخته شده در این زمینه دانست که در ادامه به آن خواهیم پرداخت اما همیشه معمولا برنامه هایی با سبک و سیاق خوانندگی و مسابقه ای در ایران همیشه با حواشی خاص خود نیز همراه بوده است که این مسابقه نیز از این قاعده مستثنی نیست.

 

ساخت مسابقه آوای جادویی از اوایل سال 1400 در ایران کلید خود و با فراخوان عمومی کار خود را نیز آغاز نمود و شرکت کننده های متعددی از سراسر ایران از طریق وب سایت این مسابقه اقدام به ثبت نام در فراخوان مسابقه آوای جادویی نمودند و در نهایت با پایان اتمام فراخوان و فیلمبرداری برنامه، انتظار می رفت که این مسابقه در سال 1401 به عنوان یک ویژه برنامه نوروزی در فروردین 1401 نیز منتشر گردد که بنا به دلایلی پخش این مجموعه نیز توسط پلتفرم میزبان برنامه آوای جادویی صورت نپذیرفت تا این مسابقه همانند دیگر مسابقه های خوانندگی وارد بلاتکلیفی پخش شود این اولین بار نیست که یک مسابقه خوانندگی با ممیزی ها و حواشی متعدد در پخش روبرو میشود پیش از این نیز تمامی مسابقه های از قبیل خوانندگی با حواشی پخش و سانسور نیز همراه بوده اند.

 

Picture1

اما پس از یک سال و نیم بلاتکلیفی در پخش و انتشار این مسابقه که انتظار میرفت با استقبال خوبی نیز مواجه گردد در اواخر بهمن ماه 1401 اعلام شد که این برنامه قرار است با تغییر پلتفرم میزبان خود در پخش، از تاریخ اسفند ماه 1401 به عنوان ویژه برنامه نوروزی وارد شبکه نمایش خانگی نیز گردد. در ابتدای کار آوای جادویی همیشه برای اکران نوروزی در نظر گرفته شده بود اما بنا به اتفاقات به وقوع پیوسته پخش این مجموعه با حواشی متعددی روبرو شد و باید منتظر ماند آیا در نهایت این مجموعه در شبکه نمایش خانگی منتشر خواهد شد یا خیر.

 

چرا که پیش از این نیز در سال 1400 هم خبری مبنی بر انتشار این سریال در نوروز منتشر گردید اما هرگز این سریال در شبکه نمایش خانگی منتشر شد اما حال که این مسابقه پلتفرم پخش خود را تغییر داده است انتظار می رود در نوروز 1402 مهمان شبکه نمایش خانگی شود چرا که اگر امسال هم این مجموعه به پخش نرسد بعد از گذشت دو سال از ساخت یک مجموعه قطعا شرکت کننده و موزیک ها برای تماشاگران جذابیت خاصی را در بر نخواهد داشت.

 

معرفی مسابقه آوای جادویی

برنامه استعداد یابی آوای جادویی را شاید با اینکه دچار تغییر و تحولاتی در روند خود شده است اما میتوان آن را یک نسخه ایرانی از مسابقه بزرگ (صدای برتر The voice) دانست که 26 آوریل 2011 به منظور یافتن استعداد های خوانندگی از شبکه تلویزیونی ان‌بی‌سی آمریکا به پخش رسید و هم اکنون در بیش از 30 کشور دنیا در حال انتشار می باشد. حال در ایران نیز با همان سبک و دکور قرار است که با عنوان آوای جادویی در شبکه نمایش خانگی منتشر گردد که در مسابقه چهار داور استعداد های خود را پس از کسب رای به عنوان شاگرد خود نیز قبول کرده و آن ها را برای مراحل بالاتر آموزش می دهند.

 

در این مجموعه علی اوجی به عنوان مجری این مسابقه حضور دارد کهم یشود اولین حضور این بازیگر و تهیه کننده جلوی دوربین را به عنوان مجری قلمداد کرد او پیش از این نیز در سریال های متعددی به عنوان بازیگر و تهیه کننده نیز حضور داشته است که از مطرح ترین کار های او میشود به برنامه دورهمی ساخته مهران مدیری نیز اشاره کرد.

 

داوران برنامه آوای جادویی چه کسانی هستند؟

در آوای جادویی سعی شده است که از خوانندگان مطرح ایرانی نیز استفاده شود که محمد اصفهانی، رضا صادقی، محمد معتمدی و رضا یزدانی به عنوان داوران و مربیان این مسابقه نیز شاخته میشوند تمامی قوائد و اصول این مسابقه برگرفته از مسابقه بزرگ The voice نیز می باشد.

Picture1

 

زمان پخش مسابقه آوای جادویی

مسابقه بزرگ استعداد یابی خوانندگی به نام آوای جادویی قرار است که از اواخر اسفند ماه 1401 پخش آن در شبکه نمایش خانگی نیز آغاز گردد.

 

 

 

ارسال نظر: