تسمه و راند وایر ارت

کدخبر: 2379366

تسمه ارت

 تسمه استیل ارت مقاومت خوبی در برابر خوردگی و اکسیداسون دارد. وجود کروم در این آلیاژ سبب قابلیت مقاومت به خوردگی آن شده است. تسمه استیل 304 می‌تواند در محیط‌های مرطوب مقاومت به خوردگی خوبی از خود نشان دهد. تسمه استیل 304 برای استفاده در محیط‌های باز در مناطق ساحلی مناسب نیست چرا که پس از چند سال دچار خوردگی و زنگ زدگی می‌شود. برای این مناطق توصیه می‌شود از آلیاژ 316 که مقاومت بهتری در برابر اکسیداسیون در محیط کلریدی دارد استفاده کنید.

تسمه استیل 314 را می‌توان به روش‌های مختلف جوشکاری کرد. مقدار کم کربن در ساختار استیل 304 آن را برای جوشکاری و شکل دهی مناسب نموده است. برای جوشکاری استیل 304 بهتر است از فیلرمتال 308 استفاده کنید. دقت کنید که مقاطع سنگین از استیل 304 زمانی که جوشکاری شوند.

00

تسمه استیل 304 را نمی‌توان با انجام عملیات حرارتی استحکام بخشی کرد. برای افزایش سختی و استحکام این آلیاژ تنها می‌توان از عملیات کارسرد بهره جست. برای این استیل دمایی در حدود 1010 تا 1120 نیاز است. استیل 304 برای بهبود قابلیت شکل پذیری و ماشینکاری و همچنین حذف تنشهای باقی مانده ناشی از تغییر شکل است.

تسمه استیل ارت

تسمه استنلس استیل از جمله انواع مقاطع استنلس استیل می باشد که در قطعه سازی و صنایع گوناگون کاربرد بالایی دارد. تسمه های استیل در واقع برشی از سطح مقطع فلز استیل روی می باشد که نسبت به تسمه های طنابی مقاومت و تحمل بار بیشتری را دارند.

 این محصول با انواع گریدهای استیل از جمله 316 و 304 ساخته می شوند که قیمت و ویژگی های هر کدام از آن ها متفاوت می باشد. از این رو شما برای اطلاع از قیمت تسمه استیل 304 و 316 می توانید با کارشناسان آرک صنعت در ارتباط باشید. همچنین تسمه دکوراتیو، نارک و پامنار نیز نمونه ای از انواع آن می باشد. در ادامه برای شناخت بیشتر این محصول با ما همراه باشید.

تسمه گالوانیزه ارت

تسمه گالوانیزه ارت که برای سیستم ارت به کار میرود معمولا سایز ۳*۳۰ می باشد . قیمت تسمه گالوانیزه ارت بسیار مناسب تر از تسمه تمام مسی می باشد. و میتوان این نوع تسمه رو به صفحه ارت گالوانیزه جوش زد و در سیستم ارتینگ مورد استفاده قرار داد. که این نوع تسمه ها یا شمش های گالوانیزه مقاومت بسیار زیادی در برابر خوردگی و زنگ زدگی دارند. معمولا به متراژ پنج تا شش متر از این نوع تسمه ها رو به صفحه ارت جوش میدهند تا در سیستم ارت یا چاه ارت مورد استفاده قرار گیرد.

راند وایر

راند وایر که در سیستم ارت و همبندی ساختمان مورد استفاده قرار میگیرد دارای انواع مختلفی می باشد که میتوان به راند وایر گالوانیزه اشاره کرد. نوع دیگر این هادی ارت مفتول استنلس استیل می باشد که دارای قیمت بالاتری نسبت به مفتولهای گالوانیزه می باشد. مفتول گالوانیزه یا راندوایر اخیرا به جای سیم مسی ارت در سیستم همبندی مورد استفاده قرار گرفته است. به دلیل اینکه بسیار قیمت مناسبت تری نسبت به سیم ارت مسی دارد.

00

راند وایر گالوانیزه ارت

راند وایر گالوانیزه که در سیستم ارت و همبندی استفاده میشود دارای دو سایز راند وایر نمره ۱۰ میلیمتر و راندوایر ۸ میلیمتر می باشد. راند وایر مفتول ارتی است که دارای ضخامت حدود ۵۰ میکرونی گالوانیزه گرم می باشد. که به دلیل قیمت بسیار مناسب آنها در سیستم همبندی ساختمان ها استفاده میشود. از انواع دیگر راندوایر میتوان به راند وایر استلس استیل و مفتول ارت آلومینیوم اشاره کرد. که همه اینها نسبت به سیم مسی از قیمت مناسب تری برخوردار هستند.

خرید تسمه و راند وایر

برای خرید تسمه و راند وایر  استیل و گالوانیزه با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت می توانید به فروشگاه آرک صنعت در تهران، لاله زار مراجعه نمایید و یا با مشاورین این فروشگاه تماس بگیرید. برای تماس با مشاورین این فروشگاه با شماره:  021.40330580 - 09124339161 می توانید تماس بگیرید و یا به نشانی: arc-sanat.com مراجعه نمایید.

 

 

ارسال نظر: