بنی گانتس: از اقدامات نتانیاهو خسته شده‌ام

کدخبر: 2366542

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی ضمن انتقاد از عملکرد نتانیاهو گفت که از اقدامات او خسته شده است.

بحران ائتلاف کابینه رژیم صهیونیستی همچنان به قوت خود باقی است و در حال تشدید است. منابع نزدیک به بنی گانتس وزیر جنگ رژیم صهیونیستی و رئیس حزب آبی و سفید اعتراف کرده که از نخست وزیر این رژیم ناامید شده و اقدامات نتانیاهو کابینه را در آستانه سقوط قرار داده است.

در گزارش منتشر شده در معاریو، مقامات نزدیک به گانتس اعلام کردند که وزیر جنگ صهیونیست‌ها از رفتار نتانیاهو «بیمار و خسته» شده است.

گانتز در خصوص وضعیت کنونی کابینه رژیم صهیونیستی گفت: «من وارد سیاست شدم تا کمک کنم، نه اینکه رنج بکشم. من احساس می‌کنم که به طور مداوم مجبورم جلوی آنچه نتانیاهو و افرادش می‌خواهند را بگیرم. من وارد سیاست نشدم تا مانع اتفاقات شوم بلکه می‌خواهم امور را پیش ببرم».

گفته می‌شود گانتس معتقد است که نتانیاهو توافق نامه‌های بین دو طرف را نقض کرده است.

گفتنی است، نتانیاهو به دنبال عدم تصویب بودجه سالانه کابینه است تا بدین ترتیب موجبات انتخابات زودهنگام را فراهم آورد و توافقی که پیش از این با گانتس داشته که باید پس از گذشت یک و سال نیم، مقام نخست وزیری را به وزیر جنگ تحویل دهد را بر هم بزند.

حزب لیکود تصور می‌کند که اگر انتخابات زود هنگام برگزار شود، این بار بدون نیاز به ائتلاف با حزب آبی و سفید می‌تواند تشکیل کابینه دهد.

امید نتانیاهو به حذف حزب آبی و سفید از قدرت در حالی است که طی بیش از بیست هفته اخیر، اعتراضات علیه فساد و ناکارآمدی نتانیاهو به اوج خود رسیده است.

«باشگاه خبرنگاران جوان»

ارسال نظر: