آیا روشی رایگان برای به دست آوردن جم هی دی وجود دارد؟

کدخبر: 2373273

بازی های موبایل به سرگرمی این روزهای افراد در هر سن و سالی تبدیل شده اند که هر چه رقابت ها و گرافیک بازی بالا باشد، محبوبیت آن بالا می رود. بازی های آنلاین امکان رقابت در سطح جهانی را فراهم می کند و همین به یک ویژگی منحصر به فرد برای آن ها تبدیل شده است.

بازی هی دی که شهرت جهانی دارد و تعداد نسخه های نصب شده آن بر روی گوشی ها روز به روز در حال افزایش است، یک بازی آنلاین می باشد. در این بازی جم و الماس از اهمیت بالایی برخوردار است که به موجب آن باید همواره بر تعداد آن ها در طول بازی بیافزاییم.

روش هایی برای افزایش جم هی دی وجود دارد که در طول مقاله به طور کامل به آن ها پرداخته ایم، پس با ما همراه باشید.

آشنایی کلی با بازی هی دی

کمتر کسی را می توان پیدا کرد که به بازی های آنلاین علاقه داشته باشد، اما بازی فوق العاده جذاب هی دی را نشناسد. این بازی توسط کمپانی بسیار معروف سوپرسل ساخته شده است که همواره بازی هایش بدون رقیب بوده اند. بازی هی دی شما را صاحب یک مزرعه می کند که باید تلاش خود را برای گسترش آن به کار بگیرید.

در این بازی جزئیات بسیار دقیق رعایت شده است و با پیشرفت بازی به قدری درگیر خواهید شد که باید از دیگران برای اداره مزرعه خود کمک بگیرید. آینده نگری در این بازی بسیار مهم است و باید محصولاتی کشت شوند که بتوان با مبادله و فروش آن ها، پول و جم به دست آورد تا امکانات بازی را خریداری نمود.

در طول بازی باید با کشت محصولات متنوع، پرورش حیوانات، ماهی گیری، خرید و فروش و ... مزرعه خود را رونق دهید. فضای بازی به قدری جذاب می باشد که این بازی را در دسته بازی های اعتیاد آور قرار داده است. با پیشرفت در بازی و بالا رفتن لول شما، رقابت های متنوعی نیز وجود دارد که می توانید در آن ها شرکت کنید.

شرکت در مسابقات دربی در هی دی بسیار جذاب است که در لول های بالا امکان رقابت در این مسابقات وجود دارد. دربی یک مسابقه پیچیده و سخت است که در صورت آشنایی با روند آن می توانید به پیروزی برسید.

علاوه بر این مسابقه، تلاش برای کشاورز نمونه شدن نیز از اهمیت بالایی برخوردار است که می تواند سکه و پول زیادی را برای گیمر به همراه داشته باشد. به دست آوردن امکانات بیشتر در این بازی با استفاده از ارز رایج بازی هی دی انجام می شود که در ادامه اطلاعات کامل تری در این خصوص کسب خواهید کرد.

واحد پول در بازی هی دی چیست؟

در بازی ها پرداخت های درون برنامه ای وجود دارد و فروشگاه هایی برای خرید امکانات جدید و اضافه کردن آن ها به بازی در نظر گرفته اند. بازی هی دی نیز از یک فروشگاه برخوردار است که امکانات متنوعی را در آن قرار داده اند. برای خرید تجهیزات و آیتم های جدید باید پول و ارزی که برای بازی در نظر گرفته اند را پرداخت کرد.

در بازی هی دی واحد پولی آن، جم یا الماس نام دارد که می توان آن را از روش های مختلفی به دست آورد. به یاد داشته باشید که بازی هی دی همه امکانات را در ابتدا در اختیار گیمر قرار نمی دهد و تنها با تلاش و پیشرفت در بازی می توان آن ها را به بازی اضافه کرد.

در قسمت بعدی روش های رایگان برای به دست آوردن جم در بازی هی دی را معرفی کرده ایم.

تبلیغ2

 

روش های به دست آوردن جم بازی هی دی به صورت رایگان

کمپانی سوپرسل بازی هی دی را به گونه ای طراحی کرده است که بتوان به صورت رایگان و با انجام برخی مراحل در طول بازی، جم را به صورت رایگان به دست آورد. البته ناگفته نماند که تعداد این جم ها کم است و به دست آوردن آن ها زمان بر می باشد. برخی از روش های رایگان به دست آوردن جم هی دی به صورت زیر می باشند.

  • در سالن های پرورش خود می توان با جمع آوری اردک (6 عدد)، الماس و جم را به صورت رایگان به دست آورد.

  • جمع آوری پر اردک از 10 تا 1000 عدد

  • داشتن زنبور و اضافه کردن آن به مزرعه خود

  • پرورش و نگه داری 6 حیوان در پناهگاه مزرعه

  • برداشت محصول از مزرعه زنبور داری

  • جمع آوری دم خرچنگ از 5 تا 500

  • ورود بازدیدکنندگان به تعداد 10 تا 100 نفر به مزرعه و شهر

  • فروش و بدست آوردن تخم مرغ به تعداد 12 الی 3600 از هر مرغ

  • دوشیدن 6 تا 2150 پارچ شیر از یک گاو

  • گردآوری محصولات مزرعه با تعداد حداقل 30 محصول در مدت 45 دقیقه

  • بارگیری 20 تا 2000 محصول با کامیون

  • بارگیری ده تا سی سفارش کامیون در هر 30 ثانیه

  • بارگیری تعداد سه تا 12 قایق از محصولات مزرعه به صورت متوالی

  • پشم چینی گوسفندان از 20 تا 1800 گوسفند

روش هایی نظیر موارد فوق می توانند جم رایگان بازی را برای گیمر به همراه داشته باشند، اما همان طور که می بینید اعداد و ارقام بزرگی ذکر شده اند که در ازای آن تنها 10 و شاید کمتر از این تعداد جم هی دی به دست آورید. در قسمت بعدی یک راه ساده و مطمئن را برای به دست آوردن جم معرفی کرده ایم.

تبلیغ3

آسان ترین راه دریافت جم هی دی

روش های رایگان زمان بر و طولانی است که در نهایت تعداد کمی جم را به گیمر می دهند، اما در مقابل همه این روش ها یک راه بسیار ساده و مطمئن وجود دارد که در اسرع وقت جم را به بازی شما اضافه می کند.

خرید جم هی دی از فروشگاه های معتبر راهی برای بدست آوردن ارز بازی هی دی است. توصیه ما این است که از فروشگاه هایی که دارای قیمت مناسبی هستند، جم را خریداری نمایید.

ارسال نظر: