از سفارش تا تحویل بهترین سازه‌های شیشه‌ای در ایران

کدخبر: 2372861

شیوه های مدرن سازه ای در دنیای امروزی سبب شده است که متریال های جدیدی جای خود را به مصالح قدیمی تر بدهند. شیشه به عنوان یکی از بهترین مواد برای ساخت انواع سازه های شیشه ای امروزه به کار می رود و با توجه به ظاهر مدرن و سادگی آن طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است.

به همین دلیل امروزه شرکت های مختلفی پا به عرصه ساخت انواع سازه های شیشه ای از جمله نمای شیشه ای ، پارتیشن شیشه ای ، پله شیشه ای و بسیاری دیگر از سازه ها که ماده اولیه آن ها شیشه است نموده اند. این شرکت ها قادر به تولید مدل های مختلفی از سازه ها با استفاده از شیشه سکوریت هستند و تمامی مراحل سفارش مشتری را از به بهترین شکل ممکن انجام می دهند. در این جا به برخی از پرطرفدار ترین سازه های شیشه ای اشاره خواهیم نمود.

پارتیشن شیشه ای

یکی از بهترین روش ها برای جداسازی فضای داخلی ساختمان استفاده از پارتیشن شیشه ای می باشد.این پارتیشن ها دیوار های موقتی از جنس شیشه می باشد که با استفاده از آن می توان به راحتی قسمت های مختلف را از هم جدا و فضاهای گوناگونی را به وجود آورد. استفاده از این پارتیشن ها در ادارات و منازل دارای مزایای بسیاری می باشد که برخی از آن ها عبارتند از:

  • استفاده از حداکثر فضا با کمترین میزان اشغال محیط
  • صرفه جویی در مصرف انرژی به دلیل عبور نور از این دیوار و استفاده از حداکثر نور طبیعی. همچنین با استفاده از پارتیشن شیشه ای از نوع شیشه سکوریت و به صورت دو جداره می توان عایق حرارتی و صوتی مناسبی ایجاد نمود.
  • خلق فضای مدرن و زیبا با استفاده از انواع مختلف شیشه های بکار رفته در این پارتیشن ها (استفاده از شیشه های دکوراتیو)
  • افزایش بازدهی پرسنل در محیط کار
  • نظافت آسان
  • نصب راحت و قابلیت جابجایی بدون نیاز به تخریب و یا مصالح ساختمانی
  • عمر طولانی مدت پارتیشن شیشه ای
  • قیمت پارتیشن شیشه ای مناسب تر از سایر روش ها می باشد.

مراحل سفارش ، تحویل و نصب پارتیشن شیشه ای

پیش از هرچیز به منظور اجرای پارتیشن شیشه ای نیاز به ثبت سفارش توسط مشتری می باشد. پس از آن که مشتری اقدام به سفارش نمود از طرف شرکتی که انجام کلیه مراحل به آن سپرده شده است کارشناسانی جهت ارزیابی و محاسبه در محل مورد نظر حظور پیدا خواهند کرد و محاسبات مورد نیاز را انجام می دهند. در این مرحله پس از ترسیم نقشه و تایید آن توسط مشتری میزان و متراژ مورد نیاز محاسبه و پیش فاکتور برای مشتری ارسال می گردد. همچنین مشتری می تواند در این مرحله مدل های مختلفی از شیشه سکوریت را بر اساس نیاز خود انتخاب نماید. نوع درب ، تک جداره یا دو جداره بودن پارتیشن ها ، شیشه های دکوراتیو مورد نیاز ، جنس یراق آلات و... همگی در این مرحله توسط مشتری انتخاب می گردد.

پس از این مرحله مقدار شیشه مورد نیاز و سایر موارد به کارخانه ارسال و فرآیند تولید پارتیشن شیشه ای آغاز می شود. همچنین زمان نصب با مشتری هماهنگ خواهد شد. پس از آماده سازی پارتیشن ها در کارخانه آماده ارسال به محل مورد نظر شده تا نصاب ها شروع به انجام مراحل نصب نمایند. به دلیل سهولت نصب پارتیشن شیشه ای نسبت به سایر روش ها ، این مرحله بسیار سریعتر انجام می شود و تنها در یک روز می توان کلیه مراحل نصب را انجام داد. نصب پارتیشن شیشه ای می بایست حتما توسط متخصصین این کار انجام گیرد.

شیشه های دکوراتیو چیست؟

یکی از مهم ترین خواص شیشه تنوع در ساخت مدل های مختلفی از آن می باشد که به دلیل همین خاصیت می توان از آن در بسیاری از فضاها استفاده نمود و شیشه های دکوراتیو را خلق نمود. با استفاده از دستگاه های مختلف می توان اقدام به ساخت انواع گوناگونی از سازه ها مانند پارتیشن شیشه ای ، نمای شیشه ای ، درب شیشه ای و دیگر سازه ها نمود. خاصیت فرم پذیری شیشه با استفاده از حرارت ،سندبلاست یا مات کردن شیشه ، ساخت شیشه رنگی ، چاپ روی شیشه ، ایجاد انواع طرح و نقش بر روی شیشه با استفاده از روش هایی همچون اسلامپینگ یا فیوزینگ و بسیاری دیگر از موارد که به ساخت شیشه های دکوراتیو منجر می شود از جمله برتری استفاده از شیشه می باشد.

اما سازه های شیشه ای که امروزه در ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرد به پارتیشن شیشه ای و شیشه های دکوراتیو ختم نشده و از دیگر انواع آن ها می توان به آینه کاری اشاره نمود.

آینه کاری

یکی دیگر از خدماتی که شرکت های ساخت سازه های شیشه ای ارائه می دهند آینه کاری می باشد.در گذشته از آینه تنها به منظور نشان دادن تصاویر استفاده می شد ، اما امروزه آینه کاری به عنوان بخش مهمی در ساختمان های جدید به شمار می رود و استفاده از این روش به منظور ایجاد محیط و دکوراسیون شیک و مدرن در ساختمان ها انجام می گیرد.

امروزه انواع مختلفی از روش های آینه کاری با استفاده از متریال های مختلف انجام می شود که می توان بر اساس نیاز مشتری و همچنین چیدمان محیط انجام گیرد. از جمله مهم ترین مزیت های آینه کاری در فضا ، بزرگ جلوه دادن محیط ، افزایش نور به دلیل خاصیت بازتاب نور در آینه ، افزایش زیبایی و جلوه بصری در محیط و... اشاره نمود.

روش های مختلفی در آینه کاری قابل انجام می باشد که بنا به سلیقه و نیاز مشتری و همچنین فضای مورد نظر می توان از آن استفاده نمود. برخی از بهترین روش های آینه کاری عبارتند از: آینه کاری سنتی ، آینه کاری ونیزی ، آینه جورچین و... .علاوه بر این استفاده از آینه کاری در سرویس بهداشتی بر اساس دکوراسیون این محیط نیز یکی دیگر از روش های آینه کاری محسوب می شود.

تبلیغات1

مراحل نصب و اجرای آینه کاری

به دلیل حساسیت بالایی که جنس شیشه نسبت به آسیب دیدگی دارد مراحل نصب و حمل آن می بایست به صورت کاملا دقیق انجام شود. شرکت هایی که اقدام به ساخت و نصب آینه می نمایند با در نظر داشتن این موارد کلیه مراحل سفارش ، تولید ، حمل و نصب را بر عهده دارند.

بنابراین پس از ثبت درخواست خود و انتخاب طرح و مدل مورد نظر و همچنین اندازه گیری دقیق محل نصب، شرکت شروع به ساخت آینه می نماید. کلیه پروسه آینه کاری در مدت زمان کوتاهی انجام می شود و تنها در برخی مدل ها که نیاز به ظریف کاری بیشتری می باشد ممکن است پروسه ساخت طولانی تر شود. پس از انتخاب مدل و انعقاد قرارداد ، مراحل ساخت آینه در کارخانه آغاز می شود. پس از آماده سازی ، آینه آماده حمل به محل و نصب می گردد. آینه کاری بر اساس نیاز مشتری بر روی سطوح گوناگون از جمله دیوارهای گچی ، چوبی ، رنگ روغن ، سیمان ، کاغذ دیواری و بسیاری دیگر از مدل ها قابل نصب می باشد و بر اساس نوع دیوار مدل نصب ممکن است متفاوت باشد.

مرحله نصب آینه توسط نصاب شرکت که متخصص در این زمینه می باشد با دقت فراوان انجام خواهد گرفت و کلیه ریزه کاری ها در هنگام نصب محاسبه خواهد شد. اتصال مناسب آینه روی دیوار و انجام برخی ریزه کاری ها همچون درز بندی و... از جمله مهمترین مراحل در انجام پروسه آینه کاری می باشد که حتما می بایست توسط افراد متخصص انجام گیرد.

با توجه به تحقیقاتی که درباره شرکت های تولید سازه های شیشه ای در کشور صورت گرفته است ، شرکت ترنج آذین با 45 سال سابقه در زمینه تولید انواع مختلف سازه های شیشه ای و انجام بسیاری از پروژه های بزرگ در کشور به عنوان یکی از بهترین شرکت ها شناخته می شود. این شرکت با بهره گیری از نیروهای مجرب و در اختیار داشتن دانش روز قادر به ارائه خدمات متنوع به مشتریان می باشد.

تلفن تماس: 021-44733769 ، 021-46129007

آدرس وبسایت: www.toranjglass.com

ارسال نظر: