کاربرد موتور ساید در صنعت سایبان برقی و کرکره برقی

کدخبر: 2372838

کاربرد موتور ساید با توجه به ساختار و ویژگی های آن متفاوت است. از موتور ساید برای به حرکت درآوردن کرکره برقی و سایبان برقی استفاده می کنند.

موتور ساید مهم ترین جزء درب های برقی به حساب می آید. کاربرد موتور ساید به دلیل دارا بودن ویژگی های خاص در اکثر مراکز تجاری و صنعتی مشهود است. استفاده از موتور ساید برای درب های صنعتی با ابعاد بزرگ، ایده آل می باشد. مقاومت و تحمل وزن موتورهای ساید بسیار زیاد است. موتورهای ساید به دلیل توان بالا و مصرف پایین انرژی در درب های صنعتی مورد استفاده قرار می گیرند. به همین دلیل استفاده از موتور ساید در صنعت سایبان برقی و کرکره برقی بسیار زیاد است. موتورهای ساید جزء قوی ترین موتورهای الکتریکی موجود در بازار به حساب می آیند.

 موتوهای ساید دارای UPS یا باتری اضطراری هستند. این موتورها هیچگونه محدودیت وزنی ندارند. موتور ساید برای مکان های با تردد بالا ایده آل هستند. این موتورها در کنار کرکره قرار می گیرند. می توان گفت طول عمر و دوام موتورهای ساید نسبت به توبلار بیشتر است. سیستم پاراشوت موجود در این نوع موتورها از سقوط کرکره جلوگیری می کند. موتورهای ساید هیچگونه سر و صدایی ندارند. نصب، راه اندازی، تعمیرات و نگهداری موتورهای ساید بسیار راحت و آسان می باشد. توان بالای این موتورها باعث افزایش کاربرد موتور ساید در صنایع مختلف شده است.

نایس سایبان نمایندگی فروش انواع موتور ساید در ایران

شرکت نایس سایبان یک شرکت تحت لیسانس اروپایی است. موتور ساید کاربرد بسیار زیادی در صنعت کرکره برقی و سایبان برقی دارد. این نوع موتور در انواع مختلفی ساخته می شود. انواع مختلف موتورهای ساید پاسخگوی هر طیفی از انتظارات مشتریان است. شرکت نایس سایبان از سابقه طولانی در زمینه فروش انواع موتور ساید برخوردار می باشد. اعتیار و سابقه این شرکت سبب جلب رضایت مشتریان شده است. شرکت نایس سایبان با ارائه انواع موتورهای ساید توانسته است نیاز مشتریان را برطرف کند. شما می توانید قبل از خرید موتور ساید با مشاوران و کارشناسان فروش شرکت نایس سایبان ارتباط بگیرید، در اینصورت موتور سایدی متناسب با نیاز کاری خود خریداری می کنید. کیفیت و کارایی موتورهای نایس سایبان زبان زد خاص و عام است.

 با انتخاب شرکت نایس سایبان خرید راحت و آسانی را تجربه خواهید کرد. موتورهای ارائه شده توسط شرکت نایس سایبان از وزن کم، نصب آسان و عملکرد کم صدا برخوردار هستند. این موتورها در صورت افزایش دما به صورت خودکار قطع می شوند. این امر مانع از صدمه به موتور خواهد شد. شرکت نایس سایبان برای برطرف کردن نیاز مشتریان با بودجه کم، موتورهای سبک تر را به آن ها ارائه می دهد. موتورهای سبک تر بر اساس متر مربع کار می کنند. هزینه این نوع موتورها بسیار پایین است. شما با هر بودجه ای که در اختیار دارید، می توانید از موتورهای ساید شرکت نایس سایبان بهره مند شوید.

تمامی موتورهای ساید شرکت تحت لیسانس ایتالیا می باشند!

شرکت فوق حرفه ای نایس سایبان انواع موتورهای ساید را با تضمین کیفیت و مقاومت در اختیار مشتریان قرار می دهد. تمامی موتورهای شرکت تحت لیسانس ایتالیا می باشند. می توان گفت دلیل تمایز شرکت نایس سایبان از سایر شرکت ها تحت لیسانس ایتالیا بودن محصولات آن است. موتورهای ساید طبق آخرین فناوری روز دنیا تولید می شوند. به عبارت دیگر طراحی و ساخت این موتورها توسط متخصصان حرفه ای و با بهره گیری از دانش روز دنیا انجام می شود.

موتورهای ساید این شرکت قادر به حمل وزن های مختلف هستند. همچنین در صورت مواجهه با بارهای مختلف کار خود را بدون سر و صدا ادامه می دهند. توان این موتورها بسیار زیاد است. موتورهای ساید این شرکت از طول عمر و دوام بالایی برخوردار هستند. موتورهای ساید شرکت نایس سایبان رتبه برتر کشور را دارند. کیفیت بالای موتورهای ساید این شرکت سبب افزایش طول عمر و دوام آن ها شده است.

تامین تمامی قطعات موتورهای ساید و ارائه ضمانت نامه توسط شرکت

یکی از مزایای ویژه شرکت نایس سایبان، تامین تمامی قطعات موتورهای ساید است. این شرکت معتبر با ارائه تمامی قطعات نیاز مشتریان را برطرف می کند. قطعات شرکت نایس سایبان اورجینال هستند. موتورهای ساید ارائه شده توسط شرکت نایس سایبان خاصیت ضد آب و ضد زنگ دارند. تیغه های این موتورها به گونه ای ساخته شده اند که با شرایط مختلف جوی سازگاری بالایی دارند. شرکت نایس سایبان جهت آسودگی خیال مشتریان تمامی قطعات خود را به صورت گارانتی دار در اختیار آن ها قرار می دهد. گارانتی موتورهای ساید نشان دهنده کیفیت و طول عمر بالای آن ها است. موتورهای ساید شرکت نایس سایبان با مجهزترین ساختارها تولید می شوند. موتورهای ساید از طریق نیروی الکتریکی سایبان را باز و بسته می کنند. کارایی راحت موتور سبب افزایش کاربرد موتور ساید در صنایع مختلف شده است. 

موتورهای ساید با توجه به وزن کرکره دسته بندی می شوند!

موتورهای ساید از نظر عملکرد به دو دسته AC و DC تقسیم می شوند. یکی از فاکتورهای مهم موقع خرید موتور ساید وزن کرکره است. برخی از موتورهای برقی تحمل وزن بالایی ندارند، به همین دلیل موتور باید متناسب با وزن کرکره انتخاب شود. برای تشخیص دقیق وزن تیغه کرکره برقی باید به نوع آلیاژ بکار رفته و روش ساخت آن توجه کنید. تیغه های کرکره برقی به صورت تک جداره و یا دو جداره ساخته می شوند. درب های دوجداره وزن بیشتری نسبت به درب های تک جداره دارند. برای دست یابی به وزن کلی کرکره برقی باید وزن هر متر مربع تیغه را در ابعاد آن ضرب کنید. تیغه های مورد استفاده در کرکره برقی جنس آلومینیومی دارند. هر مترمربع تیغه 10 کیلوگرم وزن دارد. استفاده از موتور ساید برای کرکره برقی با وزن بالا ایده آل است. معمولا از موتور ساید برای کرکره های با وزن 150 کیلوگرم به بالا استفاده می کنند. می توان گفت موتورهای ساید براساس وزن کرکره برقی در انواع مختلفی تولید می شوند. استفاده از موتور ساید برای مکان های پر تردد از قبیل  مراکز خرید و پاساژها بسیار ایده آل است.

ارسال نظر: