معرفی نیم ست طلا لاکچری

کدخبر: 2379312

اگر به‌دنبال خرید طلا و نیم ست طلا لاکچری  هستید، در جای درستی قرار دارید. اورو گالری دارای نیم‌ست‌های مختلف و هنرمندانه‌است که توسط آرتیست‌های طلا و جواهر این مجموعه دیزاین‌ شده‌اند و حالا در اختیار شما برای انتخاب قرار دارند. تنها کاری که لازم است بکنید این است که در ادامه همراه ما باشید تا شما را بیشتر با مجموعه‌های مختلف نیم‌ست اورو آشنا کنیم.

Picture1

نیم ست طلا مرداد

نیم ست طلا خاص مرداد از مجموعه ماه‌های تولد گالری اوروست و نمونه‌های آن برای دیگر ماه‌ها نیز وجود دارد. نیم ست‌های این مجموعه را می‌توان در رنگ‌های طلا، طلای سفید و رزگلد تهیه کرد. طراحی آن به‌شکل صورت فلکی ماه مرداد است که شکل شیر مانندی دارد. این نیم‌ست به‌دلیل اینکه در آن 9 نگین استفاده شده وزن و ارزش زیادی دارد و جزء نیم‌ست‌های سنگین مجموعه ماه‌های تولد محسوب می‌شود.

نیم ست طلا تیر

Picture1

نیم‌ست ماه تیر شکل مینیمال‌تری دارد و طراحی‌اش به نسبت ساده است. در این نیم‌ست از 5 نگین استفاده شده که در نهایت به‌شکل صورت فلکی ماه تیر یعنی عقرب درآمده است. نیم‌ست تیر هدیه‌ای عالی برای خانم‌های خوش‌سلیقه‌ای‌است که به ماه تولد خود اهمیت می‌دهند و دوست دارند که مجموعه طلای مینیمالی داشته باشند.

نیم ست طلا فلاور

فلاور به مجموعه ماه‌های تولد ارتباطی ندارد. فلاور بی‌شک یکی از زیبا‌ترین نیم‌ست‌هایی است که می‌توانید تهیه کنید. درخشش نگین‌های فیروزه‌گون بر روی طلای رزگلد زیبایی این نیم‌ست را دوچندان کرده است. البته که می‌توانید نیم ست طلا خاص فلاور را در رنگ‌هایی طلایی و طلای سفید نیز داشته باشید.

در ابتدا طراحی این نیم‌ست شاید شما را به یاد مجموعه‌های قدیمی و با اصالتی بیندازد که امروز چهره تازه کرده‌اند و قصد دارند با تکیه بر اصالت و غرور پیشین بار دیگر زیبایی خود را از منظر دیگری به‌رخ بکشند. به جرات می‌توانیم بگوییم که نیم ست طلا فلاور یکی از بهترین گزینه‌های برای خانواده‌های اولدمانی و با اصالت است.

Picture1

نیم ست طلا کارتیه

کارتیه برند غریبی در ایران نیست اما شاید چندان هم آشنای همه نباشد چون بسیاری از برند‌های معروف جواهرسازی و مد در ایران فعالیت رسمی ندارند. نیم ست طلا کارتیه برند رسمی این شرکت نیست اما تولیدی براساس محصولات همین شرکت است.

Picture1

طلاهای کارتیه به طراحی خاص خود معروف هستند. طراحی‌های زنجیری زیربافت و حتی گاهی درشت بافت که کاملا در چشم می‌زند. بی‌شک در اورو گالری نیم ست طلا کارتیه سنگین‌ترین نیم‌ست است و مناسب خانم‌هایی که می‌خواهند در یک جمع بدرخشند.

نیم ست طلا فروردین

صورت فلکی این ماه بره نام دارد و همانند تیر طراحی مینیمالی را به‌خود اختصاصی می‌دهد. در این نیم‌ست از 4 نگین استفاده شده اما حرکت مارشکل طلا در طراحی آن توازن خاصی را بین فواصل نگین‌ها پدید آورده و زیبایی دوچندانی را به این مجموعه بخشیده است. انگشتر این مجموعه که همانند یک مجموعه ستاره بر روی دست شما خواهد بود، زیبایی بسیار زیادی خواهد داشت.

 

نیم ست طلا اردیبهشت

صورت فلکی اردیبهشت یعنی ثور طراحی جالب و خاص‌پسندی را دارد. شاید کمتر کسی برای خرید اینترنتی نیم ست طلا ماه تولد اردیبهشت این ست را تهیه کند اما معدود افرادی که این کار را کرده‌اند جزء افرادی هستند که سلیقه بسیار خاص و درخشانی دارند. نیم ست طلا خاص اردیبهشت در گوشواره‌ها و گردنبند طراحی یکسانی دارد و در انگشتر هم به‌شکل خلاقانه‌ای بازوان صورت فلکی را در دست گرفته است.

نیم ست طلا خرداد

2 پیکر افسانه، یعنی صورت فلکی خردادماه شاید بهترین طراحی از مجموعه ماه تولد اورو گالری باشد. یک طراحی مینیمال-کژوال که نمی‌خواهد در بند نظم قرار بگیرد و فرم صور فلکی را حفظ کند. فواصل ستاره‌ها در این نیم‌ست به‌خوبی نشان‌دهنده این موضوع است. شاید برای‌تان عجیب به‌نظر برسد اما طراحی 2 پیکر به‌شکلی مینیمال واقعا سخت است. خصوصا که کسی بخواهد از روی آن مجموعه نیم‌ستی بسازد.

نیم ست طلا اسفند

برج ماهی شاید پیچیده‌ترین طراحی را در بین مجموعه ماه تولد اورو داشته باشد. اسفندی‌های عاشق و پرانرژی می‌توانند از نیم‌ست ماه تولد خود استفاده کنند تا در مراسمات مختلف درخشان به‌نظر برسند. طراحی نیم‌ست اسنفد به‌شکلی است که شاید در نگاه اول کسی نتواند فلسفه‌اش را درک کند اما با کمی فکر اگر مطالعه درباره صور‌های فلکی داشته باشد، متوجه آن خواهد شد.

نیم ست طلا بهمن

خرید نیم ست طلا برای بهمن‌ماهی‌ها اصلا کار سختی نیست اگر اورو گالری را دنبال کنید. با اینکه صورت فلکی بهمن فرم جالبی در طراحی‌ها ندارد اما اورو توانسته زیبایی خلق کند و فرمی هندسی و هنری از صورت فلکی این ماه بسازد. نیم‌ست بهمن یکی از خاص‌ترین و سنگین‌ترین نیم‌های ماه تولد مجموعه ما محسوب می‌شود و بر روی آن 9 نگین ستاره قرار دارد.

جمع‌بندی

برای تهیه نیم ست طلا خاص گالری اورو یکی از بهترین انتخاب‌ها برای شماست. شما می‌توانید در مجموعه ما از بین مدل‌های مختلف نیم‌ستی را انتخاب کنید که با سلیقه شما بیشترین تطابق را دارد. ما همراه تلاش می‌کنیم که به مشتریان‌مان بهترین‌ها را ارائه دهیم.

 

 

 

ارسال نظر: