12 مزیت سقف متحرک که قبل از انتخاب باید بدانید

کدخبر: 2372982

فارغ از کاربری فضا اگر بخواهیم محیطی باز، بسته و نیمه باز را در یکجا داشته باشیم سقف متحرک این امکان را برایم بوجود می آورد. سقف متحرک برای بالکن ،داخل حیاط، پاسیو، روف گاردن و... پیشنهاد می شود. سقف متحرک در محیطی مانند رستوران میتوان بهترین گزینه باشد که از فضای باز هم به عنوان مکانی برای نشستن مشتریان خود استفاده کنند و امکان گسترش فضای مفید را دارد که این موضوع از نظر اقتصادی ارزش بالایی برای صاحبان  رستوران ها دارد.

در ویلا و یا منزل مسکونی نیز سقف جمع شونده به کمک ما می آید تا آرامش را در تمامی فصول تجربه کنیم همچنین حریم خصوصی امن تری را داشته باشیم. سقف متحرک در فضاهای اداری امکان ایجاد یک اتاق جلسات خاص در روف گاردن و یا حیاط را به ما میدهد.. محصول لوکس همچون سقف های متحرک برقی روف گاردن مجتمع های مسکونی و تجاری را به محیطی متفاوت تبدیل میکند. یکی دیگر از کاربرد های آن در محیط استخر است که باعث میشود ما در تمام ماه های سال لذت استفاده استخر را ببریم حتی این امکان وجود دارد تا اطراف سقف را با شیشه های متحرک محصور کرده تا  هر زمان که احتیاج داریم به راحتی فضای بسته و یا باز را داشته باشیم.

مجموعه پادناتنت فعال در تولید و اجرا و خدمات پس از فروش انواع سقف متحرک و جمع شونده با سابقه بیشتر ۱۰ سال و رزومه ۷۰٪پروژه های اجرا شده. در ایران آماده خدمات رسانی به شما مشتریان عزیز می باشد.

استفاده از سیگار و قلیان در زیر این سقف ها باعث کدر و ایجاد رنگ زرد در زیر پارچه ها شود

مزیت سقف متحرک که قبل از انتخاب باید بدانید

فروش سقف متحرک در پادناتنت

مزایای زیادی در استفاده از این محصول میتوان نام برد که به تعدادی از آنها اشاره خواهیم کرد:

  1. سقف جمه شونده موجب انعطاف در کاربرد فضا میشود و موجب گسترش فضای مفید میباشد. 
  2. فضای زیر این سقف کاملا عایق باران است
  3. در زمانی که به عنوان پوشش محیط پارکینگ از آن استفاده میکنیم موجب در امان بودن خودرو از اشعه خورشید میشود
  4. جلوگیری از پوسیدگی مبلمان فضای باز
  5. جلوگیری از یخ زدگی آب استخر
  6. ضد زنگ بودن تمامی سازه سقف
  7. در امان بودن فضای زیر سقف از ریزش های جوی، سقوط اشیا و...
  8. حفظ حریم خصوصی
  9. با استفاده از قابلیت بلک اوت بودن پارچه مورد استفاده در آن از عبور اشعه های مضر خورشید در محیط استخر جلوگیری میتوان کرد و این موضوع باعث محافظت پوست انسان  خواهد بود.
  10. سقف های جمع شونده قابلیت داشتن نورپردازی را به دو شکل خطی و نقطه را دارند و زیبایی منحصر به فردی را در شب به محیط میدهد.
  11. استفاده ی آسان از سیستم متحرک برای تمامی افراد
  12. قابلیت افزودن سیستم سرمایش و گرمایش را دارد

صفر تا صد مراحل نصب سقف متحرک

در مرحله اول برداشت نقشه ی محیط توسط نقشه بردار انجام خواهد شد مرحله دوم طراحی سقف متناسب با ابعاد پروژه انجام میشود و برای سفارش اقدامات لازم صورت میگیرید بعد از آماده سازی سازه و پوشش سقف مرحله رنگ کاری انجام میشود که متناسب با خواسته ی کارفرما انتخاب میشود. هم زمان نقشه ی زیر سازی توسط تیم مهندسی مجموعه تهیه میشود و به کارفرما جهت آماده سازی محیط پروژه برای نصب سقف ارائه میشود. بعد ازآماده سازی محصول و حمل محصول به محل پروژه عملیات نصب شروع خواهد شد.

برپا کردن ستون ها انجام میشود در مرحله ی بعد ریل ها نصب میشود هم زمان با نصب ریل موتور ها نیز به سیستم متصل میشود بعد از این مرحله بخش پوشش سقف که آخرین بخش است به سازه اضافه میشود و عملیات نصب تکمیل میشود در انتها رگلاژ و تنظیم نهایی صورت میپذیرد و  بعد از عملیات نصب  بررسی آبندی سقف انجام میشود و در صورت لزوم اطراف کار سیستم فلشنیگ به سازه اضافه میشود.

فروش انواع سقف متحرک در پادناتنت

این محصول می تواند تیره و دارای رنگ های متنوع باشد و از دید و عبور هرگونه نور جلوگیری نماید. گاهی می تواند از جنس شیشه و یا به حالت نورگیر باشد. در سقف و دیواره های تراس، سقف جمع شو شیشه ای و دیواره های متحرک کشویی امکان نگهداری گل و گیاهان را ایجاد نموده و ظاهر سازه را شکیل تر می نماید.

برای حفاظت سقف متحرک از موارد ذکر شده در بالا سقف متحرک نیاز به نظافت و تمیزی دارد به همین منظور روش کار زیر را انجام دهید:

  • استفاده از ماشین های آب پاش پودری مانند انواع کارواش دستی
  •  استفاده از مواد شوینده مخصوص لایه های نانو و آنتی یو وی
  • کشیدن فرچه نرم روی نقاط لکه شده
  • ترجیحاّ از آب گرم استفاده کنید.
  • مراقب قطعات برقی مانند لامپ ها و موتور های داخلی سیستم ها نیز باشید.

خدمات پس از فروش پادنا جهت رفاه حال شما مشتریان محترم خدمات نظافت و تعمیر و نگهداری سیستم های متحرک شما عزیزان را قبول و به نحو احسنت انجام می دهد.

ارسال نظر: