دعوا بر سرِ تاکسی‌های فرودگاه امام

کدخبر: 2376037

بازرس کل امور راه و شهرسازی از ورود سازمان بازرسی به افزایش قیمت نامتعارف تاکسی‌های فرودگاه امام خمینی(ره) خبرداد.

نسیم آنلاین: چند روز پیش بود که سرپرست شهرک فرودگاهی امام خمینی (ره) از دستور دادستانی مبنی بر ممنوعیت ورود تاکسی‌های اینترنتی مانند اسنپ و تپسی به فرودگاه امام خبر داد و گفت این تاکسی‌ها در شعاع 800 متری حق ورود به محدوده فرودگاه را ندارند.

این تصمیم که موجب ایجاد انصار در حمل و نقل مسافر می‌شد، خیلی زود جنجالی شد.

جابجایی مسافر در فرودگاه امام خمینی توسط چند شرکت محدود انجام می‌گیرد و با ممنوعیت ورود تاکسی‌های اینترنتی و کاهش ظرفیت حمل مسافران، افزایش شدید کرایه در تاکسی‌های فرودگاه را به همراه داشته است. مساله‌ای که باعث شد بازرس کل امور راه وشهرسازی از ورود سازمان بازرسی به ماجرای افزایش قیمت‌ها خبر بدهد.

سیداکبر حسینی موخر، بازرس کل امور راه وشهرسازی بازرسی کل کشور گفت: « به منظور رعایت حقوق عامه و جلوگیری از نارضایتی عمومی و در اجرای بند (ج) ماده (۱۱) قانون تشکیل سازمان بازرسی کل کشور، این سازمان به موضوع ورود و طی نامه‌ای خطاب به سرپرست شرکت شهر فرودگاهی امام (ره) بر لزوم اتخاذ تدابیر لازم تاکید کرده است.»

ماجرای ورود دادستانی به موضوع تاکسی‌های فرودگاه و حالا ورود سازمان بازرسی در آن، در حالی اتفاق می‌افتد که دود این مساله در چشم مسافران می‌رود. مسافرانی که با محدودیت در انتخاب خدمت مواجه شده و مبلغ گران‌تری هم باید پرداخت کنند و باید منتظر بمانند سرانجام این ماجرا به کجا خواهد رسید.

ارسال نظر: