حمله نظامیان صهیونیست به اردوگاه جنین

کدخبر: 2376370
خبرنگار:

گزارشی از حمله گسترده نظامیان ارتش و نیروهای امنیتی رژیم صهیونیستی به اردوگاه جنین

نسیم آنلاین:

بعد از ظهر امروز (سه شنبه ۱۶ اسفند) نیروهای نظامی و امنیتی رژیم صهیونیستی برای چندمین بار در چند ماه گذشته به اردوگاه جنین یورش بردند. 

به گزارش خبرگزاری شهاب، نیروهای مقاومت حاضر و فعال در اردوگاه جنین به شدت با نیروهای رژیم صهیونیستی درگیر شدند. نظامیان رژیم صهیونیستی یک ساختمان در اطراف جنین را محاصره و آن را با بالگرد هدف حمله موشکی قرار دادند.

photo_2023-03-07_18-39-51

به گزارش رادیوی ارتش رژیم صهیونیستی ۴ مبارز فلسطینی از جمله عامل عملیات حواره(قسام عبدالفاتح الحسین) در این حمله به شهادت رسیدند. اما منابع محلی تعداد شهدا را تا این لحظه ۶ نفر اعلام کردند.

photo_2023-03-07_21-13-57

 المیادین نیز از زخمی شدن ۵ فلسطینی دیگر در پی این حمله خبر داد و حال برخی از آنها را وخیم گزارش کرد. منابع محلی همچنین از شلیک مستقیم نظامیان صهیونیست به سمت آمبولانس‌ نیروهای امدادی فلسطینی خبر می‌دهند.

photo_2023-03-07_18-39-40

رسانه‌های فلسطینی همچنین از بازداشت سه نفر پس از عملیات همزمان ارتش اسرائیل در نابلس خبر می‌دهند. نیروهای امنیتی رژیم در طی این حمله اقدام به بستن اطراف هوارا و جاده‌های منتهی به نابلس کردند. 

در پی حمله امروز رژیم به اردوگاه جنین، نیروهای امنیتی رژیم از پوشش کامیون‌های تجاری و غیر نظامی به منظور جلوگیری از شناسایی توسط رزمندگان مقاومت به هنگام ورود به اردوگاه استفاده کردند که در حملات قبلی رژیم به مناطق کرانه باختری این عمل تکرار شده بود.

نیروهای امنیتی اسرائیل همچنین در حین حمله امروز به جنین اقدام به ارسال پیامکی تهدید آمیز برای ساکنین اردوگاه جنین کردند که به آنها در مورد مشارکت در درگیری با نیروهای رژیم و تبعات آن هشدار داده بود.

photo_2023-03-07_21-06-22

همچنین منابع خبری از سرنگونی دست کم یک پهپاد نظارتی و همچنین زخمی شدن چند تن از نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی خبر می‌دهند.

حملات نیروهای نظامی و امنیتی رژیم صهیونیستی به اردوگاه‌های کرانه باختری در چند ماه گذشته و پس از به قدرت رسیدن مجدد بنیامین نتانیاهو به کمک احزاب دست راستی و افراطی رژیم افزایش یافته و در مقابل نیز منجر به پاسخ متقابل نیروهای مقاومت فلسطینی می‌شود.

 

ارسال نظر: