خدمات زیبایی کلینیک هیر آوان

کدخبر: 2378722

کلینیک زیبایی آوان با در اختیار داشتن دستگاه های روز دنیا و استفاده از متریال مصرفی با کیفیت و دارای تاییدیه زیر نظر پزشکان مجرب و متخصص مجموعه، آماده ارائه خدمات زیبایی و درمانی به شما عزیزان می باشد. لطفاً جهت مشاوره و اطلاع ازقیمت ها با شماره های درج شده در سایت به نشانی hairavan.clinic تماس حاصل فرمائید.

 

 

 

کاشت مو به روش FIT

 

از بهترین و طبیعی ترین روش های کاشت مو روش FIT می باشد. در این روش از یک پانچ کوچک گرد برای استخراج کردن واحد های فولیکول مو از بانک مو استفاده می شود. هر گرافت مو شامل 4 تار مو می باشد. مخفف کلمه FIT استخراج واحد فولیکولی است اما انجمن بین المللی جراحی ترمیم مو در مارس 2018 دستورالعملی صادر کرده است که این روش به نام برش فولیکولی تغییر نام داده شود. یکی از مزیت های این روش این است که هیچ جای زخم و اسکاری باقی نمی گذارد. از این روش برای کاشت ریش و ابرو نیز استفاده می شود. این روش برای افرادی که طاسی و کم پشتی خفیف دارند  روشی کم تهاجمی و بسیار مناسب است.

 

694512

کاشت مو به روش SUT

 

کاشت مو به روش  SUTروشی جدید است که با استفاده از ابزار مدرن انجام می شود و  نسبت به روش های قدیمی موجب ایجاد تراکم بیشتر موها می شود و  دارای متقاضیان زیادی است. همان طور که گفته شد دراین روش از ابزار مدرن و میکروموتورهای اتوماتیک  برای برداشت  گرافت به جای هولدرهای دستی استفاده می شود و به همین دلیل علاوه بر سرعت بیشتر تراکم نیز افزایش می یابد. از مزیت های ویژه این روش پائین بودن احتمال آسیب به گرافت ها می باشد و همچنین اگر فردی قبلاً  روش های دیگر کاشت را انجام داده و نتیجه ی دلخواه حاصل نشده است، انجام روش SUT در صورت داشتن بانک کافی قابل اجرا می باشد. این روش معمولاً دوران نقاهت ندارد و فرد می تواند فعالیت های روزانه خود را انجام دهد. در روش SUT گاهی قابلیت کاشت تا 3 برابر افزایش می یابد.

 

694512

کاشت مو به روش HRT

 

همان طور که می دانید در کاشت مو گرافت ها از بانک مو برداشت شده و به قسمت های طاس و کم پشت پیوند زده می شود، اما گاهی برخی از افراد بانک موی بسیار ضعیفی دارند یا هیچ تار مویی روی سر ندارند که در اصطلاح به آن طاس می گویند. برای این افراد از کاشت مو به روش HRT استفاده می شود که  گرافت ها به روش  کاملاً مصنوعی تولید می شوند. در این روش ساختار موی فرد، جنس و رنگ موی او بررسی می شود و در نهایت نتیجه ی آن شبیه به کلاه گیس است با این تفاوت که روی پوست سر چسبیده می شود. تمام تلاش ها برای شباهت حداکثری گرافت ها به موهای طبیعی انجام شده است اما نمی توان این روش را از روش های نوین کاشت مو به شمار آورد. گرافت های کاشته شده قابلیت رشد ندارند و در بازه زمانی یک سال از بین خواهد رفت و نیاز به ترمیم مجدد دارد. به دلیل معایت فراوان این روش، مورد تایید پزشکان نمی باشد و معمولاً توصیه نمی شود.

 

694512

 

 

 

 

ارسال نظر: