آشنایی با خدمات هتل ارم قشم در سفر به جزیره

کدخبر: 2379201

خدمات هتل ارم قشم چیست؟ قشم بزرگ‌ترین جزیره استان هرمزگان و همچنین، یکی از زیباترین جزیره‌های آن از لحاظ جاذبه‌های گردشگری به‌شمار می‌رود. علاوه‌بر مکان‌های دیدنی، این جزیره دارای بازارهایی با قیمت‌های مناسب و اقتصادی برای خرید نیز است. یکی از بهترین هتل‌های جزیره هتل ارم قشم است. این هتل با امکانات فوق‌العاده خود بالاترین آمار رضایت مسافران را کسب کرده و بسیاری از افراد اقامت در این هتل را به سایر هتل‌ها ترجیح می‌دهند. در ادامه به بررسی امکانات و ویژگی‌ها این هتل می‌پردازیم.

آشنایی با هتل ارم قشم

این هتل زیبا در سال 1395 ساخته شده و مساحت آن در حدود 10000 متر مربع است. هتل ارم یک هتل 4 ستاره بوده و به‌عنوان یکی از هتل‌های لوکس و مجهز قشم شناخته می‌شود. این هتل 5 طبقه بوده و 76 باب اتاق و سوئیت دارد. در معماری هتل ارم از معماری اصیل ایرانی کمک گرفته شده و ظاهر زیبای آن چشم هر بیننده‌ای را به خود خیره می‌کند. علاوه‌بر فضای داخلی هتل، در فضای خارجی آن نیز محوطه بسیار سرسبز و چشم‌نواز با چشم‌انداز خلیج فارس وجود دارد.

خدمات هتل ارم قشم

این هتل خدمات و امکانات زیادی را در اختیار مسافران می‌گذارد. اگر شما هم از جمله افرادی هستید که می‌خواهید با خودروی شخصی به این جزیره سفر کنید، هتل ارم با داشتن پارکینگ رایگان بهترین انتخاب برای شما محسوب می‌شود.

از دیگر خدمات این هتل زیبا می‌توان به اینترنت پرسرعت در لابی و اتاق‌ها اشاره کرد. علاوه‌براین، خدماتی مانند فتوکپی، فکس و کلیه خدمات اینترنتی در این هتل به مسافران ارائه شده و مسافران برای گرفتن یک کپی و یا ارسال فکس نیازی به خروج از هتل ندارند.

خدمات لاندری و خشک‌شویی ارائه شده در این هتل به مسافران کمک می‌کند تا از بابت کثیف‌شدن و یا اتونداشتن لباس‌ به خود نگرانی راه ندهند. این هتل چهار ستاره دارای سالن غذاخوری و صبحانه‌خوری بوده و اگر شما می‌خواهید صبحانه، ناهار و یا شام خود را در اتاق میل کنید، تنها کافیست، به پرسنل پذیرش اطلاع داده و از صرف غذای خود در اتاق لذت ببرید.

پذیرش این هتل به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به مسافران گرامی بوده و کلیه پرسنل این هتل به زبان‌های عربی، انگلیسی و هندی تسلط دارند.

هتل ارم دارای سالن کنفرانس بوده و شما می‌توانید جلسات کاری خود را در این هتل زیبا برگزار کنید. وجود دستگاه ATM در هتل ارم باعث شده تا افراد برای انجام خدمات بانکی خود و یا دریافت پول مجبور به خروج از هتل نشوند. نمازخانه زیبای هتل ارم به شما این امکان را می‌دهد تا به اقامه نماز و طاعات و عبادات خود بپردازید. روم سرویس از ویژگی‌های منحصر به فرد این هتل بوده و شما می‌توانید در هر ساعت از شبانه‌روز غذاهای دلخواه خود را سفارش دهید.

از مهمترین امکانات تفریحی هتل ارم سالن بیلیارد و اتاق ماساژ است. از دیگر خدمات هتل ارم قشم می‌توان به سالن بندسازی اشاره کرد که مجهز به پیشرفته‌ترین سالن‌های بدنسازی است. خدمات تاکسی سروس نیز به شما امکان می‌دهد تا به مکان‌های مختلف جزیره سر بزنید. در هتل ارم فروشگاه صنایع دستی نیز وجود دارد که می‌توانید سوغاتی‌های موردنظر خود را از آن تهیه کنید.

امکانات اتاق‌‌های هتل ارم

در اتاق‌های این هتل زیبا امکانات زیادی وجود دارد که عبارت‌انداز:

  • شبکه ماهواره

  • تلفن

  • کمد لباس

  • اینترنت بی‌سیم رایگان

  • مبلمان و سرویس خواب

  • گاوصندوق

  • سیستم گرمایشی و سرمایشی

  • بطری رایگان آب

  • سیستم تهویه مطبوع هوا

  • سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی

  • حمام و لوازم بهداشتی

  • مینی بار و یخچال

رزرو هتل ارم قشم در فلای تودی

همانطور که اشاره شد هتل ارم قشم هتلی ۴ ستاره است که در سال ۱۳۹۵ در بلوار آزادگان قشم افتتاح شده است. این هتل با موقعیت مکانی عالی، دسترسی آسان به مراکز خرید، ساحل خلیج فارس و جاذبه های گردشگری قشم را برای مهمانان خود فراهم کرده است.

فلای تودی به عنوان یکی از بزرگترین مراجع خدمات سفر در ایران، امکان رزرو هتل ارم قشم را به صورت آنلاین و با بهترین قیمت برای شما فراهم کرده است.

  • ضمانت بهترین قیمت: فلای تودی ضمانت می کند که بهترین قیمت را برای رزرو هتل ارم قشم به شما ارائه می دهد.

  • مقایسه قیمت ها: می توانید قیمت هتل ارم قشم را در تاریخ های مختلف و در سایت های مختلف رزرو هتل مقایسه کنید و سپس بهترین گزینه را انتخاب کنید.

  • اطلاعات کامل: فلای تودی اطلاعات کاملی از هتل ارم قشم مانند امکانات، خدمات، تصاویر و نظرات مسافران را در اختیار شما قرار می دهد.

  • پشتیبانی 24/7: در صورت بروز هر گونه مشکل در حین رزرو هتل ارم قشم، می توانید از پشتیبانی 24/7 فلای تودی کمک بگیرید.

سخن آخر

در این مقاله امکانات و خدمات هتل ارم قشم به‌طور کامل توضیح داده شد. این هتل از بهترین هتل‌های 4 ستاره قشم به انتخاب مشتریان است. خدمات و امکانات رفاهی این هتل بسیار زیاد بوده و حتی برای ماشین‌های مشتریان نیز پارکینگ در نظر گرفته شده و چشم‌اندازی رو به خلیج فارس دارد. امیدواریم با خواندن این مقاله اطلاعات لازم درباره خدمات و امکانات هتل ارم قشم را به دست آورید.

 

ارسال نظر: