شرایط و چگونگی استفاده از مشاوره حقوقی تخصصی استارتاپ ها چیست؟

کدخبر: 2372616

بله، زیر بنای یک شغل اگر درست بنیان نهاده شود تا آخر مسیر خود را پیدا کرده و به هدف های بالا و موفقیت خواهد رسید. قبل از اینکه به قسمت مشاوره حقوقی استارتاپ اشاره کنیم اجازه دهید کمی در مورد استارتاپ توضیح دهیم و به شما مفهوم آن را بگوییم. استارتاپ به معنی شروع کردن یک کسب و کار نوین است. ممکن است که این کسب و کار نوین، ایده و خلاقیت ایجاد آن شغل باشد یا حرفه ای باشد که در گذشته وجود داشته و حال اشخاصی بخواهند الگو بگیرند و اقدام به راه اندازی آن بنمایند. در هر دو حالت نام برده، معرفی شدن در بازار کار تابع شرایط خاصی بوده و پیدا کردن مشتری در ابتدا بسیار مشکل می باشد. در حالت اول که ایده نوین است قطعا هزینه های زیادی باید صرف معرفی محصول یا خدمات به بازار شود و باید یک بازاریابی قوی صورت گیرد. در حالت دوم چون کسب و کار مشابه وجود داشته پس رقابت با افرادی که سال هاست در این عرصه فعالیت می کنند کمی مشکل بوده و جهت شناخته شدن در بازار بسیار باید به کیفیت محصول یا خدمات دقت شود. همه موارد گفته شده نیازمند یک مشاوره تخصصی در امور حقوقی استارتاپ می باشد. مشاوره حقوقی استارتاپ ها شما را در انعقاد قرارداد قانونی و صحیح یاری داده و زمینه های پیشرفت شما را فراهم خواهد کرد. شاید از خود بپرسید مشاور حقوقی استارتاپ با مسائل حقوقی سروکار دارد و شما را در مباحثی از جلمه انعقاد قراردادهای استارتاپی و آشنا ساختن با معضلات قانونی که در مسیر شروع یک کسب و کار است راهنمایی می کند. در ادامه مقاله همراه ما باشید تا بیشتر در این باره بحث کنیم.

مشاوران چگونه در حیطه کسب و کار  به ما مشاوره خواهند داد؟

عموما مشاوره­هایی که در حیطه استارتاپی صورت می­گیرد در زمینه های مختلف است. مشاوره حقوقی استارتاپ تخصصی، مشاوره مالی، مشاوره تنظیم قراردادهای استارتاپی و ... از جمله مشاوره های حیطه استارتاپ می باشد که در ادامه به شما توضیح می­دهیم.

مشاوره حقوقی استارتاپ ها چه کمکی می تواند به ما بکند؟

تبلیغات 2

شما در ابتدا که کسب و کار خود را می خواهید آغاز کنید در وهله اول در رابطه با ثبت شرکت باید اقدام کنید. مراحل قانونی ثبت شرکت کمی پیچیده است و شرایط قانونی خاصی دارد. در وهله دوم زمانی که شرکت به موفقیت رسید و وارد ایرادات قراردادی شد به دلیل پیچیدگی هایی که در تنظیم و عقد قرارداد وجود دارد حتما یک نفر باید شما را راهنمایی کند، مالکیت فکری گزینه دیگر مشاوره حقوقی است که شما بدان نیاز دارید. به همین دلیل بهتر است قبل از شروع استارتاپ خود از یک مشاور جهت مشاوره حقوقی استارتاپ ها استفاده کنید تا راهکارهای قانونی را با شما در میان بگذارد.

آیا برای شروع یک استارتاپ نیازمند مشاوره تخصصی استارتاپی می باشیم؟

مشاوره تخصصی استارتاپ: قطعا در هر شغلی یک سری تکنولوژی ها مورد استفاده قرار می­گیرد اما شما که در اول راه هستید و هنوز در رابطه با چگونگی استفاده از این تکنولوژی ها هیچ آشنایی ندارید باید از یک نفر متخصص کمک بگیرید که شما را راهنمایی کند و چگونگی استفاده از ابزارهای تکنولوژی را به شما بیاموزد. این شخص می­تواند از مشاوران شرکتی باشد که شما می­خواهید نرم افزار مورد نیاز خود را خریداری کنید یا اینکه عضو شرکت­هایی که دوره های آموزشی نرم افزارهای کسب و کار می دهند باشد.

چه زمانی باید از مشاوره مالی استارتاپ استفاده کرد؟

تبلیغات 3

این نوع مشاوره دامنه وسیعی دارد از حوزه سرمایه گذاری ها گرفته تا بخش بیمه، مستندات مالی، حسابرسی و ... از جمله مشاوره هایی است که در هنگام شروع حرفه خویش باید از یک مشاور متخصص استارتاپ یاری بگیرید.

آیا برای تنظیم قرارداد خود نیازمند مشاور حقوقی متخصص استارتاپ هستیم؟

قراردادها در حوزه استارتاپی نقش اساسی را دارا می باشند. انواع قراردادهایی که در استارتاپ ها مورد استفاده قرار می گیرند می توان به قرارداد هم بنیانگذاران، قرارداد عدم افشا، قرارداد استخدام، قرارداد مشاوره و بسیاری از قراردادهای دیگر می باشند که از اهمیت زیادی برخوردار هستند. برای تنظیم این نوع قراردادها یک کسب و کار نوپا نیازمند مشاور متخصص جهت مشاوره حقوقی استارتاپ می باشد تا بتوانند قراردادهای قانونی تنظیم کنند و در آینده با مشکلات قانون در استارتاپ خود مواجه نشوند.

ارسال نظر: