راهنمای خرید سیم و کابل بصورت اینترنتی در ایران

کدخبر: 2360424

در صنعت برق و حتی در زندگی روزمره سیم و کابل های برق بسیار پرکاربرد می باشند به طوری که نمی توان بدون آن ها کار ها را پیش برد. خرید کابل و سیم در انواع مختلف با شکل ها و اندازه ها و ضخامت های گوناگون در این سایت امکان پذیر است. هر یک از انواع مختلف آن ها را می توان در شرایط خاصی مورد استفاده قرار داد.در ادامه بیشتر به موضوع خرید کابل و سیم پرداخته ایم. در صورت نیاز با ما در تماس باشید.

نسیم آنلاین : در صنعت برق و حتی در زندگی روزمره سیم و کابل های برق بسیار پرکاربرد می باشند به طوری که نمی توان بدون آن ها کار ها را پیش برد. خرید کابل و سیم در انواع مختلف با شکل ها و اندازه ها و ضخامت های گوناگون در این سایت امکان پذیر است. هر یک از انواع مختلف آن ها را می توان در شرایط خاصی مورد استفاده قرار داد.در ادامه بیشتر به موضوع خرید کابل و سیم پرداخته ایم. در صورت نیاز با ما در تماس باشید.

خرید انواع سیم

سیم برق نیز همانند کابل ها دارای انواع مختلفی اند که در مصارف مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. سیم ها از لحاظ بار و ضخامت به انواع مختلفی تقسیم می شوند. شما می توانید در این سایت با جستجو محصول مد نظر خودتان را به راحتی پیدا کنید و اقدام به خرید سیم کنید. ما این اطمینان را به شما می دهیم که با کیفیت ترین سیم های برق را در اختیار شما قرار خواهیم دارد. از جمله انواع سیم که می توانید در این سایت اقدام به تهیه آن کنید می توان به سیم افشان، سیم افشان ارت، سیم مفتولی، سیم نایلونی، سیم کیسه ای اشاره کرد که با اندازه های مختلف موجود هستند.

خرید کابل در این سایت

ما علاوه بر سیم در این سایت به فروش کابل نیز می پردازیم. کابل ها در واقع چند سیم برق می باشند که در کنار هم قرار گرفته اند و با یک روکش عایق کاور شده اند. کابل ها نیز همان کار انتقال جریان را انجام می دهند با این تفاوت که دارای بار الکتریکی بالایی می باشند. کابل ها نیز در انواع و اندازه های مختلف با توجه به کاربر های متفاوت به انواع مختلفی تقسیم شدند. در انتخاب کابل ها باید دقت لازم را داشت زیرا هر یک از انواع آن دارای کاربرد متفاوت است. از انواع کابل می توان به کابل افشان، کابل مفتول NYY، کابل مفتولی کولری، کابل سازمانی، کابل کواکسیال، کابل شیلدار، کابل آلومینیوم، کابل تلفن اشاره کرد. شما عزیزان می توانید کلیه انواع مختلف کابل را در این سایت تهیه کنید.

قیمت و خرید خرید سیم و کابل

در سایت تهران برق همان طور که گفتیم می توانید به تهیه انواع مختلف خرید سیم و کابل بپردازید. سایت ما انواع سیم و کابل را با بالاترین کیفیت و به صرفه ترین قیمت در اختیار شما قرار داده است. توجه کنید که قیمت های محصولات ما بر حسب ریال بوده و قیمت ها برای هر یک متر در نظر گرفته شده اند. در ظمن بهتر است بدانید که تمام محصولات ما دارای استاندارد ملی ایران می باشد و به هیچ عنوان دارای محصولات غیر استاندارد و غیر اصل نمی باشد. می توانید محصولات و انواع سیم و کابل را در لیست هایی که برای شما عزیزان تهیه کرده ایم مشاهده کنید و با پیدا کردن محصول مدنظرتان از میان محصولات لیست میتوانید از قیمت آن نیز اطلاع داشته باشید. توجه کنید که با توجه به وضعیت کشور امکان نوسان در قیمت ها موجود است. شما می توانید با تماس با ما اطلاع خرید محصول مدنظرتان را به ما بدهید تا در کمترین زمان سفارشتان را تحویل بگیرید.

ارسال نظر: